Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




dimarts, 9 de juny de 2009

REUS-PRADES-REUS [55,4KM D+1.735m]

Un any més ja ha arribat la R-P-R. Feia temps que l’esperàvem, per poder lluir els nostres colors a la nostra ciutat. Com era d’esperar, erem un grup bastant nombrós d’obridors i sobretot de participants 790!!!! tot un rècord. No sabia que hi hagués tanta gent amb ganes d'afrontar un repte com aquest. L’any que ve a pels mil.
Destacar els fantàstics resultats de l’equip. L’Isma a toca del pòdium virtual, jo a 7 minuts de l’Isma, les nenes OT finishers amb fantàstics resultats, Txellultra 7h10 i Mar 7h55. L’Antonio amb 6h40 sembla que ha posat fi a la lesió que arrossegava. El Xavi amb 7h10 no està gens malament considerant el dissabte de relax que va fer i l’Oscar, novell amb marxes, un temps de 8h27. A tots felicitats i segur que me’n deixo un grapat perquè a la sortida estava ple de gent amb el nostre uniforme que no coneixíem (Senyal que agrada l’equipació). A veure si canviem els estatuts del club i dediquem els entrenus dels dimecres a presentar les noves incorporacions i de pas, fer una prova d’accés amb l'instructor jabalí.

He intentat fer una crònica col·lectiva però o la gent no en té ganes o estan entrenant. Jo us deixo la meva i a veure si algú més s’anima a escriure la seva experiència. [by Joan]

El Joan ens relata: Tenia ganes de repetir l’excursioneta ja que l’any passat va ser la meva primera edició i volia saber com anava l'evolució. No tenia molt clar com afrontar-la, si començar fort, si reservar-me..., ja que en els últims entrenus encara em sentia una mica carregat muscularment i la nit del dissabte només vaig dormir 3 hores, degut a la comunió del Pau a Capafonts. La sorpresa va ser a la sortida que em vaig trobar darrera del cotxe de policia solet. Ràpidament em van avançar els galgos a un ritme que gairebé m’arranquen les pegatines. Així la cursa va ser com a la Selva, fortet fins fotre un pet i desprès aguantar i recuperar. El pet el vaig fer a 2 km de Prades. Sort de l’entrepà que em va recuperar i gràcies a què actualment em conec molt, sabia quan podia apretar i quan calia recuperar. Finalment un temps que no me l’esperava, 5h55. 1 HORA MENYS QUE L’ANY PASSAT!!!! Si segueixo amb aquesta progressió, d’aquí 4 anys quan jo arribi encara hi haurà gent recollint el dorsal.... jejejeje

La Mar ens relata: Havia tingut una nit una mica mogudeta, Marc arribava a les 2 de fer la Fredes-Paüls i vam xerrar una estona de com li havia anat, hem diu; molt bé però ens hem mullat una mica, ell es fica a sopar ¡quines hores! Però com tots sabeu no tenim noció del temps quan s’entra en el planeta de O.T, en el qual jo ara m’hi he començat a introduir.
A les 5:50h estic com un clau davant l’Autoescola mateu on hem passen a recollir la family Melgar, arribem a la sortida, la Txell, nerviosa pel seu porta-bidons, el tenia el Xavi i ell encara no havia arribat però com un bon home de paraula es presenta pocs minuts abans de la sortida, tot solucionat.
Enfilo amb la Txell i poc arribar a Castellvell ens separem, és una machine i jo xino-xano caminet a prades, la meva sorpresa és la troballa del Marc als Mutllats, se’m va obrir el cor, sàvia que la seva presència em donaria ànims per poder acabar i així va ser, vaig patir una mica fins arribar als Mutllats, jo no estic acostumada amb aquestes maleïdes pujadotes, però després tot va ser com una bassa d’oli i vaig arribar a Reus molt contenta i orgullosa pel meu resultat tenint en compte que fa 4 mesos que intento córrer i que fa uns 9 anys la vaig fer i vaig tardar 14h arribant a la plaça del Mercadal feta una coca, espero poder relatar més experiències viscudes lluint el color de l’esperança

FOTOS D'OBRIDORS

CLASSIFICACIONS

Publica un comentari a l'entrada