Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




dilluns, 15 de juny del 2009

28a PUJADA A MIRAMAR [11,83kM D+580m]

El Pere ens relata:
Dissabte: Toni i jo agafem calories, fent 2 tast de vins (Monsant i Priorat) Tastant 19 vins en total. Desprès ho acompanyaríem anant a fer unes braves i pebrots del "padron".

Diumenge: 6:15 sona el despertador, compro croissants i me'n menjo un i mig, que tinc 2 hores pelades per fer la digestió. Vaig a Reus, on ens ajuntem 2 cotxes, Toni i Lluis, i en l'altre jo. Quedem amb l'Albert (Cervatillo) a mig camí i ja som 3 cotxes , que pugem al poble de Miramar on deixarem 2 cotxes per la baixada i evitar tenir que fer-ho a peu amb la calor del migdia i l'arengada a la gola. Baixem tots amb l'Albert a la recollida de dorsals i sense gairebé escalfar i justos per desallotjar pes, qui vulgui que ho entengui :-P, ens plantem a la sortida on ens saludem amb el Miquel que corre a casa. Tot i la calor previsible, fa un airet que refresca una miqueta, però minuts abans de la sortida, ja surt el sol i pinta calor xafogosa. Tret i a córrer, els 1ers km, avanço fins al grup on hi van del 3er al 10è, veig que no puc i els deixo escapar, al poc em passen el Miquel i un amic, i penso, “osti que van forts”, jo a lo meu, competeixo contra el meu jo de fa 2 anys, amb el forerunner indicat-me que vaig més de 100 mtrs darrera i augmentant. Al 1er avituallament, amb la boca seca, em donen un got mig buid :-/, me'l bec i avanço al Miquel i companys, i seguiria sentint les passes, la respiració, i la presencia darrera meu durant uns kms. Arriba la 1era pujada forta, aquesta asfaltada i calorosa, i aquí sembla que agafo una mica de distància, em giro i veig 3 corredors que venen a veure si m'agafen. No em giraré més, per no estresar-me. Al contrari, dels 2 que porto lluny davant, un es despenja, i poc a poc vaig a per ell, finalment l'atrapo i el deixo, l'altre noi, el Joan de Sta Coloma de Q, és amic meu i company de competicions, actualment , amb un nivell un punt superior al meu, i ja se que si no afluixa no l’agafaré, en les rampes fortes per camins, que ho són i molt, vaig distanciant-me dels perseguidors, i estic en terra de ningú, i ja sols competeixo contra mi mateix.Paso per Miramar, on ja tenen les arangades preparades i fa una olor a menjar, que t'aturaries, però segueixo cap a la pujada final a les antenes. Arribo uns 80 metres darrera el "meu jo" i fent 30'' més que fa 2 anys, i en 7ena posició. Al poc arriba el Miquel, que també ha fet molt bona cursa i l'Albert trepitjant-li els talons i cada dia més fi. Posteriorment, arribaran el Toni i el Lluis, que han fet un tandem amistós i han superat la cursa amb escreix, superant els moment difícils provocats per les pujades i la Calor.

Resum: 4 Obrint Traça, i un futurible, entre els 100 primers d'una cursa de 254 corredors. I 3 entre el Top 20, llàstima que no hi hagués classificació per equips. Posteriorment, cervesetes, llesques, arangades, pernil, iogurt i cafè! Em vaig quedar a una posició del 2on per categoria i de la copa, que se l'emportà el Joan, al qual acompanyo amb el cotxe a la Sortida, ens despedim i fins la propera. Ens vam trobar alguns corredors corrent ctra avall, amb una calor que no vegis. No tots podem ser ultres ;-)

PD: Ja tardeu a enviar cròniques de Capçanes i Cap de Rec. [by Pere]

Tota la info, classificacions, fotos, etc...

2 comentaris:

mar ha dit...

Pere, i l'altre mig croisant??? Molt bé per la cursa que vas fer, a capçanes també va fer moltíssima calor, insoportable!!! enhorabona

MARC ha dit...

BUENASSSSSSS.
Sou "L'EQUIP SPRINT OT" !!!

PERE, intractable...
MIQUEL, axassunomés començar...
CERVATILLO, a fondo fins rebentar...

FELICITATS EQUIP VOLADOR OT!!!