Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




dijous, 18 de juny de 2009

3a CURSA DE CAPÇANES [13,7kM D+460m]

La Mar ens relata:
Em llevo a les 7:45h i em poso el “traje de faena”, carrego amb la motxilla i vaig a buscar la rana(cotxe) direcció Capçanes, no sé molt bé com s’hi va i evidentment em perdo i faig cap a Móra la Nova, crec que m’ho he passat, torno direcció Reus i per fi un entradero que hi fica Capçanes. Sort que havia marxat d’hora de casa…..
Arribo, agafo dorsal i començo a xerrar amb alguns coneguts, per cert hem preguntaven on era la resta dels O-T. A les 10:00h comença la cursa, bufffff!!!! Com apreta el sol, inserible, fins al km 6 pujadeta progressiva i a partir d’aquí tot baixada on adelanto a 5 noies que m’havien passat en la pujada, i a vall que fa baixada!!!!! fins arribar al km 13,7 passades 1h:27min arribo a meta, començo a veure aigua, aquarius, aigua i aigua, què bona que està quan és té set, hem vaig a dutxar i a esperar que facin l’entrega de premis, on per sorpresa meva em donen copa per haver quedat segona de la meva categoria, no està mal!!! agafo la rana i marxo pitant cap a treballar, fins la pròxima!!! [by Mar]




Resultats del obridors:

Jordi Correig.....1h17m
Mar Alsina.....1h27m
Mercè Sanchez.....2h26m
Raul Masip.....2h26m
Oscar Solé.....2h26m






Publica un comentari a l'entrada