Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




dijous, 6 d’agost del 2009

CURSA DE L'ESPLUGA DE FRANCOLÍ [15KM EN RUTA]

La Mar ens relata:
Dissabte el Mister-lee s’aixeca per anar a rodar una miqueta, 100km, una miqueta ¿¿???? i jo per anar a comprar per fer la meva primera fideuà( Per cert, hem va quedar bonísima) dinem a les 14h i tips com a llops anem a fer migdiada.
A les 17h sona el despertador, buffff, li dic al marc que no en tinc ganes, molta peresota i ell hem diu: - Apa agafa les bambes i fique’t el traje de faena i tirem amunt. No!!!!!!
Arrivem, recollim dorsal, tret de sortida i a pels 15km, els fideos durant tota l’estona m’anàven amunt i a vall……. una cursa molt entretinguda, esponjes d’aigua, mangueres que et refrescaven i un munt de punts de control d’aigüa i el més divertit tota l’estona ens creuavem a gent que ells ja arrivaben a la meta un d’ells el Pere, el vam saludar, anàva com una bala. En fi……va valdre la pena i ben orgullosa del meu temps 1h:23’:40”, fins la pròxima!!!!!

El Pere ens relata:
Per dinar plat de pasta i prou. Vaig pujar amb els meus pares i un amic que em venien de públic i aprofitaven per estar per alli amb la familia de l'Espluga. I havia quedat amb 2 amics (Toni i Lluis) per correr-la, cadascú als seus ritmes.
Si bé a la costa el cel estava tapat al arribar alli, sortia el sol i cremava una mica, però res a veure amb la calor d'altres anys.
Desprès faria ventet i bona Tª per correr dintre del que és la epoca.
Com sempre impressionant la gentada que hi ha, diria que la 2ona cursa de la provincia amb més participants.
L'objectiu era superar el temps de l'any passat, i em vaig posar el competidor virtual al forerunner, surto bastant endavant però una mica "atrancat" per la gent, i el rellotge em marca que vaig 40 metres per darrera de l'any passat. Vaig recuperant fins +- 0 metres. Com la pujada pel poble ha canviat de carrer per obres, al km 2 em situa 138 metres ficticis pel davant. En la pujada vaig passant gent, tot i alguns momentets en que em passa algú, però em refaig i segueixo avançant. Passo el km 8, amb 40'01', uns 35'' més ràpid que l'any passat. Al girar, en baixada m'avancen un grup de 4 corredors que m'hi intento integrar, però sols em dura 1km, doncs em passaria més gent. Em trobo amb el Marc i la Mar que m’animen i em donen forces i intento no perdre més llocs. Jo baixava ràpid, però els altres ja volaven, despres els vaig mantenir. Al final arribo en 56'43'' a 3'' de la meva marca, i en posició 43 (havia passat el 38 a dalt). de fet no vaig mirar mai el temps, sols la distància sobre el meu jo de l'any opassat i els parcials per km. Molt content, en cap moment vaig saber que estava aprop de marca i molt content per sentirme sencer post-cursa. Això és bo per la marató de Berlin!
Arriba el Miquel (Obrint traça) que fa un molt bon temps, poquet per damunt de l'hora.
Al cap de pocs minuts, 1h11' arribarien el Toni i el Lluis, fent un molt bon temps, estan entrenant i això es nota!!!
A l’arribada em trobo amb Soriano i Manel que han millorat el temps de l’any passat, però que els veig encara millorant més el temps d’aquest any. Au, ja teniu feina.
Amb Marc i Mar ja no ens vam veure, però tinc una foto feta des de la meva camera pel Sebastià on se us veu molt petitots a lo lluny. Més tard, passare les fotos del sopar i les de la cursa al Joan i Xavi, a veure si les poden penjar, que jo no tinc picassa

Classificacions i fotos

1 comentari:

Rastrejador ha dit...

Xavi felicitats pel resultat, es nota que estaves al teu medi.
Amb la propaganda que n'has fet, ja la tinc apuntada per l'any que ve.

Enhorabona a la resta d’obridors i a continuar lluitant.

Salut i cames.
Ostres Mar, vas començar a tastar el running a veure que passa i em sembla que ja estàs fins les celles, cuidadin que això enganxa, és droga de la forta. Mentre disfrutis, continuà i a gaudir que son 4 dies. No cal que et digui res, ja que tens sort del instructor que tens.

Salut i molts km de diversió