Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




dilluns, 27 de juliol del 2009

5a MILLA URBANA D'ALCOVER (23/08/09)


Aquest mes anem de propostes. Tenim les màquines verdes a les respectives revisions i molt aviat sortiran a provar les peces noves arribades directament de fàbrica. A més d’un li ha tocat canvi de corretja de distribució i junta de culata.
La recomanació d’aquesta setmana és la 5ena MILLA URBANA D’ALCOVER [mua 5]. Ja sé que no és la nostra disciplina, però està organitzada per un membre d’Obrint Traça, la Núria. Així que fem una crida a participants i a col•laboradors. Trobareu tota la informació i el formulari per fer-se voluntari/a al següent enllaç:


El Pere ens relata:


Per dinar.... pasta. Anem amb Toni i arribem per ajudar a l'organització a les 16:30h, alli erem uns quants obrint traça, i d'altres voluntaris d'Alcover. Uns repartint dorsals, altres preparant trofeus, etc. Un cop tothom ha recollit els dorsals, comencen les curses. Fins que a Veterans I(35-45 anys) participo jo,i hi havia algun maquina que vaig pensar, aisss peresito donde te metes. Jo havia entrenat el dissabte 25km, amb un 3*7km (3’59’’/km, 4’13’’/km i 4’07’’/km de mitja).

Ahir eren 3 tombs, cadascun dels quals amb 3 girs (2 de valla 180º). Total que surto pel mig dels 20 que erem, progresso i em poso 1er, i passo al final del 1er tomb el 1er per davant dels meus colegues. A la meitat del 2on tomb em passa el q guanyaria finalment com si de cop li haguessin posat una guindilla al cul amb una mica de sal i llimona!!! Total que se’n va fletxat, i a ¾ parts de volta em passen 2 més i passo a ser 4rt, er passar el 2on tomb enganxat al 2on i 3er. Al 3er tomb aguanto darrera seu fins la meitat, i a la ¾ part de volta em passa el 4rt en plan fletxat, i se’n va a ples del davant, acabant finalment 3er. Jo vaig acabar 5è, amb una marca de 5’19’’, amb un marcatge de 1,650metres, i fent el 1er km en 3’10’’ i els darrers 650 metres a ritme de 3’20’’.
Cal tenir en compte q es perd temps amb els 9 girs del recorregut (3x3).
Despres es va correr la categoria Veterans II amb un bon paper del Antonio d'Obrint Traça

Noticia i classificacions

Altres curses del mes d’agost on serà possible veure les màquines verdes son:
1 Agost: Cursa de l'Espluga (15km asfalt i "caloreta")

9 Agost: 3a cursa de muntanya Ermita de Barrulles

23 Agost: Milla Alcover

23 Agost: La Marató de la Pica d'Estats

30 Agost: 1a cursa de muntanya Alforja

30 Agost: 1a duatló extrem d’Amposta (Trail + BTT)

Apa que teniu per remenar i triar.
Salut i cames
Rastrejador