Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




dilluns, 13 de juliol del 2009

CURSA DE SIURANA 2009 [21KM D+1.200m]

En espera de que les fornades de cròniques surtin i com que un servidor estava a un control fent fotos de TOTHOM, doncs les he penjades [by Jaba-lee].

FOTOS ( CURSA de SIURANA )

Primera fornada "La coca de pinyons d'en Marc".
Diumenge 12 de Juliol a Cornudella del Montsant.

6:30am
La Mar i jo, després d’anar a dormir a les 2h per un sopar familiar, mos eixim. 2 Kiwis i un plàtan son l’esmorzar d’avui, dues horetes abans de la cursa.

8:15am
Arribem a Cornudella City, salutacions i retrobades amb els companys de malaltia corredorenca, amb cares que feia temps que no veia. Gent ràpida, com en Toni Calderón, Xavi Prim de Mas Virgili, etc...La sortida seria ràpida i faria mal segur.

9:00am
Sortim neutralitzats, tot i que al xofer se li enganxa el peu al gas, anàvem a 13Km/h !!!.... Enfilem el camí de baixada i GASSS...Tots arranquen com galgos, a en Toni Arbonès i altres males herbes que ràpidament perdo de vista, tot i que la festa es molt llarga i acaba de començar....Allí hi havia molta aigua, deia un company de l’Ebre (LOTERIA, foc de palla....diga-li com vulguis).

Un parell de kilometrillos i s’acaba la bona vida, n’hi ha que casi que han cremat tot el que portaven....Amunt, remuntem la sendera cap a Siurana.....Jo pegat al Narcís Querol, normalment més fort que jo, però avui, ben recuperat d’Andorra, els globuls vermells estan a tope i l’aguanto sense patiment....Anem passant gent, hem deixo portar... 30’ i Siurana, avituallem i empitonats avall per la sendera de la trona....Xerrem una mica, comenta que te bessons molt carregats, jo, em noto amb moltes ganes i una mica frenat, el passo i GASSSS fins al riu, un gelet per mantenir la compostura i amunt direcció Gallicant.

A la pujada atrapo a un altre corredor que se m’apega fins dalt, on agafem una pista rodadora però que pica amunt, poc a poc, amb la marxeta me'l vaig deixant....Com disfrutes quan estàs bé, és una passada.

Tornem a agafar sendera, aquesta tècnica i vertical fins al riu, on el creuem, aigua fins la cintura. L’anem remuntant pel seu llit, per damunt de cantos rodats i zones d’aigua anant sucant el peu dins i impossible de trobar ritme, sinó més aviat de perdre’l i fondret....Però, coneixedor del circuit, ja que l’havia fet el dijous, em relaxo, usant aquest tram com a zona de recuperació....ja que vaig molt bé i només toca rematar la feina, que es el meu fort.

Tornem a enfilar la sendera de la trona que havíem baixat anteriorment, però ara en sentit positiu. Però....., abans de sortir del riu, no veig cap control i necessito aigua.....M’estiro a terra, traguet al riu i amunt.....El control era a 15m. Pujo bé, caminant ràpid i quan afluixa trotant....Passo un corredor de la UEC Tortosa, li bullia l’aigua del radiador. Em motivo més i arribo a dalt, més aigüeta i avall cap a Cornudella hi falta gent...... Encara falta l’últim tram de pista de pujada, uns 2Km, on deixo el que portava amb mi, n’atrapo a un altre que l’havia deixat el Toni Arbonès, atrapo el Toni baixo una marxa i em poso al seu darrera, anava pletòric, sabia que calia guardar un pelet de força per aquesta última pista ascendent....Ja érem dalt i al planer, el passo suau i veig que no segueix....Ell havia sortit molt fort i la gasolina, hi ha la que hi ha, i quan s’acaba, toca espenyar !!! Arribo a meta amb la gasolina justa, a res del Toni Calderón. Finalment una 4ª posició molt i molt gratificant.
Seguidament, fruita fresca, amanida de pasta i un banyet a la fantàstica piscina d’aquesta tranquil•la població, a peus del Montsant. [by Marc].

Segona fornada “Els croissants del Pere”:
Em llevo a les 6:40, cap a la fleca, on menjaré 6 croissanets i un tallat.
A la recollida de dorsals ràpidament localitzo els colors verd i blans que ens delaten.
Començo la cursa sortint per la meitat, i deu n'hi do com es comença per ser neutralitzat, crec q el cotxe no tenia 1era. Surto amb botella aigua a la ma , per evitar patiments excessius que la cursa era molt llarga i no volia prendre mal. 1era pujada, ja comencen a caminar, i jo amb l’intermitent demanant pas, i adelanta que adelantaràs. Arribo a Siurana, m’acabo la botella, n’agafo un altra i a la baixada em comencen a passar algun d’aquests suïcides que hi ha per la muntanya. Jo baixo al rum run, darrera 2 corredors k van al meu ritmet. Als q m’han adelantat, els durarà poc l’alegria, pq a inicis 2ona pujada ja els passo, excepte 2 que seràn companys de guerra (Ramon del Mas Virgili, i Ramon d’Alcanar), aquests els reagafo bastant amunt i se m’ajunten a la pista, desprès ve baixada forta i els deixo passar i en un plis ja no els veig, adelanto a un dels ploms q encara és més poruc que jo, i li dic q ja fa bé, q no es qüestió de trencar-se la crisma. Atravessem el riu fins la cintura, bon refresc, i pel tram pedregos m’apropo als 2 Ramons, i just abans de la pujada els agafo i els deixo, però com hi ha trams de caminar, terra estil escalons, no els distancio. A la part final, veig que un em segueix a prop, a la baixada el notaré darrera, però en els trams de pujada el distancio mínimament. Ens plantem a la 2ona d les 4 pujadetes finals, i aquí, es queda enrera, trenquem pels avellaners, i en una pista de pujada, abandona la persecució, queda una baixada i la faig ràpidet per evitar sorpreses, no el veig ni sento, i faig la darrera pujada, asfixiant, ciment calent, i últim esforç fins l’arribada, 12è classificat, una posició davant del 13 que té un pernil de regal, catxis!!! Pq no m’hauré deixat avançar...
Arribada, on ingereixo líquids i síndria sense parar, i una amanida de pasta. Arribo a casa i peso, 2,5kg menys del que peso avui. Flipant!!! [by Pere].

ASSISTENTS OT:
MIQUEL
OSCAR
PERE
ALBERT (CERVATILLO)
TXELL
MAR

ANIMACIÓ OT:
XAVI (JABA-LEE)
MERCE

Classificacions i + info

9 comentaris:

Rastrejador ha dit...

Felicitats a tots per fer aquest club cada vegada més gran. Impressionant lo pas del riu http://lh3.ggpht.com/_OQCHcaNnfDE/SloyciYqB_I/AAAAAAAAIN0/3MVKMmL59KY/P1050896.jpg

Pel que explique a més d'un li sortia fum a l'entrar-hi....jajaja

rastrejador ha dit...

A veure si funciona l'enllaç
FOTO RIU AIGUA ALS MUGRONS
Sinó, mireu el blog dels UEC's.

mar ha dit...

moltes gràcies al xavi i mercè per fer d'animadors, hem va fer molta il.lusió al veurel's, ahhh!!! ia al markitos tbé amb l'habituallament sorpres de la sindria, estava de muerte!!!!!

Pere ha dit...

Mar,q bona la foto amb la Sindria!!! No et podràs queixar, que això si que es cuidar-te i el demes són tonteries!!!
Quanta gent hauria pagat perquè li oferissin sindria durant el recorregut!!!
Salut!!!

Marc ha dit...

PERE, hi ha l'altre ma portava una COLA fresqueta...Baixant per la pista, la gent se m'aginollava !!!

rastrejador ha dit...

A la foto del riu, sembla que hi havia una parella disfrotan de la natura amb un bany nudista i de sobte, una cursa els hi va passar per sobre…..jajaja
Això si que és aixafar la guitarra. El bosc ja no és el que era, en qualsevol moment et passen uns malalts corrent per sobre, per molt tranquil que sigui el raconet.

MARC ha dit...

Bona cursa PERE, veig que tu també vas fer sangeta !!!
Les competències ja deuen tenir una diana OT amb les nostres cares per anar fotent-li dardos.

PARLEM.

Pere ha dit...

Aquí falten més fornades!!! Que si no m'equivoco, almenys erem 5 participants a la cursa. I el forn es crema!!!
Salut,
Pere

oscanicuper ha dit...

bon dia catalans ja soc aqui