Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




dilluns, 20 de juliol del 2009

ULTRA TRAIL SERRA DE MONTSANT (24/10/09)

Per fi tenim un ultra trail a prop de casa. Una oportunitat que hem d’aprofitar. Desprès d’uns dies d’espera, avui els organitzadors han publicat la informació d’aquesta nova prova que se celebrarà el cap de setmana 24-25 d’octubre amb sortida i arribada a la població de Cornudella del Montsant.

+info: ULRA TRAIL SERRA DE MONTSANT [95km D+3.200m]


L’objectiu és fer el tomb al parc natural del Montsant enllaçant tots els pobles existents a les faldilles d’aquesta majestuosa serralada, en un traçat circular de 95 km, un desnivell positiu de 3.200 metres, i un tremps màxim de 27 hores. La bellesa de l’entorn i el fet d’estar a tiro de pedra de casa, en fa una prova molt aconsellable. També és una oportunitat pels nostres familiars, companys i amics per descobrir que és un ultra trail, ja que la prova té un fàcil seguiment per carretera.
La cursa tindrà un germanet, el TRAIL SERRA MONTSANT [31km D+1.000m].

Animeu-vos que teniu 3 mesos per entrenar. [by Rastrejador]

IMPORTANT; dia 25 de juliol, inici període d’inscripcions (màxim 300 persones)

Inscripcions

11 comentaris:

MARC-LEE ha dit...

JON-LEE I JABA-LE a partir d'ara ja sabeu on es faràn els entrenos del cap de setmana...
AIXO FARA MAL.

jaba-lee ha dit...

Jo ara estic motivat amb travessa Ordino i marató de 3 tresmils el 22 agost, i després la Larrau també la tinc al cap, entre aquesta setmana i següent decidiré si m'hi apunto a fer bici i ports a fons!!! Crec que si ja que aixi faré una mica diferent que els ultres aquest any ja en porto masses....

Jan-lee ha dit...

Us heu mirat bé el plànol???? Espero que sigui en sentit de les agulles del rellotge, sinó tindrem pel final les megapujades de la Figuera i la Cogulla amb “fuego de paja” assegurats.

sonat-lee ha dit...

Jan-raster-lee aquestes megapujades son d'aperitiu!!! Pensa que al Montsant com a molt son 500 metres de pujada, això és pot fer a fons i a morir!!!
Jo si es fa prefereixo que siguin al final i com més dur millor. El que trobo és que hi ha poc desnivell pel munt de kilometres que es fan.
més GRAUS i menys pistes!!! Ens deixem un munt de graus mitics, si ho fes jo nomes acabarien els bons de veritat, això es de marxaires.

Markus Grönholm ha dit...

JAN-LEE UTSM es sentit horari....Només sortir festival d'artificiers al CODOLAR + LA COGULLA.....SERÀ DIVERTIDOT !!!!

mar ha dit...

EOOOO!!!M'ESTIC PENSANT EN APUNTAR-ME!!!! M'HE TORNAT BOJA??? TINC PENSAMENTS DE -LEE!!!

jaba-lee ha dit...

Mar, tot s'encomana, sobre tot les malalties, aixi que apuntat!!!! Segur que ho acabes!!! i et donaràn un diploma-lee!

mar ha dit...

jejejeej no sé si físicament ni mentalment estic preparada i això de caminar per la nit entre mountains sense ningú hem fa una mica de yuyu, i si hem surt una manad de jabaleens????

jabalee ha dit...

Jo ja et vindré a animar si fa falta!!!
Que jo com a molt igual m'apunto a la de 30km, aquest any ja en tinc prou de tirada llarga de moment, que porto des del Febrer aixi i ara em motiva més curt.

MARC-LEE ha dit...

LA MAR M'HA DIT QUE VOL FER AQUESTA CARRERETA....AVIAT VENDREM LA CASA I PASSREM A VIURE PER LES COVES...NO PUC DEMANAR RES MES.

mar ha dit...

NOIS!!!! AVUI JA HE PAGAT PER FER LA UTSM, TXELL IMMA, ESPERO QUE VINGUEU NO HEM DEIXEU SOLA.....XAVI, ESPERO LA TEVA ANIMACIÓ, ET VULL VEURE AMB ELS POM-POMS!!!!