Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




divendres, 7 d’agost del 2009

Travessa ORDINO ´[22km i 2300 de positius...]

El diumenge a les 8 del matí donaven el tret de sortida d’aquesta cursa, que en principi semblava suau uns 22 km, però que el desnivell positiu de 2300 metres faria passar estragos. Ja sortint del poble em col•loco davant, estava neutralitzada, en sec, enfilem per un barranquet i de repent, pujadon per un bosc, i quina pujada, mare meva, vaig a Quatre grapes, clavant les mans a terra per no relliscar cap a baix de tant en tant. Serien 600 metres de desnivell així, duríssim, arribem a un collet i en una baixada on vas en lateral força tècnic em passen dos isards, carai, intento seguir pero em fa por el turmell, aixi que se m’escapen. Ara una altre atracon amunt i pistes de pal, segueixo a vista els dos makines del davant, i n’atrapo a un a la pujada, però ara baixant al refu de comapedrosa em torna a deixar, i ara pujant poso la makina a funcionar i atrapo a dos que els deixo enrere per la cresta, increïble la cresta que estem fent en una cursa, en una excursió ja hi hauria qui es faria enrere....Carai, anem encadenant cims fins arribar al comapedrosa, toca baixar super tècnic fins coll de malhiverns i a partir d’aki ja es torna més corredor ( si en saps per pedres clar) i poso la directe, baixo a fons, feia temps que no baixava aixi, quines sensacions, vaig a tope, em trobo a la Txell pujant cap al llac, li adverteixo de la duressa que li queda, i segueixo concentrat en el cami per no volar...Finalment remuntada la portella de Sanfons on se’m fa una mica dur, pero a un ritme de por,, i ara baixar cap a la meta al poble de Pal.
Per mi la millor cursa que he fet aquest any en quan a recorregut i paissatge, i una de les millors que he fet mai, el recorregut inmillorable!!! Crestes, pics, prats, pujadons, baixades tècniques, és a dir, el que m’agrada, fer muntanya corrent, i no correr a la muntanya. Finalment entro el 8è aturant el crono en 3h58min. La Txell entrava a 5h58min on va viure el seu particular via-crucis, en una cursa que pensava que faria sense problemes, l’alta muntanya li va explicar que no hi ha enemic petit.
Per altra banda el mateix dia es disputava el circuit B de 10 km, on el meu germà Oscar, i la Merçe es van apuntar i on el meu germà va acabar el 14 i la Merçè va acabar molt dignament i amb ganes de més!!!!
A la cursa C de 5 km no vam tenir representació pero moltissima canalla la va disfrutar!!
Finalment un dinar per tothom completissim, on vam quedar retips, i molt i molt satisfets!!!!

[by Xavi]

2 comentaris:

Pere ha dit...

Moltes felicitats als 4!!!

Osti Xavi, veig q estas a tope! I com més radical millor!

Felicitas pel 8è lloc i a seguri endavant.

I a la Txell, Oscar i Merce, molts anims per seguir lluitant en aquestes muntanyes tant dures :-)

Salut!

Rastrejador ha dit...

Xavi felicitats pel resultat, es nota que estaves al teu medi.
Amb la propaganda que n'has fet, ja la tinc apuntada per l'any que ve.

Enhorabona a la resta d’obridors i a continuar lluitant.

Salut i cames.