Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




diumenge, 2 de maig de 2010

CURSA ERMITA DE SANT JOSEP – MONTBLANC [10KM]

El Toni ens relata:
Pugem amb la família i el Pere cap a Montblanc i un altre amic meu, el Lluís, vindrà des d'Ulldemolins. Abans de la sortida creia que la cursa era 100% asfaltera i planeta, però va a ser que no. 10,9,...1,0 i "AL TURRON" tiren confeti que el Pere portarà tot el matí enganxat a sobre i jo aprofitant que la primera part del recorregut tira més aviat cap avall surto com un llamp .
Fins el km2 vaig per sota de 4' (3:43 i 3:50)' i el km3 a 4:10. A partir del km4 el desnivell serà més cap amunt, però encara porto un ritme volador, però a partir del km5 i sobretot al km6 faig un PATATUUF guapo. A més de que anava a un ritmillo alt per a mi, per sorpresa meva ens porten per camins durant uns quants quilòmetres amb unes rampes curtes però potents que em trenquen totalment el ritme i sobretot em tiren per terra la cursa que jo m'havia fet al cap. A partir d'aquest moment desconnecto, (no tenia gens de ganes de patir només venia a córrer i a més aquesta cursa no estava dintre dels meus objectius).
A l'arribada m'esperava un altra sorpresa mentre jo em cruspia molt gustosament tota la teca que l'organització ens va dona, la mosca negra feia feina a les meves cames fins a 4 mossegades em van fotre que estic "disfrutant com un boig".
L'any vinent si puc tornaré i plantejaré una altra cursa i per si les mosques portaré una garrafa de DDT.

See you runners!!! [by Toni]

Classificacions i lloc web

El Pere ens relata:
Avui hem estat alguns obridors a la Cursa de Montblanc de 10km amb els 5 primers asfalteros,i els següents rotllo cross per camins.
Avui croissant i mig, cap a casa del Toni on pujaré al seu cotxe per anar a Montblanc acompanyat de la Etna, Montserrat i Toni.
Ja a la cursa, escalfament saludant coneguts i cap a la sortida, a ritme endimoniat, intento frenar-me, tot i així,1er km a 3'22'. Ens creuem amb Toni k ha sortit com una moto i ja passarà la crònica. Al km 2 em passen alguns corredors, i vaig sumant segons als parcials, al km 3 i 4 em sento fort i deixo enrera algun conegut i m'ajunto amb un amic del facvac fins al 5, on passo en un molt bo 18'20'', però ja sé que a la segona meitat no podré seguir el ritme, però aquí m'enfonso poc a poc, fent 4'19'' i ja no serà fins al km 8 k tindré millors sensacions i on podré mantenir la posició, arribant el 15è, fent 1minut més que l'any passat. Aquest any amb el mateix temps hauria fet top ten i poder copa. Un altre cop serà, em falta velocitat! massa muntanya?
A l'arribada coca amb xocolata i pastes i begudes varies. Armilla-polar molt xula vermella, i una tassa. Cursa molt recomanable!!!

Salut,
Pere
Publica un comentari a l'entrada