Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




dilluns, 24 de maig del 2010

ALMOGÀVER AUTOSUFICIENT [67,7KM D+2.820m]


Domini aclaparador d’Obrint Traça en aquesta nova prova de les Muntanyes de Prades. L’Almogàver autosuficient és la modalitat competitiva del Brogit de la Vall, circular de quatre etapes per la vall del riu Brugent.

Es podria dir que la cursa és un pupurri de la marxa de la Selva, la Reus-Prades-Reus i la mitja marató de Mont-ral.

La modalitat en cursa, va començar en 3 refugis a les 6 del matí i s’havia de fer el circuit en sentit horari. Els creadors del circuit han intentat enllaçar els millors racons de la vall, aconseguint un itineri molt espectacular i amb fort desnivell, amb constants baixades al riu i posteriors ascensions als punts més alts dels voltants. La forta calor va convertir l’aire fresc de la muntanya en un forn de 225ºC, sort de les fonts i del riu que ens van ajudar a refrigerar les màquines. Finalment els resultats dels Obridros han demostrat que la llarga distància, és un dels nostres plats forts:

Classificació:
1.- Germà Guarch.....8h22
2.- Marc.....8h29
3.- Roberto.....9h58
4.- Antoni Julbe.....10h02
5.- Joan.....10h04

F1.- Olga Mankó.....11h05
F2.- Mar.....12h10

Felicitar molt especialment a l’organització, els principis no són fàcils i han posat moltes ganes. Sobre les perdudes que hem sofert en alguns punts del circuit, cal tenir en compte que no és fàcil marcar gairebé 70 km, molt d’ells per camins gairebé nous (pas de jabali), es a dir, camins sense marques permanents. Pel meu parer estava molt ben marcat, cal millorar les cruïlles, però sinó veies una cinta en pocs minuts, volia dir que anaves malament i tocava retrocedir.
Als controls ens preguntaven com anàvem i escoltaven molt atentament els consells de com millorar el marcatge, avituallaments, etc.... Esperem que sigui la primera de moltes edicions i sobretot, que l’any vinent tingui més resposta en inscripcions, el circuit i l’organització s’ho mereixen. Salut [by Joan]

FOTOS MARC I MAR

BLOC DEL BROGIT

La Mar ens relata:
Divendres després de sopar vora les 24h anem a dormir el Marc encara s’ha de pelar lo cap jo me’n vaig a dormir ja que ales 4:15 sonarà el despertador. RING.RING.RING, buffff!! Avui no tinc el dia, hem sento que el cap no rutllarà, tinc sensacions estranyes.

Quina peresota s’aixequem, dutxa, esmorzem i cap a Mont-ral falta gent, arribem massa d’hora, estrany, sempre anem justos ens donen les bosses ens comenten 4 coses i a les 6 en punt, sortida dels futurs almogàvers!!!!!!!!

El marc i el Jordi (Riudecols) van els primers, penso: ( Jordi, deix anar al marc si no patiràs…) jo hem quedo l’última i anem direcció a Capafonts on tenim el privilegi de poder sentir el brogit de la vall passant pel toll de l’Olla, ens trobem el primer control, menjo 4 avellanes i cap als Cogullons, en arribar a l’ermita de l’Abellera hi ha un mini-avituallamet aprox km 23 i vull plegar, estic cansada i el cap hem diu que no i que no i que no, després d’omplir el camelback d’aigua i assentar-me una estona penso; total pel que em queda, podria seguir….. (50Km) i així ho faig marxo caminant menjant-me un entrepà dels meus, direcció al pròxim control, Els Cogullons. Aquí hem menjo un power-gel i una barreta i ara toca la riba tot passant per Rojals, enganxo a un noi i anem junts fins al refugi els Masets, on em diu que plega, jo segueixo fins a Mont-ral, etapa una mica dura per les pedres que hi ha per baix el riu i per la mala senyalització, em torno a perdre tiro endarrera i em trovo la Reyes que acompanya a un noi, hem diuen que ja anava bé, ja que ells portàven GPS. A 4 km d’arribar a Mont-ral em trobo el Marc que em ve a esperar i em porta una cola-loca que em dona l’energia suficient per poder arribar a ser una almogàvera. Un cop arribada al refugi em bec una boníssima cerveseta i em dutxo i anem a recollir el premi ja que hem quedat 2on i 2ona, ens regalen 2 caps de setmana en ½ pensió en un refugi del itinerari.
Seguidament comença la veritable prova de foc, 8 hores de feina després de 12hi10min corrent, una nit molt llarga però desitjant que siguin les 6:30 del matí per poder-me ficar al llit i dormir 11 hores com un angelet. [by Mar]

3 comentaris:

jaba-lee ha dit...

Moltes felicitats a tots!!!! Esteu com a torus, i en especial a la Mar, que s'està convertint en una ultrarunner de categoria!!!!

Pere ha dit...

Quina colla de maquines que us vau ajuntar. Ja devieu fer por ja, tot tenyit pel verd OT!!!
Moltes felicitats a tots per les fantàstiques posicions que vau aconseguir.

Toni ha dit...

Quin festival OT!!! Últimament no em puc conectar perquè tinc el PC petat, però fa goig entra al blog i veure que continueu fotent canya a dojo!!!

See you runners!!!