Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




dilluns, 17 de maig del 2010

CURSA VILAPLANA-MUSSARA [14KM D+773m]

El Pere ens relata:
Ahir, després de menjar els meus casí 3 croissants vaig sortir amb reserves, doncs hi havia força nivell i desprès de la diarrea/vomitona del divendres, dels pinçaments que noto al os de la cua, i desprès d’entrenar sols dilluns i dimarts, el cos no sabia com estava, tot i que em sentia bé.

Total, va sortir un grupet nombrós de més de 10 corredors al davant, i després anaven alguns corredors “sueltos” i desprès jo.

A la pujada a la Mussara, no caminaria mai, excepte algun punt que és impossible correr pq has de superar repises, és una filosofia particular, això de no caminar. Total que pujant anava agafant algun corredor que caminava i en un tomb en vaig passar 3 de cop.
En la pista pre-darrera pujada, vaig volar....pel terra, però sols van arribar a tocar les mans al terra i vaig seguir corrent sense perdre ni un segon.

Allí m’avançaria de nou un company de competicions que sempre ens anem avançant alternativament.

Van retallar el tram de 1km del poble-refugi-poble, i ja m’estava bé. A la primera baixada tècnica, van desviar un petit tram del track oficial de la web, total que el forerunner em pita fora de recorregut, retrocedeixo i i em trobo corredors que em venien de cara dient-me que anava b´r i jo els dic q portava el track i que ens havíem desviat, però retrocedint trobem una cinta que indicava, que si que anava bé, era el track que ja no servia. Allí vaig perdre 32’’.

M’ajunto amb un colega del Costa Daurada que les 2 primeres curses del circuit havia deixat enrera a la part final, però avui, tot i seguir-lo una estona, en la 2ona baixada tècnica el perdo de vista.
I també ens vam avançar diversos cops amb un noi del CA Montblanc que en mitges queda dels 10 primers, però vaig veure que a la muntanya porta altres ritmes, excepte els trams pisteros, així que el vaig avançar en aquesta segona baixada tècnica, i vaig posar velocitats properes als 3’30’’/km els 2 darrers quilometres per que no m’agafes e intentar veure algú al davant, on vaig veure un que em vaig quedar a pocs segons al creuar l’arribada, i em va anar bé no avançar-lo, el perquè?...
.. doncs perquè vaig quedar el 13è i em vaig emportar el dinar o sopar per 2 persones al restaurant Ganxet de Reus ...UEEEEEEEE!!!!!!
Al arribar coca amb recapte, beguda, samarreta xillona, i una birreta i vermouitillo amb el Toni al bar.

Felicitar a la resta de OTs, que també ho van fer molt bé, i que ja esperem que per la propera edició del circuit hi hagi classificació per equips!!!

Salut i força al canut! [Pere]




















LES FOTOS DELS OBRIDORS (Pere, Cervatillo, Joan, Joan Bap., Toni, Jordi C., Marc-Mar, Akane i Montse-Enric)

Classificacions i + fotos

2 comentaris:

JOAN ha dit...

Felicitats Pere i espavilet que tens el Cervatillo a 2 minuts.
Per cert, si busques una companyia pel sopar d'espelmes, jo m'apunto, de gana sempre en tinc.

I efectivament, a veure si al circuit fan lo pernil al grup més nombrós, als ramats ja comença a predominar un únic color.

Lola Steiner ha dit...

Encara que havia qui no portava la samarreta, ejem ejem...^^