Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




dilluns, 11 de maig de 2009

CURSA DE MUNTANYA D'ALMOSTER [13,5KM D+531m]

El Pere ens relata:
Em llevo 7AM (per variar), fleca, croissant i mig i surto a les 8AM cap a la cursa, doncs no se l'hora d'inici. A l'alçada de Castellvell em trobo el Marcel que em diu que és a les 10, arribo a les 8:30 i veig marxar carrer amunt els caminadors. Em trobo al Joan Carles i comentem la jugada mentre retirem el dorsal. Enmig dels 20' d'estirar-me al cotxe per fer temps, rebo la trucada d'en Ricard que ja ha arribat. I a la sortida em trobo la Mar i la Vero, serem 3 Obrint Traça avui, miro els adversaris i veig un dels ploms que em sona corredor de 1h17' en mitja, buff. De la resta de gent coneguda i forta avui no els veig. Donen la sortida, surto al capdavant i sense massa esforç entro el 1er al sendero, que estrany, sols em segueix un corredor, que un cop dalt de la 1era pujada m'anima a seguir-lo i que ens anem sols, i si, sol el deixo anar que aquell ritme no és per mi, vaig segon i mirant enrera veig al Joan Carles, i darrera seu 2 corredors amb ganes de progressar. Progressem per senderons improvisats i pistes, una amb ciment. Arribo al cim de la cursa, km 3,85 aprox, en 2on lloc i amarat de suor, veig que darrera meu la situació segueix igual, i el primer ha dit "hasta luego Lucas, y si te he visto no me acuerdo". Desprès d'agafar, beure i remullar-me d'aigua, aprofito la baixada per vista per fer més notòria la distància, ja es sap que amb el mateix temps, hi ha més metres. Anem avançant per senders i pistes conegudes, a l'alçada de dalt del Picarany, km6, noto que porto 2 pedres de les que molesten a les bambes, penso que si hi ha una pujada dura puc parar uns segons per treure-me-les mentre recupero l’alè. No serà així, doncs al passar per dalt del mirador el Picarany, veig que ve per la rampa el JC. No em puc entretenir, baixo ràpid i progresso una mica fins que el perdo de vista, hi ha un lloc al final d'un sendero que em despisto i em perdo, sort que rectifico ràpid i sols són uns segons. Ja no tornaré a veure ningú, excepte els caminants que anem avançant, que ens animen, i que en les zones tècniques flipen com passem, i això que soc jo qui baixo, que si fóssiu la resta, Xavi, etc, no donarien crèdit. Em giro un cop més i no veig ningú, si no em passa res, arribaré 2on i ja sols queda baixada, poso ritme de creuer, per inclús fer els km11 i 13 per sota de 4'/km. Arribo entre aplaudiments, victoriós i feliç. Ràpidament retrocedeixo a veure si veig venir al Joan Carles per ajudar-lo a l’esprint final, però l'han adelantat a l'últim km i avui ja ho ha donat tot, farà 5è i recollirà trofeu. A Obrint Traça també hi haurà més trofeus, aquest de la part femenina de l'equip, ja us passarem la foto. Per acabar, dutxes, llesques de pa torrat amb llonganissa i porro de vi (ben calent :-/) Millor beure cocacola. Tothom que conec, va acabar, i tot i el patiment, estaven molt satisfets i contents amb el recorregut, doncs va quedar guapo!! Felicitats al Pep pel disseny del circuit.

Salut,

Pere
PD: Van ser força els coneguts que ens vam trobar, i es que dona goig córrer per les nostres contrades. Ricard, Marcel i família, Montse de l'Armobal, etc...

PD: El guanyador era de Manlleu.

2 150 RODRIGUEZ SABATE PERE 29-07-74 2 M OBRINT TRAÇA 1:06'25.99

85 73 GILABERT COBACHO VERONICA 23-01-80 11 F OBRIN TRAÇA 1:37'13.78

86 5 ALSINA LLURBA MARIA DEL MAR 12-06-78 11 F OBRINT TRAÇA 1:39'07.24

Classificacions i web cursa
Publica un comentari a l'entrada