Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




dissabte, 2 de maig del 2009

CURSA ERMITA ST JOSEP (MONTBLANC) [10KM EN RUTA]

El Pere ens relata:
Em llevo a les 7:20, vaig a comprar 2 croissants a la fleca, i menjats a les 7:45 em dona un marge de 2h15 per fer la digestió prèvia a la cursa. Marxo amb el cel tapat, i a mesura que em vaig acostant a Montblanc, la pluja es va animant. Allí deixo el cotxe en un dels grans estacionaments que te l’organització i sols són les 9:05, per un cop no aniré amb presses. Recullo dorsal, em trobo força coneguts, entre ells un dels organitzadors que em comenta que s'ha canviat el recorregut, i que ja no es fa la pujada de 2km per la ctra de Rojals, en canvi és fa un circuit de 4 a 5km per camins, que avui seran enfangats. Ens trobem amb Miquel i ens saludem i a tenir sort! Comença força puntual, amb pluja, jo surto a segona fila, però a ritme dels dimonis, allò és una bogeria, entre la sortida estreta i que l’asfalt està enfangat, sembla un cross, els corredors del davant el tiren el fang a la cara i per tot arreu. L'equipació obrint traça, que estreno avui, queda tenyida de marró ben aviat, i les bambes voladores, també queden maques de c...Passo el 1er km en 3'17'', i situat per allà a la posició 20,el 2on km vaig a pel següent grup i estranyament, el grup capdavanter també se m'apropa, van relaxats, jo vaig petat i passo en 3'11''. Aquí s'acaba el descens i comença el planeig i els temps més "normals",3'29'' al km3, em comencen a avançar alguns corredors, ara em passa el Antonio dels ploms, i l'animo doncs el veig fort, em passa el Ronald dels ploms, el qual m'anima a apretar. M'enganxo, i a partir d'aquí serà una alternança constant entre els 3, anem atrapant algun corredor, i passem els km amb els següents temps (3'51'', 3'55'', 4'03, 4'16'', 3'27'', 3'56'', 3'41'', i 12" segons el forerunner). A falta d'un km, al Antonio li ha pujat el quadriceps i ha tingut que gairebé aturar-se. I el Ronald, m'ha animat a seguir-lo per agafar al corredor que ens precedia, jo no podia més i li he dit que ho intentes ell, al final ha kedat a 4 segons, jo he arribat uns quants segons pel darrera, i l'Antonio ha arribat uns 20 segons darrera meu. Ens saludem, ha estat una competició de lluita i ajuda entre colegues! :-P
A la poca estona arriba el Miquel, clavant el ritme mitja a 4'/km. Tal com dieu per aquí esta fort!!! Avui corríem per la meva especialitat, quan correm per muntanya, la cosa canviarà. A l'arribada, coca amb xocolata, una motxila que m'anirà molt bé, i cap a les dutxes a 1km i pico, suma i segueix. Finalment sorteig on no em toca rés i un tomb inclòs tast de vins per la fira medieval. Dissabte i diumenge recuperació fent alguna sortideta amb btt, avui feien cursa de 10km a Salou, però em vaig ressentir de l'aquiles i millor no forçar.

Salut i km,

Pere

PD: Properes curses 10 maig Almostreck, 17 maig marató la Forestal (Sort)

WEB DE LA CURSA
Lloc - Drs - Nom_Cognoms -------- Temps ---- mKm --- LlocCat - NomClub
13 - 222 - Pere Rodriguez Sabate --- 00:37:24 - 00:03:45 - 7-M3 - OBRINT TRAÇA
30 - 179 - Miquel Montés Navarro - 00:40:10 - 00:04:01 - 15-M3 - OBRINT TRAÇA

2 comentaris:

MARC BALAÑÁ ha dit...

FELICITATS PER LA GESTA !!!
SALUT I KM.

J&B ha dit...

Al Miquel li haurem de posar un "lastre" que ens atropellarà a tots....jejejeje

Ara a fer el Reus-Prades-Reus amb aquesta mitjana.

Apa a fer sèries de 20km.