Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




dimarts, 30 de juny del 2009

1a COMBINADA ERMITA ST JOAN (MONTBLANC)

La parella d'obridors que el dia de sant Joan van participar en la pujada corrent, diumenge van repetir però amb BTT. Aquestes en son les respectives cròniques.

El Pere ens relata:
Desprès d'una setmana on vaig portar la bici al Decathlon per revisió canvi i sols un entreno bttero pujant Castell Escornalbou (k dur!). Em llevo a les 07:20, tard per ser dia de cursa, però aquest de BTT no matinen gaire! Vaig a la fleca, i com encara no estan els croissants grans, me'n menjo 6 de petits i un cafè amb gel, avui provarem els efectes.
Recullo a Toni i cap amunt, arribem d'hora, recollim dorsals, ens donen la bossa de regals una mica pobre, a millorar per l'any que ve. Entre els gairebé 60 participants, em trobo a l'amic de Montblanc que estarà força més fort que jo. I l'organització em diu que sols som 9 per la combinada. A les 10:15 es dona la sortida "neutralitzada", però que jo no puc seguir i em quedo de la meitat enrera, però quan el terreny comença a mirar amunt, vaig progressant poc a poc. Abans trobem 2 "avariats", un pq ha caigut i es posa mal a l'espatlla i l'altre pq ha punxat i esta canviant el pneumàtic.
Així que arribem a la Pasquala, que serà la pujada del dia, i osti si serà dura, vaig adelantant a algun ciclista poc a poc, i comparteixo el plaer amb uns altres 2 que van pel meu voltant. Però en una de les rampes, al creuar buscant el camí bó, he de posar peu a terra, i pujo caminant uns metres, cosa que aprofitaran els 2 rivals per recuperar el terreny perdut i adelantar-me, pujo com puc, 1er intent d'arrencada, res, 2on intent i ja torna a funcionar el binomi home-màquina, amb patiments i suors, aconseguire atrapar i avançar un dels ciclistes, però no l'altre. Temps final 46', posició 17, i 2on a la classificació combinada amb la cursa a peu, darrera de l'amic de Montblanc, que si li havia tret 1,5 minuts a peu, avui me n'ha fotut 4 en bici.
Espero el Toni, arriba amara't de suor i patiment, això si havent complert amb la pujada criminal. Refrigeri i cap avall, esmorzar d'entrepà i geladet, i recollida del trofeu.
Salut i ara a tornar a la cursa a peu, que és lo meu! [by Pere]

El Toni ens relata:
Aquí va la crònica de la prova que tanca les dues combinades d'aquest juny a Miramar i Montblanc.
Quan anem a recollir els dorsals una persona de l'organització ja ens avisa que aquesta pujada és una "miqueta" més dura que la de Miramar i ja us dic que tenia raó.
El circuit i l'entorn són molt macos, però els 12kms de recorregut es converteixen en una trencacames que fa que t'exprimeixis al màxim en tot moment, i que no dir de les rampes de la Pascuala, jo les vaig veure de ben a prop doncs vaig tastar dues vegades les pedres del camí i no pas baixant sinó pujant, portava massa dures les fixacions dels pedals automàtics (ara ja les he afluixat) i a la que em trobava una d'aquestes rampes guapes, amb tot de pedres i la terra desfeta, jo estava tan maduret que quan intentava treure el peu del pedal ja era a terra i apa un altre cop cap amunt que no ha sigut res.
Al final l'esforç va ser recompensat amb el cim a l'ermita de Sant Joan on el primer a creua l'arribada va ser el petit dels Carnicer, el Jordi, i on el Pere va aixecar una copa com a 2on classificat de la combinada, jo ja em vaig sentir prou satisfet arribant encara que sigui darrera de tota aquesta colla de màquines.
Fins la propera!!! [by Toni]


+ INFO

1 comentari:

xavis ha dit...

Moltes felicitats a tots dos, poc a poc serem btterus, a veure si acabo això d'Andorra i començem a fer més variat amb les bicis que ens ho podem passar de conya!!!