Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




dilluns, 1 de juny del 2009

MARXA DELS 7 CIMS [58km, D+2500m]

El Marc ens relata:
Diumenge-31 de Maig a la Bisbal del Penedès.

4:15am Sona despertador. M’aixeco i sense esmorzar, ja que encara no hi havia hagut temps material per pair el sopar, agafo aigua i algo de fruita pel viatge.

4:45am Baixo de casa. Al portal ja m’esperava la Txell, puntual com un clau per marxar amb el meu cotxe cap a la Bisbal.

6:00am Recollida de dorsals....On la Txell era mes coneguda pels marxaires que en Kilian....Saludos i mes saludos.

6:30am Arranca el festival, jo surto dels primers, col·locant-me pel davant anem fent la primera pista de pujada forta a ritme alt (3km) al coronar, parlo amb l’altre jo hi hem dic que avui hem vaig dir que m’ho pendria com entreno, divendres ja vaig fer 18Km amb la Mar i dissabte Mussara-Prades-Mussara amb en Toni Arbones repassant el circuit de la Reus-Prades. El ritme d’avui havia de ser suau fent entreno de volum, el ritme fort, no era el correcte, baixo dues marxes i vaig tirant avall... Aprox. al 5Km hem passa l’Adolf Aguiló amb una passa que en fa dues de les meves, saluda hi hem diu adios, veient com ràpidament hem va agafant distància i penso... Com a mínim hem traurà 1h, o almenys aquell ritme era per fer-ho.
Jo segueixo a un ritmet còmode la veritat es que les cames no les tenia gens carregades, però els Kms fan sortir tota la veritat.... als 10min, passa l’Albert Giné, que rodem una estona junts, i al afrontar la següent pujada, marxa.... Al 10Km aprox. hem passa en Jaume Folguera (1ºmarxa Selva) i en Juan José Oliva (2º), van més forts i també marxen.... Segons els meus números ara vaig el 6º, però sense incrementar el ritmet, avui no tocava batalla, hem relaxo i menjo mitja barreta.... Baixant del Cim Montcalm, una baixada molt tècnica m’enlenteix més, hi hem passa un corredor, ara (7º)... Seguint baixant entrem en una zona d’arbusts punxens que hem perdo i faig un campo a través.... Calculo uns 5-10min.... Al arribar baix al control hi ha unes cinc persones que portava darrera que ja sortien.....Ara el (13º), agafo dos mitjos platans, un me’l menjo i l’altre el prenc pel camí, traget de cola hi ha seguir.... Vaig fent i hem trobo còmode, pujo una marxa i poso la 4ª (anava amb 3ª) i vaig atrapant progresivament aquests 5 corredors que portava darrera, més el que m’havia passat a la baixada tècnica, ell, anava mort....Ara soc (7º).
Al 30Km aprox. a mitja pujada del Montagut, mítica muntanya de la Montserrat-Reus hi ha un control, amb síndria entre d’altres, que en prenc 2 talls grans i mels vaig menjant a la resta de la pujada, molta calor i va bé per rehidratar. Baixant, primer sendera i després pista, atrapo a Juan José Oliva, feia mala cara, amb problemes digestius.... En veure que em trobava molt sencer i anava recuperant posicions, a 20Km de meta i només pendent d’un cim, decideixo posar la 5ª.... Soc (5º) hem creixo i aprofito la vinantesa de ke el personal pateix de calor i hem trobo be per anar apretant cap a meta.... Al penúltim control, després de l’últim cim, hem trobo a en Jaume Folguera, no sé si anava bé o malament, però jo, anava com un tiro, el passo i no hem segueix.... Al 48Km, em prenc l’únic gel avec cafeïna de la marxa, combustible perfecte pels 10Km restants..... Creuem una ctra. i ens condueixen a una pista que remonta amunt. Aquesta és de les que a mi m’agraden, quan hem trobo be a final de cursa i les faig totes corrents, se que aquí al rival, li trec temps....(l’Adolf comentava a meta, que la va fer trossos caminant, trossos corrent).
Finalment, última baixada fent ziga-zaga amb els caminants, donant el bon dia per no ser mal educat..... i un final més, molt feliç, amb molt bones sensacions i el patiment just. 6h 5’ i medalla de xocolata.

La Txell arriba la 3º noia, amb 8h 22’, un temps fantàstic, deixant enrrere a tots els seus companys marxaires i treient-se l’espina clavada de Zegama.....
Ens dutxem amb aigua calenta, una mica de pa amb tomaquet i embotit de la terra acompanyat de la rigorosa cerveseta fresca i la vuelta a casa. [by Marc].

La Txell amb lo traje de gladiator saludant als 400 marxaires

Classificacions

Fotos dels amics, Paco, Presi i companyia

1 comentari:

JoanBoqué ha dit...

Felicitats Marc, quan et cansaràs? de iron a trail i tiro pq me toca...jejejeje
Txell, amb aquest resultat, diga-li al Xavi que potser perdrà el sopar del UTAndorra....jejejeje