Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




dijous, 18 de juny del 2009

3a CURSA DE CAPÇANES [13,7kM D+460m]

La Mar ens relata:
Em llevo a les 7:45h i em poso el “traje de faena”, carrego amb la motxilla i vaig a buscar la rana(cotxe) direcció Capçanes, no sé molt bé com s’hi va i evidentment em perdo i faig cap a Móra la Nova, crec que m’ho he passat, torno direcció Reus i per fi un entradero que hi fica Capçanes. Sort que havia marxat d’hora de casa…..
Arribo, agafo dorsal i començo a xerrar amb alguns coneguts, per cert hem preguntaven on era la resta dels O-T. A les 10:00h comença la cursa, bufffff!!!! Com apreta el sol, inserible, fins al km 6 pujadeta progressiva i a partir d’aquí tot baixada on adelanto a 5 noies que m’havien passat en la pujada, i a vall que fa baixada!!!!! fins arribar al km 13,7 passades 1h:27min arribo a meta, començo a veure aigua, aquarius, aigua i aigua, què bona que està quan és té set, hem vaig a dutxar i a esperar que facin l’entrega de premis, on per sorpresa meva em donen copa per haver quedat segona de la meva categoria, no està mal!!! agafo la rana i marxo pitant cap a treballar, fins la pròxima!!! [by Mar]




Resultats del obridors:

Jordi Correig.....1h17m
Mar Alsina.....1h27m
Mercè Sanchez.....2h26m
Raul Masip.....2h26m
Oscar Solé.....2h26m






3 comentaris:

Rastrejador ha dit...

Felicitats Mar per la classificació. Al primer any i ja et carregues de copes.
També felicitar a la Mercè que poc a poc s'està introduint en aquest mon. Mercè quin privilegi de tenir dues llebres a la teva disposició. Ànim i a entrenar que poc a poc sortiran els resultats.

Pere ha dit...

Anims Mar, que com aquell que diu, fa 4 dies que competeixes, i ja recolleixes trofeus per les terresque trepitjes.

Al final, amb tanta copa, aviat es podrà fer un museu que riute'n del del Barça!

El dia que coincidim tots els obrint traça en una cursa, farà por!

LO PARENT ha dit...

Felicitats de nou i merci per acompanyar-me en aquest tipus de vida tan adictiva...SENSE TU, RES TINDRIA SENTIT, NI PODRIA SER QUI SOC...

L'AMOR FA L'UNIÓ I L'UNIÓ DONA LA FORÇA !!!

T'ESTIMO, BY MARC.