Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




dimarts, 9 de juny del 2009

REUS-PRADES-REUS [55,4KM D+1.735m]

Un any més ja ha arribat la R-P-R. Feia temps que l’esperàvem, per poder lluir els nostres colors a la nostra ciutat. Com era d’esperar, erem un grup bastant nombrós d’obridors i sobretot de participants 790!!!! tot un rècord. No sabia que hi hagués tanta gent amb ganes d'afrontar un repte com aquest. L’any que ve a pels mil.
Destacar els fantàstics resultats de l’equip. L’Isma a toca del pòdium virtual, jo a 7 minuts de l’Isma, les nenes OT finishers amb fantàstics resultats, Txellultra 7h10 i Mar 7h55. L’Antonio amb 6h40 sembla que ha posat fi a la lesió que arrossegava. El Xavi amb 7h10 no està gens malament considerant el dissabte de relax que va fer i l’Oscar, novell amb marxes, un temps de 8h27. A tots felicitats i segur que me’n deixo un grapat perquè a la sortida estava ple de gent amb el nostre uniforme que no coneixíem (Senyal que agrada l’equipació). A veure si canviem els estatuts del club i dediquem els entrenus dels dimecres a presentar les noves incorporacions i de pas, fer una prova d’accés amb l'instructor jabalí.

He intentat fer una crònica col·lectiva però o la gent no en té ganes o estan entrenant. Jo us deixo la meva i a veure si algú més s’anima a escriure la seva experiència. [by Joan]

El Joan ens relata: Tenia ganes de repetir l’excursioneta ja que l’any passat va ser la meva primera edició i volia saber com anava l'evolució. No tenia molt clar com afrontar-la, si començar fort, si reservar-me..., ja que en els últims entrenus encara em sentia una mica carregat muscularment i la nit del dissabte només vaig dormir 3 hores, degut a la comunió del Pau a Capafonts. La sorpresa va ser a la sortida que em vaig trobar darrera del cotxe de policia solet. Ràpidament em van avançar els galgos a un ritme que gairebé m’arranquen les pegatines. Així la cursa va ser com a la Selva, fortet fins fotre un pet i desprès aguantar i recuperar. El pet el vaig fer a 2 km de Prades. Sort de l’entrepà que em va recuperar i gràcies a què actualment em conec molt, sabia quan podia apretar i quan calia recuperar. Finalment un temps que no me l’esperava, 5h55. 1 HORA MENYS QUE L’ANY PASSAT!!!! Si segueixo amb aquesta progressió, d’aquí 4 anys quan jo arribi encara hi haurà gent recollint el dorsal.... jejejeje

La Mar ens relata: Havia tingut una nit una mica mogudeta, Marc arribava a les 2 de fer la Fredes-Paüls i vam xerrar una estona de com li havia anat, hem diu; molt bé però ens hem mullat una mica, ell es fica a sopar ¡quines hores! Però com tots sabeu no tenim noció del temps quan s’entra en el planeta de O.T, en el qual jo ara m’hi he començat a introduir.
A les 5:50h estic com un clau davant l’Autoescola mateu on hem passen a recollir la family Melgar, arribem a la sortida, la Txell, nerviosa pel seu porta-bidons, el tenia el Xavi i ell encara no havia arribat però com un bon home de paraula es presenta pocs minuts abans de la sortida, tot solucionat.
Enfilo amb la Txell i poc arribar a Castellvell ens separem, és una machine i jo xino-xano caminet a prades, la meva sorpresa és la troballa del Marc als Mutllats, se’m va obrir el cor, sàvia que la seva presència em donaria ànims per poder acabar i així va ser, vaig patir una mica fins arribar als Mutllats, jo no estic acostumada amb aquestes maleïdes pujadotes, però després tot va ser com una bassa d’oli i vaig arribar a Reus molt contenta i orgullosa pel meu resultat tenint en compte que fa 4 mesos que intento córrer i que fa uns 9 anys la vaig fer i vaig tardar 14h arribant a la plaça del Mercadal feta una coca, espero poder relatar més experiències viscudes lluint el color de l’esperança

FOTOS D'OBRIDORS

CLASSIFICACIONS

5 comentaris:

Rastrejador ha dit...

Ei, el meu temps de les classificacions esta malament. Al meu diploma diu 5:57, al meu crono diu 5:57, i la primera femina (la italiana campiona de triatló) va arribar bastant més tard que jo, no a 2 minuts. Ho sé pq anava acompanyada del Toni de Calafell i vam estar parlant. La realitat és 7 minuts de l'Isma. Si no hagués parat a fer pipi, ja casi el tinc.

roberto de la peña ha dit...

Hola a todos mi tiempo va ser de 6:11 la verdad es que bastante contento

rastrejador ha dit...

Txellultra: per les fotos veig que encara portes els xip=+pes. Ja vas pensar en posar-te les plantilles o encara no hi has pensat? També he observat que en totes surts corrent, en aquest sentit la llebre hi devia tenir un gran paper... Jo he rebaixat la meva marca en 1 hora, i tu? suposo que un grapat.

ANFIBI ha dit...

Pocs clubs de la provincia poden dir que tenen almenys 5 components rondant les 6h a la RPR...
VISCA OT, AIXÒ FARA MAL !!!

Anònim ha dit...

Molt bé Mar !!!! El relat molt i molt bó i ja pots veure que ets tota una màquina també, fer per sota de 8 hores no és cap rucada a la RPR, i a més vas acabar prou contenta que és el que més importa!!! Ara a per Andorra . . . .