Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




dilluns, 5 de desembre del 2011

04-12-2011: 14a mitja marató de Mataró. Quin "marró" de carrera!!! By Ricard

Diumenge 04-12-2011. 10:00h.
M'he llevat un parell d'hores abans de la sortida (8:00 a.m.) per preparar-ho tot (mp3, forerunner, etc..). Esmorzar, vestir-me i a les 9:15 vaig tirant cap al Parc Central de Mataró on arribo a dos quarts de 10.
Em mentalitzo dels objectius que em vaig plantejar per aquesta mitja marató:
1er i més important de tots: acabar la mitja marató bé, no desmanegat al ser la 1a des de fa temps.
2on i molt menys important: mirar de baixar de 2 hores.

El primer objectiu l'he complert perfectament. El 2on no :( El tema es que he sortit al final de tot. Volia trobar-me la marea de gent per no sortir massa ràpid i anar progressivament trobant el meu lloc i per això el 1er km no ha estat a ritme de creuer...
Del 2on al 5è m'he trobat molt còmode fent 5:00 i pico però ha estat a partir del 6è-7è on ha començat el "marrò" i el via crucis....
La panxa m'ha començat a fer rebomboris, com si hi haguessin focs d'artifici a dins... i des del 8e al 15è ha estat un patiment on he hagut de baixar el ritme perquè m'han agafat uns "apretujons" molt bèsties (amb "gallina de piel" inclosa)... :s Quin horror!!! 7 kms buscant un wc improvitzat per la carretera cap a Llavaneres però res de res....
Per fi al 15è veig un camí amb 1 arbust grandet.... i cap allà "cagant llets"... ufffff no entraré en detalls per a respectar i no ferir la sensibilitat del lector... 4 minuts perduts amb el tema wc improvitzat.... quasi res ;pppppp Tot i ser pla a partir del 15è no hi va haver manera de reempendre el ritme bo del principi, ja que la panxa seguia fent mal i seguia el rebombori.. :-sss
Al 19è comença la famosa pujada de 500 metres durilla durilla i acabo com puc amb el mal de panxa persistent....
Finalment: * Temps Oficial: 02:03:09 * Temps Real: 02:01:23 * Velocitat: 10,42 Km/h * Ritme: 05:45 min/km

Per tant 1er objectiu acomplert (he acabat muscularment de conya, com si hagués fet un entreno) però el 2on no ha pogut ser (si no hagués parat els 4 minuts si que l'hagués complert).

En fins, la 1a mitja marató des de fa anys i una mica "accidentada"... però content d'haver-la acabat i no tenir ni mitja agulleta, ara cal anar a pel 1:50 que crec que el tinc força "a tiro"...

Un cop a casa he hagut de fer diverses visites al "senyor Roca"... i m'he adonat que potser el fet d'haver menjat pa integral amb llavors el dia anterior i a la nit un munt de castanyes podrien haver tingut algo a veure amb tota la història.... en fins... una experiència més!
Veure: Classificació oficial

Aquí estan les dades: (Dades garmin connect)
Fotiki feta pel Joan (Pare de la Rechel) cap al km.18 i mig
Salut i kims.

5 comentaris:

Pere ha dit...

Iep Ricard!
Ben retornat al mon de les mitges!
Ara que ahir vas tenir "problemilles", ja ho tens fàcil per millorar marca.
sosl cal que marquis la següent al calendari! Que per aquí la gent no sap quines marques et guardes a la recamana :-P

Salut!!!

Toni ha dit...

Ufff quan menjo castanyes la panxa sempre m'espatega com una traca.

Aquests detalls ja els poliras i llavors la cosa anirà millor.

Ànims maco!!!

Ricard ha dit...

merci a tots 2... ara toca millorar en 10 kms (mirar de baixar de 50 i anar caps als 45 mins i alueg millorar en mitja.... 1h45 :)

Beryl ha dit...

Quan he començat a llegir sense mirar la foto penso "només el Ricard que conèc pot ser tan clar i directe". Felicitats.

Ricard ha dit...

jejejejej.... es que ho vaig viure molt d'aprop.. en 1a persona jajajjaja ;)