Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




diumenge, 18 de desembre del 2011

MITJA MARATÓ DE SALOU 2011

Entrega de dorsals frescot, cursa escalfadeta.


Gràcies al gran seguidor i divulgador del món del running, MONRASIN, tenim algunes fotos dels nostres guerrerus.
L'Eduard amb dos llebres de luxe, el Roberto i el Xavi. En la seva segona mitja ha aconseguit una molt bona marca 1:38
A la dreta, l'ALbert.B, super marca 1:23
L'Ivan, ha vingut a rodar a 165ppm, i ha fet una marca de paseo, 1:28!!!!. Crònica Ivan

La nova obridora MONICA, em penso que l'hem encertat amb aquest fitxatge, 1:40!!!!

6 mesos de paron=objectiu sub2h. Durant la cursa="Que no estamos tan mal". Final 1:45


5KM DE SALOU
Conjuntament a la mitja, es va realitzar la cursa de 5km. La Rosa era la nostra representat i va conseguir un fantàstic TOP TEN, la 9 posició.

Classificació femenina



9 comentaris:

Pere ha dit...

Osti tu quina feinada vau fotre ahir a Salou!
El retorn del Presi molt bé,si ara esta així quan es converteixi en superguerrer ens haurem d'apartar.
L'Ivan,quins entrenaments!
Eduard,fent MMP a cada cursa i millorant dia a dia.
El Xavi i Roberto llebres de luxe.
La Monica,fixatge de nivelazooo.
La Rosa fent top 10,oleee
M'he deixat algu?...
... ah untal Albertb, es que anava tant rapid que no el va pillar la foto de l'arribada. Un altre MMP.

Salut per tots i ens veiem per nadal!

JOAN ha dit...

Enhorabona a tots. En el meu retorn m'ho vaig passar molt bé, amb una mica de patiment, com totes les bones curses.
Mirant la classificació, jo em pregunto... Albert.B quina es la teva edat real? estàs a la categoria 40-49.

AlbertB ha dit...

Walaaaa!!ostia que m'he fet gran de cop!! quina putada!!

Enhorabona a tots els que vau correr ahir!Vam fer com sempre un paperas!!

JOAN ha dit...

Ostres Albert.B, has aconseguit un top 12!!!!! Que ets un veteranuuu... Classificacio 40 a 49 anys

EduardS ha dit...

La veritat es que ahir no vaig patí gens ni mica, molt diferent a la primera, ahir en trovaba molt a gust. Des de que amb vaig afegir el grup he anat millorant molt, cosa que anant sol no feia.

AlbertB ha dit...

Eduard pensa que OT té als millors entrenadors de catalunya! (Jabalee, Pere, Marc, Joan...) son el guardiola del running!! Sumat a que ets un alumne avançat doncs aqui estan els resultats!!

Toni ha dit...

A Salou vau posar el turbo tots plegats, acabeu l'any com uns braus.

I esperem que l'any vinent tot vagi encara millor.

EduardS ha dit...

Gracies Albert, estic ven convençut de que son el millors, des de que us vaig coneixe nomes he tingut satisfaccions.

JOAN ha dit...

Eduard, ens faràs saltar una llagrimeta. Aquest escrit que has fet l'emmarcarem i el tindrem en un lloc d'honor. MOLTES GRÀCIES.