Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




dilluns, 28 de novembre del 2011

4 FOTOS DEL CAP DE SETMANA

MITJA MARATÓ DE TARRAGONA +INFO






Un mica de crònica by Pere:
En resum podriem dir que va ser un dia amb molts obridors, alguns de verd, altres sense, representació masculina i femenina, i fent un bon paper tots, començant per la organització, recollida dorsals, guardaropia, circuit i matcatge kms.

Annexo crònica que vaig escriure al fil de corredors.cat sobre aquesta cursa.

Precedents:
Fa un mes i pico havia fet la mitja de Reus amb l'idea de provar-me, i tot i que vaig anar en un bon grupet fins el km15 a fer marca entre 1h19' i 1h20', entre els kms 15 i 20 vaig afluixar, per acabar en 1h21'
Fa 2 setmanes, vaig fer una bona marató MCD, però amb una mcar que no era de les millors (amb distància real seria 2h55' aprox)

Així, doncs, em vaig apuntar a la mitja de Tarragona, pq puntuava pel circuit de la provincia, encara que no m'anava bé fer-la sols 2 setmanes despres de la marató, però ja tenia un alicient, fer de llebre al Koldo(corredors.cat) que volia fer sub 1h20’ fins al km 5 o 10, vage fins son jo pugues arribar, i desprès deixar-me anar per acabar.
 
Erem una barqueta de 5 corredors, 4 correcats (dels quals coneixia a Guissona, Joan3 i Koldo) i jo. Sortida davant i al principi una mica avançant per aki i per allà, i al km4 ja haviem recuperat 1’ i algo sobre anar a 4’/km.

Aguanto fins el 5 i el km10, i llavors ja començo a pensar en desenganxar-me i pensant que queden molts kms i em  passarà molta gent, aguanto fins el 13 i pico, on em desenganxo i em quedo 4 o 5 metres, el Joan3 em crida per seguir-los i li dic que tirin, però com el Koldo que anava a per record, anava lluitant feia estona i l’havia estat animant, dic si ell lluita, jo que vaig bé de respiració, que no de ritme de cames, puc intentar algo més, canvio el ritme i em reenganxo.

Em poso al davant a tirar, i al km 15, fa una apretada ell, però despres es posa enrera i fent la goma, jo em poso d’enllaç entre els altre Guissona,Joan3 i Koldo i es reenganxa, pq és un lluitador amb un parell molt ben posats.

Aquí el Guissona, que anava com qui no esta, tira endavant en busca del sub 1h20’, que jo ja veia que perdiem per segons i els altres 3 ens quedem darrera. L’aventura li dura poc, doncs als 500 metres o algo més el reenganxem i ara es ell qui va una mica petadillo a la tornada del faro pel darrer esforç.

Aquí fem 2 grupets de 2, el Joan3 que és una makina de sub2h40’ i anava amb naltros de "vacaciones en el faro" tira del Koldo que ara buscava sub 1h20’ o record personal (jo no sabia q era 1h21'), i jo em quedo enrera amb Guissona i el consegueixo reenganxar a base de estirarlo un km. Anem junts i al km 18,5 es tornen a fer els 2 grupets, em torno a quedar darrera amb Guissona que semblava que es quedava, però aquest cop no reenganxem i com sols es tracta de no afluixar massa i al km 19,5, veig de lluny al Biel, company que sempre tenim piques a la muntanya i que anem molt igualats, va tocat i dic, vaig a per ell. Li pregunto al Guissona si li va bé i em diu que tiri, paso a la gent com una exhalació, faig un km en 3’30’’ i els 250m darrers a 3’15’’/km, i al final quedo a 1 segons del Biel, que em portava més de 200 o 300m quan vaig sortir a per ell.
 
Arriba el Koldo acompanyat dle Joan3 fent 1h21’01’’ a 2 segons del seu record, quina llastima, però va lluitar com campió  great great great i té les 2 marques a l'abast, la personal i la sub 1h21' . Molt poc despres va arribar el Guissona sols 20 i pico segons despres i lluitant com un brau!!!.I fent una bona posta a punt per la marató se Sevilla.

Crec q em va ajudar arribar fresc despres dels kms de recuperació, quan vaig animar una mica als que feien la goma.

 Temps final 1h20’44’’ posición 73 sobre 2023 arribats.

I el millor, vam fer una gran barqueta, i va ser un plaer correr amb vosaltres companys!!! party


Resultats dels Obridors:
Pere 01:20:43
Marc 01:23:04
Miquel 01:23:09
Narcis 01:25:45
Riudecanyenc 1h34'30
Antoni 01:38:00 
Eduard 01:42:39
Esio 01:46:15
Inma 01:48:38
Txell 02:12:13

II TRAIL D'ARBECA (32km) +info
Xavier Aguilo 2:53:15 & Mar Alsina 3:23:35

4 comentaris:

MAR ha dit...

eiiiii!!!!! quin fred que feiaaa!!!!! ens ho vam passar força bé i ens van regalar una jaqueta força xuliii!!!!

MAR ha dit...

ENHORABONA A TOTS ELS QUE VAU FER LA MITJA DE TARRAGONA!!!! QUANTS OBRIDORS!!!CREC QUE N'HI HAN QUE NO ELS CONEC!!!!

AlbertB ha dit...

Enhorabona a tots els que vau correr aquest finde!! Quina gentada!!!!!Cada vegada som més i millors!!

JOAN ha dit...

Felicitats a tots i efectivament cada cop som més, però veig poc verd.... hauré d'anar al locu-lista que ja em faig gran...jejeje