Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.

dilluns, 5 de setembre del 2011

MONTE PERDIDO EXTREM [46Km D+4.000m]

Dissabte 3-9-2011; Marc & Antonio:
Dies endarrera, l’Antonio Boqueres hem comenta que ha fet aquesta ruta en un parell de dies hi que tenia previst tornar-la ha fer en un sol dia.
Obro l’agenda i veig que es el cap de setmana abans del TOR i que hem pot anar bé, després d’una setmana de baixada d’entreno, per a no perdre el ritme...

Sortim de Reus el divendres a les 5pm, arribant just al Refugi de Pineta, per sopar, un festin de sopar amb amanida, pasta i llangonissa amb patates que podien menjar 4 perfectament, varem fer un bon paper.
Durant tota la nit plou, i força, i la meteo pintava malament....

Mos llevem a les 4:00am, esmorzem i sortim a les 4:30, ara no plou i el cel està estrellat, impressionant....

Pugem fins al balcó de Pineta, sense pressa però sense pausa, la idea era fer un bon entrenament de qualitat sense apretar la màquina... a dalt fa fred i mos tapem acabant de remuntar fins al Refu de Tuque Rouya 2650m.
Seguidament baixem fins a Refu. Espuguetes 2027m mengem un bimbo i cap a Refu Serradets 2587m mitjançant un primer tram de sender per dins el bosc de baixada i pujada, més una forta pujada pel lateral del Circ de Gavernie.

Tornem a fer un mos i seguim remuntant fins la Breca Roldan 2800m, paratges de somni.
Tornem a baixar fins a Refu.Goriz 2200m amb molta zona corredora, passant per un pas de cadena, etc...
D’aquí pugem fins al coll d’Anyisclo 2450m, previ el Pas de la Olas 2650m.

Finalment, un descens força tècnic fins al punt d’inici, on ens va ploure una mica i calia parar cura. Al fons es veu el Parador de Pineta, fins on hem de baixar.

Nota: desprès del UTMB com a bellesa, ja ve això, i ho tenim a tocar!!!!.

[By Marc]

JOAN ha dit...

Paisatges al·lucinants. Marc, com es nota que anaven de paseo, 130 fotos!!!! has saturat el picasa d'OT...jejeje de totes maneres s'agraeix un reportatge tan ampli i fan ganes d'anar-hi.Me l'apunto per quan l'AlbertBP comenci a caminar.

AlbertB ha dit...

Ruta que queda pendent!! Antonio i Marc ja us podeu apuntar un dia per fer de guies turístics!!jejejeje