Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




dimarts, 5 de juliol de 2011

REUS-PRADES-REUS (Cròniques endarredides 1era part by Pere)


Fa temps que tinc el forn amb una mica de Carbó i intentarem treure una mica la carbonilla:

Crònica Reus - Prades -Reus 5 juny:
En aquesta "competició", marxa del calendar, em presentava, desprès d'haver agafat agulletes el diumenge anterior, acompanyant l'AlbertB uns 26kms de la Marató Baronia d'Escornalbou.
A la sortida ens vam trobar diferents OTs, com l'Isma, la Montse, la Txell,Xavi Aguiló , l'AlbertB i jo mateix.
A la sortida altres cares conegudes com l'OT Enric que acompanyava la Montse a la sortida, el Marcel i l'Eva, el Narcís i molta altra gent com el Oscar Porres i el Quim de Riudecanyes.
Com a competidors, 2 UECs que si ja eren coneguts, ara, desprès de la volta a Catalunya, encara ho són més, els germans Giné. I d'altres rivals que ara no recordo el nom, però es poden veure a la classificació.
Puntuals van donar la sortida, i la gent a caminar... aiss perdó a correr comsi fessim una cursa d'asfalt. I el Isma a ritme de mitja marató, espiritat cap a Castellvell. A la ctra sols veiem una figura petita a la llunyania. Darrera, anavem un grupet de corredors, format entre altres pels 2 UECs, l'Albert i jo.

Quan el camí es començava a empinar des de Castellvell cap al Picarany, el Puça va dir-se, prou de ritme trotero, i va arrencar a correr a pel Isma que ja haviem perdut de vista, al caps d'uns segons vaig saltar jo, però sense intentar seguir un ritme que per mi era massa fort, i al saltar jo, va saltar darrera meu el Xavi Gine.
Vaig intentar deixar-lo a la pujada del picarany, i tot i que m'hi vaig distanciar, a la baixada al coll de la Batalla em va agafar i deixar. Avituallament, i cap amunt. Aquest punt seria molt important a posteriori...
Anant pujant, arribo a la font del roure, ja notant una miqueta el genoll, i creient que vaig 4rt, al avituallament, quan encara no havia sortit arriba l'AlbertB, i decidim anar junts, anant fent.
Arribem al avituallament del creuament dels motllats i l'Albert em fot presses "Vinga Pere, menys xerrameca i anem ja!", collons quin estres,jajaja
Anem tirant i ens creuem pasada la creu trenacada i abans del Puig del Picorondan, una zona molt maca i tristament amb una zona cremada, amb el pare d'un amic meu, corrent en sentit contrari i que ens diu que anem 2ons. No ens ho creiem, doncs no quadren els numeros. Aqu´í veiem al Isma al fons. I al arribar al següent control, ens diuen que efectivament anem 2ons i que no ha passat ningú de vermell. Flipem i veiem que els UECs s'han perdut, doncs ale, endavant i el Albert fotent-me presa, marxem cap a Prades, i hi arribem força bé. Just arribem i esta el Isma  que s'ha canviat la pell com les serps :-P i a punt d'arrencar. Nosaltres agafem entrepà, beguda, em trec pedres de les bambes i mentres arriben els Giné, arranquem i el Xavi ens segueix enseguida doncs aquest no para, i al cap de poc ve el Puça que no ha parat a fer entrecot, tal i com voldriem.
El Puça marxa en caça i captura de l'Isma, i nosaltres avancem al seu germà i el deixem una miqueta, però ens recupera, fins finalment a la Febro, a les pujades deixar-lo.

Ara pensem que sóm 3ers.

Arribem a l'avituallament abans del creuament de la ctra al poble de la mussara, i seguim anant força bé, xerrant i gaudint. I pensant en les Tosques, aquestes les baixem xino, xano per no pendre mal i poc abans de la pista d'acces a Vilaplana ens passa el Xavi G. amb una velocitat de descens superior a la que ens atrevim avui, però en plena pista veiem que li mantenim i retallem suaument la distància. 
La sorpresa es nostra, al arribar al poble i veure l'Isma al avituallament, va una mica tocat i intenta menjar per refer el cos. El Xavi, arrenca sense parar, doncs no para per res, naltros sortim quan ja no el veiem i ara soc jo qui li foto presses a l'Albert, i intentem fer un grupet de 3 OTs rellevant-nos, l'Isma va una mica més just i finalment ens diu que tirem. 
Al poc ens trobem una serp, que l'albert no trepitja perque el vaig arremblar de cop, i del susto que es va fer, va fotre un bot que era per gravar-ho, i jo un bon fart de riure, i ell també


Avancem fent relleus, i quan arribem a l'Aleixar, agafem al Xavi, al avituallament repetim, ell no para i naltros casi que tampoc, no hi ha aigua ni aquarius a la taula, sols veig que hi ha 3 llaunes de cervessa, amb alcohol, sense i tipus xampu, agafo la sense, mentres des de la taula debateixen que si es pot agafar i que si no. Jo vaig bebent pel mig del poble mentres corro (el corredor bebedor semblo,jajaja). L'agafem a les pujades de sortida del poble direcció riera de Maspujols i alli el deixem entre principis de rampa de l'Albert, vam jugar al ritme correcte per que no tingues rampa, però el Xavi no ho notes i el deixessim enrera.
Un cop a la riera velocitat de creuer 4'20''/km i altres bestiesses per l'estil.
Deixem la riera, 2ona serp, 2on surto, però aquest cop estava morta i fins que ens creuem al Riudecanyenc que ens diu que el 1er el tenim a menys d'un minut. No el creiem,però just passar l'escola oficial d'idiomes, veiem el puça girant cap a la boca de la mina.
Un cop allí arribem a l'avituallament tots junts, i sortim junts, l'Albert i jo tirant i el puça que ens diu que porta Globus enganxat, i així fem tot el recorregut fins abans del pont del Gaudí, on ens diu que tirem que no ens pot seguir.
Arribem junts, amb els braços enlaire, molt contents i havent'-ho passat molt i molt bé.
La resta de gent de OT i els amics i coneguts també la van acabar fent molt bona cursa tots plegats.
Com m'he allargat la resta de cròniques un altre dia.
Resultats
Fotos

Salut,
     Pere



Publica un comentari a l'entrada