Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




dimarts, 5 de juliol del 2011

REUS-PRADES-REUS (Cròniques endarredides 1era part by Pere)


Fa temps que tinc el forn amb una mica de Carbó i intentarem treure una mica la carbonilla:

Crònica Reus - Prades -Reus 5 juny:
En aquesta "competició", marxa del calendar, em presentava, desprès d'haver agafat agulletes el diumenge anterior, acompanyant l'AlbertB uns 26kms de la Marató Baronia d'Escornalbou.
A la sortida ens vam trobar diferents OTs, com l'Isma, la Montse, la Txell,Xavi Aguiló , l'AlbertB i jo mateix.
A la sortida altres cares conegudes com l'OT Enric que acompanyava la Montse a la sortida, el Marcel i l'Eva, el Narcís i molta altra gent com el Oscar Porres i el Quim de Riudecanyes.
Com a competidors, 2 UECs que si ja eren coneguts, ara, desprès de la volta a Catalunya, encara ho són més, els germans Giné. I d'altres rivals que ara no recordo el nom, però es poden veure a la classificació.
Puntuals van donar la sortida, i la gent a caminar... aiss perdó a correr comsi fessim una cursa d'asfalt. I el Isma a ritme de mitja marató, espiritat cap a Castellvell. A la ctra sols veiem una figura petita a la llunyania. Darrera, anavem un grupet de corredors, format entre altres pels 2 UECs, l'Albert i jo.

Quan el camí es començava a empinar des de Castellvell cap al Picarany, el Puça va dir-se, prou de ritme trotero, i va arrencar a correr a pel Isma que ja haviem perdut de vista, al caps d'uns segons vaig saltar jo, però sense intentar seguir un ritme que per mi era massa fort, i al saltar jo, va saltar darrera meu el Xavi Gine.
Vaig intentar deixar-lo a la pujada del picarany, i tot i que m'hi vaig distanciar, a la baixada al coll de la Batalla em va agafar i deixar. Avituallament, i cap amunt. Aquest punt seria molt important a posteriori...
Anant pujant, arribo a la font del roure, ja notant una miqueta el genoll, i creient que vaig 4rt, al avituallament, quan encara no havia sortit arriba l'AlbertB, i decidim anar junts, anant fent.
Arribem al avituallament del creuament dels motllats i l'Albert em fot presses "Vinga Pere, menys xerrameca i anem ja!", collons quin estres,jajaja
Anem tirant i ens creuem pasada la creu trenacada i abans del Puig del Picorondan, una zona molt maca i tristament amb una zona cremada, amb el pare d'un amic meu, corrent en sentit contrari i que ens diu que anem 2ons. No ens ho creiem, doncs no quadren els numeros. Aqu´í veiem al Isma al fons. I al arribar al següent control, ens diuen que efectivament anem 2ons i que no ha passat ningú de vermell. Flipem i veiem que els UECs s'han perdut, doncs ale, endavant i el Albert fotent-me presa, marxem cap a Prades, i hi arribem força bé. Just arribem i esta el Isma  que s'ha canviat la pell com les serps :-P i a punt d'arrencar. Nosaltres agafem entrepà, beguda, em trec pedres de les bambes i mentres arriben els Giné, arranquem i el Xavi ens segueix enseguida doncs aquest no para, i al cap de poc ve el Puça que no ha parat a fer entrecot, tal i com voldriem.
El Puça marxa en caça i captura de l'Isma, i nosaltres avancem al seu germà i el deixem una miqueta, però ens recupera, fins finalment a la Febro, a les pujades deixar-lo.

Ara pensem que sóm 3ers.

Arribem a l'avituallament abans del creuament de la ctra al poble de la mussara, i seguim anant força bé, xerrant i gaudint. I pensant en les Tosques, aquestes les baixem xino, xano per no pendre mal i poc abans de la pista d'acces a Vilaplana ens passa el Xavi G. amb una velocitat de descens superior a la que ens atrevim avui, però en plena pista veiem que li mantenim i retallem suaument la distància. 
La sorpresa es nostra, al arribar al poble i veure l'Isma al avituallament, va una mica tocat i intenta menjar per refer el cos. El Xavi, arrenca sense parar, doncs no para per res, naltros sortim quan ja no el veiem i ara soc jo qui li foto presses a l'Albert, i intentem fer un grupet de 3 OTs rellevant-nos, l'Isma va una mica més just i finalment ens diu que tirem. 
Al poc ens trobem una serp, que l'albert no trepitja perque el vaig arremblar de cop, i del susto que es va fer, va fotre un bot que era per gravar-ho, i jo un bon fart de riure, i ell també


Avancem fent relleus, i quan arribem a l'Aleixar, agafem al Xavi, al avituallament repetim, ell no para i naltros casi que tampoc, no hi ha aigua ni aquarius a la taula, sols veig que hi ha 3 llaunes de cervessa, amb alcohol, sense i tipus xampu, agafo la sense, mentres des de la taula debateixen que si es pot agafar i que si no. Jo vaig bebent pel mig del poble mentres corro (el corredor bebedor semblo,jajaja). L'agafem a les pujades de sortida del poble direcció riera de Maspujols i alli el deixem entre principis de rampa de l'Albert, vam jugar al ritme correcte per que no tingues rampa, però el Xavi no ho notes i el deixessim enrera.
Un cop a la riera velocitat de creuer 4'20''/km i altres bestiesses per l'estil.
Deixem la riera, 2ona serp, 2on surto, però aquest cop estava morta i fins que ens creuem al Riudecanyenc que ens diu que el 1er el tenim a menys d'un minut. No el creiem,però just passar l'escola oficial d'idiomes, veiem el puça girant cap a la boca de la mina.
Un cop allí arribem a l'avituallament tots junts, i sortim junts, l'Albert i jo tirant i el puça que ens diu que porta Globus enganxat, i així fem tot el recorregut fins abans del pont del Gaudí, on ens diu que tirem que no ens pot seguir.
Arribem junts, amb els braços enlaire, molt contents i havent'-ho passat molt i molt bé.
La resta de gent de OT i els amics i coneguts també la van acabar fent molt bona cursa tots plegats.
Com m'he allargat la resta de cròniques un altre dia.
Resultats
Fotos

Salut,
     Pere



8 comentaris:

JoanBq ha dit...

Bravo companys. Quin orgull foto d'arribada amb camisetes OT. Ostres Pere ja em diràs quin carbó utilitzes per fer unes cròniques tan sucoses...jejeje. No tinc clar el concepte velocitat de creuer amb més de 50km a les cames de 4,20m/km, m'ho pots explicar?. Voleu dir que vosaltres de petits no vau caure dins d'un olla o alguna cosa així?.
Per cert, sense agulletes i amb les LABS segur que agafes al noi que posava les cintes ...jajajaja

Unknown ha dit...

He afegit foto Isma abans del canvi de pell. Fotos i classificacions per si és busquen els altres OTs (Txell i Cia) els afegim les fotos.
Les agulletes les vam netejar amb un recorregut a mitja setmana, amb 15kms de muntanya zona RocaBruna amb Albert i Cia.
Salut,
Pere
PD: El concepte velocitat, s'aconsegueix a l'asfalt o la pista,jejeje

AlbertB ha dit...

Això aixó Pere, fotem una mica de canya a aquests que tenen orticaria a l'asfalt, que una mica no és dolent, dona velocitat!! En la variedad esta el gusto!jajajaja
Molt bona crònica Pere! ja era hora collons, podries tardar tant en les curses que en fer les cròniques, perque aviat en les curses ja no et veurem ni passar!!

MARC BALAÑA ha dit...

Molt bona cursa i millor crònica !
Felicitats !!!
L'Isma, sempre amb tecnologia avançada, a la USA ja corren tots els ultres amb el bido a la mà !

Toni ha dit...

Molt bona cursa i amb emoció fins al final i sort que l'Albert no va trepitja la serp, sinó és podia haver liat un follon que...

Volem més cròniques com aquestes o sigui que a esmular les destrals parella.

Pere ha dit...

He afegit el Xavi Aguiló que va fer uan cursa molt bona al voltant de les 6 hores i no l'havia anomenat.
Si teniu fotos del Xavi, Txell i Montse, les afegiriem.

Lola Steiner ha dit...

Viscaaaaaaaaa!!!!! Emhorabona!

Se t'ha oblidat comentar el geladet a Salou de la tarde, que forma també part de la cursa, jajajajja!

Pere ha dit...

Osti si, el geladet post cursa durant la celebració del xtreme Man, va ser lo millor.

Salut!
PD: l'any que ve a repetir... lo del gelat, la R-P-R ja veurem,jajaja