Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




dijous, 16 de juny del 2011

COL.LABOREM AMB EL REPTE SOLIDARI DE L’ALBERT GINÉ

Hem republicat la crida perquè havíem detectat que en les “llistes de blogs” dels nostres seguidors sortia la crònica de la cuita al sol, i per tant, no s’estava fen difusió d’aquesta crida tan important.

No hem eliminat aquesta entrada per tal de deixar constància dels fantàstics missatges que ens heu fet arribar aquest dijous i divendres.

Moltes gràcies i seguim amb la tasca que encara hi ha molta feina a fer.

Enllaç a la nova entrada.

10 comentaris:

Jesús ha dit...

Bon dia, soc Jesús, corredor i seguidor del vostre bloc i de revot del de Puça, en lo relatiu a la recollida d'aliments, quins són els que fan més falta?

Unknown ha dit...

De moment les instruccions que tenim són:
- Aliments de llarga duració de caducitat tipus arròs, pasta, llegums, conserves, etc....
- NO POTS DE VIDRE!!!!

Si ens informen des del pavelló de Roquetes d'una llista més detallada, ja us ho farem saber.

Gràcies per la col.laboració.
JOAN

AlbertB ha dit...

Hola companys!! Jo dijous al matí tinc pensat anar a recollir els aliments a l'armobal.
El dissabte 25, treballo i surto a les 14h desde l'atmella. Allí agafo el cotxe i directe cap a roquetes, amb la Rosa! Agafaré el GR en sentit contrari al que portara l'Albert i quan el trobem intentarem fer algun km amb ell fins l'arribada. Qui vulgui es pot apuntar; pero em sembla que hi ha algun obridor que vol anar desde bon matí a acompanyar l'Albert. Suposo que a mesura que passin els dies s'anirà perfilant el tema.

AlbertB

EVA ha dit...

Gracies a tots!!
Jo nomès he fet el sugeriment però el merit es vostre, que hi ha molta gent que us segueix i llegeix el vostre blog i gràcies a això segur que ajundarem a l'Albert a aconseguir-ho.
Joan ja he parlat amb la Montse per ajudar si cal a empaquetar o lo que calgui.

AlbertB ha dit...

Riudecanyenc i Pere, ja quedarem per repartir el menjar per baixar cap a Roquetes, a mesura que s'apropi el dia concretarem. Que ja m'han dit que igual em de llogar un carretó!!jajajaja

Jesús ha dit...

La meva petita aportació ja está al lloc! Salut i enhorabona per la iniciativa. cd'b

Unknown ha dit...

Aquesta tarda he passat per l'ARMOBAL i la recollida va a molt bon ritme. Em penso que aviat la botiga d'esports semblarà un supermercat...jejeje.

Ànims que tota ajuda és bona.

tintin ha dit...

Hola companys Obridors, hem dic Valentin (tintin) algun de vosaltres em coneixeu i d'altres ni que sigui de vista per alguna cursa.
Jo vaig anar el primer dia al camping de cambrils a fer-li un masatge de recuperació a l'Albert Gine,i col.laborar una mica amb ell, reconec el que esta fent i me vaig kedar amb ganes de fer mes coses i ahir veient el vostre blog que el segueixo sovint vaig veure la vostra iniciativa i em va semblar collonuda i la portare a terme a Tarragona, ja he contactat amb Runners i farem el mateix que vosaltres i ho portarem a roquetes, tot sigui per aquesta bona causa que fa que ens unim tots una mica mes. Felicitats per la iniciativa.
Salut i Km!!

AlbertB ha dit...

Molt bé Valentín! Li farem saber a l'Albert que la seva iniciativa esta mobilitzant gent també a Tarragona, segur que li dona molts ánims per tirar endavant! Gràcies per colaborar!!Ja ho dic jo que he trobat molt bona gent amb això del running ara que m´hi he posat!! Una de les coses que fan que córrer sigui un esport que cada dia va a més!! Continuem així companys!!

Unknown ha dit...

Gràcies Titin, a veure si teniu sort a Tarragona i podeu arreplegar un bon grapat de quilos d'aliments. Quantes més sucursals millor.

Ens veiem a Roquetes.