Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




dijous, 22 d’octubre del 2009

I Cursa de Muntanya de Riudecanyes


Acabada de treure del forn la crònica Riudecanyes-Escornalbou:


Diumenge una hora abans de la cursa estic a casa buidant el rentaplats i m'agafa el puntazo d'endur-me a la meva gossa Fita a la cursa, per tant, deixo a la dona i l'Etna a casa i cap a Riudecanyes que falta gent.

Pipi i caqueta abans de sortir i s'inicia la cursa, al principi ens quedem darrera de tot per no liar-la entre els corredors però la gossa vol estirar, que es per això que la vaig portar, jeje... o sigui que anem cap al pantà i al primer avituallament la gent que hem avançat ens tornar a passar, això serà lo habitual en tots els avituallaments i altres paradetes que farem per ensumar, fer les seves necessitats, treure-li la corda d'entre les cames... per cert que més tard em vaig assabentar que en dos dels avituallaments li vaig donar per veure una mena de red bull sense gas. Vaig estar patint tot el final de cursa imaginant que li sortirien els ulls de les orbites.

La pujada i el tomb per dintre el castell molt maco i molt dur, ho vaig fer amb un corredor de Tarragona, Francisco, que s'en va anar a la baixada que era tècnica, perquè jo
volia ser prudent i no acabar rodolant amb la gossa costa avall. En un punt de la baixada enredo a tres corredors, un d'ells l'organitzador de la cursa de Bràfim i els faig fer un tomb "extra", espero que em deixi participar l'any vinent.

Finalment tornem de nou vorejant el pantà i creuem l'arc d'arribada i aquí comença l'autèntica festa... per la Fita, es converteix en l'atracció per molts dels participants a la cursa i la caminada que estaven esmorçant o simplement esperaven l'entrega de copes i el sorteig de premis i VINGA LLONGANISSA A DOJO PER LA FITA!!! Fins a 5 llonganisses és va endrepar a canvi de donar potetes i fer cara de bona nena, quin festival de tocino!!!

Estic convençut que repetiré binomi home-animal en altres curses i potser en aquesta mateixa cursa doncs per les dates va molt bé pels animals, doncs la temperatura va ser molt agradable.


PD: A la foto li faltar l'uniforme OT, hauré de passar per l'Armobal a buscar l'equipació "d'hivern" per mi i per la gossa ;--)

Fotos

Classificacions

3 comentaris:

Pere ha dit...

Oleee aquests duet sense limits!!!

Salut!!!

Marc ha dit...

A la pròxima guanyeu segur, la gossa només pensarà en la llangonissa de meta.

SALUT PELS DOS !!!

Rastrejador ha dit...

Felicitats als dos.
Per la pròxima posa't els patins en línia, que quan senti l'olor de la llonganissa no la podràs seguir.
A part de l’equipació OT, posa-li un camel back i unes sabatetes Salomon i a fer trails.