Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




dilluns, 12 de març del 2012

MITJA MARATÓ DE CAMBRILS 2012... I LA FLAUTA VA SONAR


El Xavi.A, el Pere i el Narcis abans de la cursa...

Els 3 desprès de la cursa... estan igual, com aquell que va a llença la brossa.
 També teníem la Mònica, amb 45.000W de so a les orelles per no notar el cansament dels 23 km de la nocturna del divendres a Xerta.

A la cursa dels 10km hi teníem l'Esio i el Mioses

A veure si a la redacció arriben les respectives fotos i cròniques.
  

El Nar6 ens relata com li va sonar la flauta:
Aquest diumenge 11 de febrer va tenir lloc la 3 edició de la Mitja Marató i 10 km de Cambrils. El dia es presentava amb una previsió de meteo bona, tot i que caldria veure com es comportaria el vent, fet determinant en moltes ocasions en proves costaneres.
Durant 15 dies m’havia pensat una i una altra vegada quina estratègia adoptar de cara a aquesta cursa. El fet de tenir la Marató de Barcelona dues setmanes després condicionava la decisió final. Després d’evaluar pros i contres, em vaig decidir per deixar-me anar i a veure si sonava la flauta o no…
Esmorzar habitual, pa torrat amb formatge, aigua, plàtan i mini entrepà de Nutella. A les 9:35 era a prop de la sortida amb els nervis habituals de cada vegda. És igual els anys que passin, les vegades que hagi fet una cursa…sempre hi ha nervis, sempre.
Em trobo amb el Pere, la meva llebre particular en aquesta ocasió per fer de nou sub 1h25′. Els dos estem preparant també la Marató, tot i que ell amb uns objectius que jo mai podré assolir. Aprofitant el planning, va baixar a fer la tirada llarga a Cambrils, amb 2000 persones més…
Sortim com tothom, a ritme de 3’48”/km… semblem una coca-cola remenada…sense control. En menys d’un km ens trobem el globus d’1h24′ que portava el Jimmy Serrano, un incombustible de les curses, i tot un personatge per qui tingui un moment i vulgui saber més d’ell. Per deixar anar una pinzellada… té la mitja marató amb 1h01′… una destral. Ens posem a rodar amb el grup que formàvem unes 20/25 persones. El ritme era de 4’00/km aprox. En alguns moments inferior també. Els primers 10 km (39’39”) vam portar un vent de costat que no molestava massa per còrrer. A partir del primer pas per meta però el vent va canviar de direcció. Quan anàvem a buscar el km 15 el portàvem lleugerament d’esquena, afavorint el ritme. De tornada però va haver-hi una petita crisi entre els km 17,18 i 19. El grup es va desfer, quedant només al final unes 5/6 persones que podíem seguir al peacer. Em vaig notar molt còmode en tot moment i prova d’això va ser que a falta d’uns 800/900 metres vaig apretar les dents per mirar de fer sub 1:24. Donant-ho tot. Va sortir bé i la faluta va sonar. Temps final 1h23’46”. Molt satisfet. Posició 48 de la general i 37 Senior Masculí.
Enhorabona a tots els companys obridors per les seves marques, Xavi, la Mònica, Esio, als companys de Riudoms com el Felipe, Xavi, Gemma, Jordi, etc.. i als del Cambrils Club Triatló amb qui vàrem compartir també part de la cursa. I al Juanan i tot l’equip de Runnersworld, felicitar-los també per la bona feina feta en l’organització.
Donar les gràcies al Pere que em va fer companyia i animar durant tota la cursa i a la Rosa per aguantar-me en aquests matins de nervis…
Després de la cursa, una merescuda calçotada en companyia d’uns bons amics va acabar de fer del diumenge dia 11 de març un dia rodó. (bloc del Narcís)
 

2 comentaris:

Pere ha dit...

El Narcís va fotre un sprint a la pujada a meta, que va fer petar tot el grup!!!
Jajaja, allò va ser salvase quien pueda, tots anavem amb l'aigua al coll!!!
Si no mireu el blog de corredors de Reus, on hi ha una experiència d'un dels corredors que anava al grup.

Narcís ha dit...

jajajjaja

Vam quedar 3 o 4 crec al final... i el Jim que va anar a recollir cadàvers...jajajaja

Pere, em vaig sentir bé i s'havia d'aprofitar ! molts dies serà al revés i no podré dir ni fava... em quedaven forces i les vaig gastar totes !