Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




dimarts, 17 de maig del 2011

4a CURSA DE VILAPLANA [14,3KM D+773m] "CRÒNICA ALBERT.B"

Després de veure que últimament anem una mica escassos de cròniques, no tenia pensat fer una per aquesta cursa però al final m’he animat! A més ja que va ser la meva primera cursa de muntanya doncs li tinc especial “carinyo”.
Tot comença a les 6:15h del matí quan surto de treballar de nit, arribo a casa, esmorzo una mica, una dutxeta i desperto a la Rosa que finalment ha decidit inscriure’s a Vilaplana i no a la cursa del Catllar.
Només arribar ja em trobo al Pere amb l’Esio, i ja me’l presenta, més tard també veiem al Xavi Aguiló, al Roberto i al Miquel (aquest obridor de pata negra el teníeu amagat he! És un bou volador!!jejeje) Després d’escalfar una mica i fer uns estiraments ens fiquem a la línea de sortida. El color verd d’OT i el vermell i negre del Borges Trail són els predominants! També tenim representació del Trote amb el Jordi.
Un cop sona la trompeta de sortida tothom surt com un llamp! Ens col·loquem amb el Pere més o menys sobre els vint primers i el Miquel surt escopetejat entre els 10 primers! Un parell de quilometres més endavant ja veig que les forces no em seguiran i em noto que tinc les bateries descarregades per no haver dormit. Baixo el ritme i el Pere i el grupet que anàvem es desenganxen de mi, però intento no perdre’ls de vista.
Comença la pujada per les tosques i fico la reductora, al meu ritme vaig pujant i aconsegueixo no caminar en tota la pujada, només un parell de corredors m’han avançat. A la baixada ja us atraparé pensava!!, ja que és el que se’m dona més bé i quasi sempre avanço a gent baixant.
Per la pista que ens portarà fins a Campanilles recupero una mica, amb aquest ritme un grupet de tres corredors m’atrapen i ens fiquem junts fins arribar finalment al gir que ens portarà directe a les Airasses! Intentem córrer, però finalment mans als genolls, dents apretats i cap amunt que falta gent!!
A l’arribar a dalt tenim el primer avituallament, em paro, bec una mica d’aigua i en menys de 10 segons ja torno a córrer. Començo la baixada amb molta força, ja tinc ganes d’atrapar a aquell parell de corredors que m’han avançat pujant per les tosques. Avanço amb un d’ells quasi al començament, i baixo tot campanilles avançant els caminadors que hi ha per el camí fins arribar a la pista de nou (seguint uns caminadors i el recorregut que vaig fer l’any passat), giro a la dreta i uns 300 metres més endavant veig que vaig massa sòl, em paro i miro al voltant, sento veus que venen de més amunt d’on estic; i uns segons després un noi em crida i diu que ens em desviat! Merda! La segona enredada seguida! (A Girona també vaig tenir un petit percal! jeje) Torno enrere, pugem per campanilles i agafem el camí correcte! (Més tard es comenta que ha molta gent li ha passat el mateix, entre ells el meu pare).
Continuem la baixada com un llamp, per la pista a tot gas, adelantant caminadors i corredors!! I per garrigots encara més!!Suposo que la ràbia de perdre’m m’ha donat energia! Finalment arribo amb un temps semblant al de l’any passat. No em queden bones sensacions suposo per la ràbia de perdre’m, però després analitzant, la cursa em quedo content! Saludem a tots els obridors i gent coneguda que ja ha arribat, el Miquel, el Pere, Roberto, Xavi A.
Decideixo fer el circuit de la cursa a la inversa per anar a buscar la Rosa, uns minuts més tard me la trobo junt amb una altre obridor, l’Esio! Tots tres baixem l’últim tram fins que arribem a la meta de nou!
Després de descansar una mica, queda el millor, la cerveseta que fem el Miquel, el Pere, la Rosa i jo, a la fresca de Vilaplana. Una bona jornada per recordar! [by AlbertB]

Web cursa

Classificació dels obridors:
1.- Sergi Casas.....1:07 (Atletic Montblanc)
...
10.- Miquel.....1:17
24.- Pere.....1:24
32.- Roberto.....1:27
39.- AlbertB.....1:28
49.- XavierA.....1:29
164.- Rosa.....1:59
165.- Esio.....1:59

3 comentaris:

Pere ha dit...

Bona crònica!
La resta de forners haurem d'arreglar els forns!!!
A seguir lluitant!

Lola Steiner ha dit...

Viscaaaaaaa!!!

roberto de la peña ha dit...

buena cronica ,ya tenemos otro escritor