Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




dijous, 18 de novembre del 2010

1a MARATO COSTA DAURADA

Minicrònica d’en Pere, segons diu, el mèrit és dels maratonians;
Divendres 19h, quan falta menys d'un hora per tancar inscripcions m'apunto per veure que tal estic i surto a entrenar x fer un km baixant de Castellvell en 3:00:87''', segueixo sense ser un sub 3'/km.
Diumenge, croissants petits d'una festa dl dia abans i cap allà. Em trobo amics k faran la marató i la gent de O-T, Montse, Imma, Enric, Roberto, Sucre i JordiC., i al meu ídol, el Fiz escalfant, li dono ànims. Cap a la sortida on durant els 1ers 500m de baixada forta, em permeto seguir el Martin, desprès ja se m'escapa. Comencem a pujar, passem els kms volant, rebo ànims del Xavi Aguiló de públic i fotògraf, i al tornar i creuar-me amb corredors, molts ànims de coneguts. Acabo amb marca personal, molt content, i m'espero animant corredors de la marató.
M'ajunto amb un company de feina k de no córrer mai cap cursa, ha passat a córrer per iniciar-se a 2 maratons en 2 setmanes. Avui va just, el vull acompanyar una estona i l'acabo acompanyant del km24 a l'arribada a ritme de 4h.
Molt contents ens fonem en una abraçada.
Salut i fins la propera [by Pere]

Les fotos.....


Classificacions

Fotos i vídeos

Els nostres protagonistes:


MARATÓ:
Sucre 3h15',
Roberto 3h29' (amb la llebre Robert Tarragó, company de "Els dimecres a Vilaplana")
Enric 3h37'

10KM:
Pere 36:14
JordiC. 43:51
Inma 46:59
Montse 57:23

I al pròxim 28N, els espatlles fastuc asfalterus a la MITJA DE TARRAGONA i a la MARATÓ DE SAN SEBASTIAN

3 comentaris:

JOAN ha dit...

Felicitats a tots els finishers. Tots sub3:45 sou una makines i també al ferrari Pere, al Jordi i les nenes OT, gaudint de la festa.

També felicitats al futur obridor Marce-lee, fantàstic crono i obrint traça al sucre.

A veure si us animeu a fer-nos 4 ratlles de l'experiència.

JOAN ha dit...

CRÒNICA BLOG ROBERTO

Pere ha dit...

Molt bona la crònica del Roberto!!!
Felicitats per aquest objectiu a base de patiment!!!!