Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




dilluns, 28 de setembre del 2009

2ona CURSA DE CASTELLVELL [10,2kM D+390m]

Aquest dissabte a la tarda s’ha disputat la 2ona cursa de Castellvell, amb un circuit de només 10 km i constants pujades i baixades que ens han fet anar amb el fetge a la boca durant tot el recorregut. Al ser una cursa de casa nostra (Circuit de curses de muntanya del Baix Camp) s’hem presentat un gran nombre d’obridors, tots finalitzant la cursa. Destaca els pòdiums O-T del Pere i la Mar, la fantàstica estrena competitiva de l'Albert. Felicitar a tots els corredors, a l’organització i al dissenyador del circuit que ha aconseguit muntar un circuit de cursa de muntanya en una zona tan urbanitzada.

FOTOS O-T NOVES



Resultats dels primers i dels Obridors:

General Dones
1.- Pilar Fiestas 55:48
.
4.- Mar 1:05:12
15.- Txell 1:18:27
19.- Mercè 1:37:23

General Homes
1.- Pedro Ortega 45:41
.
5.- Pere 47:06
15.- Albert 50:52
24.- Joan 51:33
40.- Joan Baptista 54:13
59.- Jordi C. 57:14
107.- Oscar 1:07:19

Vivències personals (les podeu fer arribar a l’editor obrinttraca@gmail.com)

El Joan ens relata la seva cursa:
“Aquestes curses curtes i amb molts trams de pista no són el meu plat fort, però tenia ganes de posar-me un dorsal i participar en una cursa un dissabte a la tarda, així m’estalviava d’anar de compres per Reus...jejeje. 10 segons abans de la sortida, el novell i nerviós de l’Albert li agafa pixera, així que se’n va sota d’un pi. Donen la sortida i no el veig enlloc. Als pocs metres m’atrapa i rodem una estona junts. Com que sabia la pujada que hi havia, vaig anar al meu ritme, deixant passar alguns galgos entre ells l’Albert, i jo pensava loteria, fuego de paja, etc... i efectivament a mitja pujada bastants caminant i jo com un tractor, recuperant posicions, a 20 metres del cim observo l’Abert, distància que vaig mantenir en tota la cursa però no vaig poder atrapar-lo. A les pujades recuperava posicions, però a les baixades per pistes m’avançaven, sobretot en l’ultima, on vaig perdre 6 posicions. Suposo que l’excursioneta de 18km i D+800m del dia anterior em van passar factura. Conclusions: el dia abans d’una cursa s’ha de fer repòs i haig de fer moltes sèries per canviar el tractor per un Ferrari”.

El Pere ens relata la seva cursa:
“Avui toca cursa de tarda no toca croissants i de fet no tocaria ni correr, que m'hauria de portar bé i estar de repos. Però una cursa a Castellvell...s'ha de fer. La idea es anar fent i quan el cos ensengui alguna llum d'alarma afluixar.
Comença la cursa, em situo per davant i vaig avançant posicions i quan veig l'Antonio amb camara estic ni que sigui per uns segons davant. Desprès em passen gent que són mñes maquines i alguns més, entre ells l'amic Joan Carles, l'animo i vaig al meu ritme a la pujada, i començo a recuperar posicions, arribo a l'alçada del J.C. i decideixo fer la cursa amb ell, per davant un atleta del CA.Tarragona qeu veiem tocat, ens apropem, i a la seguent pujada l'avancem, en pista baixant ens recupera, però ja despres del Salt, queda ben lluny i no el veiem. Però ves tu, que al fer el tram pel bosc, ell segueix per la pista i ens apareix 30 metres pel davant. El tornem a avançar i li agafem uns 20 metres, però al començar la llarga pista de baixada, ens atrapa. ens queda un lloc ben maco per atacar...l'Ermita, alli afluixarà segur, li dic al JC, i dit i fet, comença la pujada i es queda, i quan ja li estem treient uns metres veig que el JC tampoc pot treure més distància, i me'n vaqig jo, almenys que no em guanyi a mi.Acabem jo 5è, el de Tgn 6è i el JC 7è. Li dic el que ha fet i em diu que no se n'ha donat compte, que s'ha vist davant nostre i li ha extranyat. Ens ho 'haurem' de creure.Ara, avui veig les classificacions i ell queda 1er de la categoria, cosa que trobo molt injusta, doncs aquell loc li pertany al Joan Carles.Un altre cop, es diu a l'orgranització i que decideixin ells”.

1 comentari:

Pere ha dit...

I quin goig veure tants OTs en aquesta cursa. I vam cometre un error que no hem de tornar a tenir... FER UNA FOTO DE GRUP!!!
Que no hi hagin més curses sense foto d'equip!
Felicitats a tots els que la vam fer i al Marc que ens va animar també, ell ja va fer la "feina" a l'endemà!!!
Salut,
Pere