Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.

dijous, 23 d’abril del 2009

Pels camins dels Matxos [63km D+-6300m]

Aquest cap de setmana vam fer la Marxa pels Camins dels Matxos, i només puc dir que va ser una passada per recorregut, vistes i muntanya!!!
Després d'aixecarnos amb la furgo al costat de la sortida anem pitant a la sortida a les 6:30 i campanada, al principi vaig fent però vaig que la Txell ja m'ha fotut destralada, carai!!! Tiro amunt i als 5 minuts ja li dic que vaig a fondo, aixi que agafo ritme en una pujada que faig tota al trote, i al arribar a dalt de tot pillo a un company que farem molta marxa junts, jo aqui afluixo el ritme ja que hi ha unes vistes que vull contemplar, estem en una carena amb els Pirineus a la dreta, Pedraforca tot nevat i Puigmal igual, i a l'esquerra tota la plana de Vic, majestuos!!! Però com no de vistes viu el ultra, vaig anant fent a ritmet, fins al primer avituallament on pillo al Isma, el crac està a tope i avui el veig fí, aixi que anem una estoneta junts, passem per una cascada d'aigua espectacular, i alters zones precioses. Però jo vaig amb la sang bullint i amb el Jordi que baixa super bé intento que no s'escapi amb molt d'esforç. Arribem al primer cim amb la Ermita, molt maco, tot senderons amb fulla de fageda i molt de fang, en definitiva per xalar de valent. Ara toca baixa i cap al Puigsacalm, al pujar aquest pic començo a parlar amb l'home del mall, però li explico xistes i em deixa en pau, es a dir menjo més i més i un gel i al tio el deixo enrere. Pero la pujadeta és dura i se m'atraganta una mica. Ara toca baixar per un tram mooooolt tècnic, amb moltes cordes i un pendent que fa molta por, decideixo fer-ho caminant i amb tranquilitat, ja podeu imaginar....i arribo al avituallament on menjo més i cap al Cabrera, per la pista inicial em trobo l'Antonio (d'aiguafreda) que m'ofereix una VallDamm, com no podia ser d'altra manera, m'aturo i me la bec parlant amb ell, al final surto amb la birra a la mà i a tirar amunt per les escales que faig amb el Jordi, però aqui vaig bé, el ritme el porto controlat, el Cabrera, una passada amb la Ermita-Restaurant, pendent de visitar amb la calma, i ara més cresta, algun trocet de ferrata suau i més cordes, i baixades per fang super empinades, i aqui es on penso que queda molt, uns 25 km aqui agafo ritmet i vaig apretant-lo, el Jordi no el pot seguir i jo em trobo molt bé aixi que vaig enxampant gent de davant de la cursa petita i de la gran, tiro com una fletxa i arribo a meta amb sensacions de força i ganes de més!!! Al final 9è amb 8h24min, però satisfet d'haber fet una de les millors marxes-ultra que és fan per Catalunya!!!

Els resultats dels finishers:
Xavi amb 8h24min
Isma amb 9h20min
Txell amb 12h23min
Enric amb 12h48min

Tot un èxit dels OT que vam ser tots FINISHERS !!!!!!!!!!! Som tots una matxotes !!!!

JanBo ha dit...

Felicitats a tots els Obridors, sou uns cracs !!!.
Xavi ja em diràs quins xistes li vas explicar a l'home del mall. M'han dit que costa molt fer-s'hi amic. És un dels que primer pica i despres pregunta... jejeje.

Per cert; has de firmar la crònica que ara en som uns quants d'escriptors.

Luigi ha dit...

Molt bona cursa Xavi.

No és perquè sigui al costat de casa, per mi és una de les marxes més boniques que es fan i es desfan

Al Santuari de Cabrera si hi torneu: arròs de muntanya! Per llepar-se els dits

Fins aviat

JanBo ha dit...

Txell: Com es que aquí amb tanta aigua no et vas banyar? Que potser et faltava l’espenta de l’Inma?
Per cert, he posat la classificació dels O-T del circuit de les Terres de l’Ebre a la columna dreta del blog, i tu estàs a 2 punts del Xavi. Ànim que ja el tens i pots anar a capturar el Marc.

MARC ha dit...

Felicitats a tots els OT, per ser finishers amb aquesta marxa exigent.Quan el XAVI diu que les baixades feien por i ab cordes, mes o menys ja m'imagino que eren de portar tirites....He Joan.
XAVI, molt be. A l'home del Mall, bon dia y hasta luego lucas, anar menjant i que ennredi a un altre.