Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.

dissabte, 14 de febrer del 2009

AVITUALLAMENT SORPRESA

El Xavi, la Txell i un grup d’amics de les marxes de resistència d’Esparreguera, l’Anoia, La Floresta, Sant Cugat del Vallès i rodalies, han participat en un entrenament per preparar-se per la Transgrancanaria i altres objectius. El grup ha sortit de Cornudella a les 12 de la nit del divendres desprès d’un gran sopar al refugi i l’objectiu era fer la "Ruta dels Refugis".
El Marc i jo que no hem participat amb la marxa, hem volgut preparar-los una sorpresa. Desprès d’una nit molt freda i llarga res millor que un bon esmorzar. Així que a les 9 amb lo cotxe carregat de menjar i amb la taula de càmping, els hem trucat, i ens han informat que durant la nit han perdut la ruta i que estaven fent una variant. En aquell moment estaven a Gallicant. Així que els hi hem dit que fessin cap a l’Arbolí que tindrien un regalet. A les 10 ens hem trobat a Arbolí on els hem obsequiat amb un avituallament sòlid i líquid i control de pas. Això els ha carregat les piles per continuar cap a Siurana i Cornudella i acabar l’ultra entreno nocturn.
PD: Companys, pel pròxim intentarem preparar alguna cosa calenta.

Salut i km.,

Joan.

Ara ve la meva cronica!!!

Després del sopar a tope d'espagueti ens diposavem al tret de sortida de la marxa clandestina, la sortida just a les 12 de la nit, sortim caminant del poble i ràpidament és veu que això anirà per llarg, molta foto i molta conya, genial i per passar-s'ho de conya, però ens esperaven 82 km que amb la calma es podien fer eteeeeerns. Arribem a l'Ermita de St. Joan de Codolar i aqui puguem la roca Corbatera pels tres esglaons, poso en marxa el pilot automàtic i quan miro cap baix veig que m'he quedat sol, però que molt sol, espero als primers esglaons on és tota una odisea, finalment superem tots els resalts i arribem dalt la Corbatera, crec que en fer 5km ens ha costat com a 2h i pico, uiii que començo a fer càlculs i superen el temps de l'UTMB, aixi que a la baixada forço el ritme de correr, jejeje. Arribem a Albarca, ila temperatura com més de nit més va baixant. Ara cap a Siurana on jo i l'Emili fotem una liada espectacular !!! Després baixem pel marge del barranc de la Gritella, amb uns segurs 3 o 5 sota cero, el fred et calava als ossos i més amb l'humitat del riu, ja en direcció cap els Gorgs a les 6 de la matinada mentres camino em vaig adormint, que fort, es el primer cop que em passa i es durillo. Vaig pensaant que ensopegare entre dormideta i dormideta però miraculosament em vaig mantenint en peu!! Arribem als Gorgs, on fem un esmorçar i canvi de ruta. Ara toca anar a Gallicant, fer cim, i tirar cap a Arbolí, baixar al pantà, pujar a Siurana, i baixar a Cornudella, anem fent i ens anuncien que tenim un control sorpresa, així que a l'Arbolí el Marc i el Joan ens tenen un esmoçar digne de reis!!! Carai quina currada, això crec que encara no ho he vist en cap cursa!!! Ens fotem les botes i els ho agraïm, tot i la son generalitzada que portem tots !!! Finalment tirem amb alguna enredada més però amb 13 hores de matxaque i uns 45 km a les cames, que no venen malament mai !!!!

Xavi !!!

Anònim ha dit...

Xavi:
Com a participant de l'activitat, si vols ampliar o modificar la crònica, tu mateix. He escrit alguna cosa per no posar la foto soleta.
Ja t'has tret la son de les orelles?

JoanB.

Anònim ha dit...

Més que una caminada va ser una "encerrona". Encara veig aquells maleïts escalons ;-) Això sí, després d'allò vaig disfrutar molt i gaudir d'uns paratges simplements impressionants