Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




dissabte, 3 de juliol del 2010

LES CRÒNIQUES PENDENTS D’EN PERE

Finalment el Pere ha trobat una estona i ens ha preparat totes les cròniques de les curses que ha realitzat el passat mes de juny. A gaudir de la lectura.

13/06/10 Pujada a Miramar a peu:

Sortida amb els primers, per despenjar-nos al km 2 i quedar-nos el Joan Carles de Montblanc i jo. Davant van 4 corredors, i al cap d'un km un d'ells es despenja.
Penso que quan l'agafem es quedarà, però no és així, al contrari, es posa al meu costat i he d'esperar suaument al Joan Carles pq no es despengi, però al passar a prop Fontscaldes el JC s'acaba despenjant, i és en algun tram k deixo al noi k havíem agafat, però em recupera i penso k em deixarà. La sorpresa, és arribant al bonic poble de Miramar que el JC ens atrapa de nou,i l'altre noi es despenja, progressem els 2, fins les rampes finals, on un noi que venia del darrera se'ns apropa perillosament i estiro al JC pq no ens atrapi. A falta d'uns 300m veient k el tenim a uns 5 o 10metres, el JC em diu que m'escapi i així ho faig, arribant 4rt i patint una mica més si cap, i veient a uns 100 metres x davant al Xavi Prim, k l’he tingut a prop pq te tocat el maleït tendó d'aquiles.
Darrera meu arriba el Joan Carles(5è i 1er cat) i just darrera seu l'altre noi. Al cap de poca estona arribarà el Miquel del nostre club, fent també una bona pujada. Ha estat una cursa dura i molt maca, entrepans o arengada i cervesa fresqueta, vi, gelat i cafè i copa i molts sorteigs de sopars. Avui un complet!


20/04/10 Pujada a Miramar amb btt:

Avui se que no estic al meu terreny, i dono la 1era posició de la combinada peu + córrer al Joan Carles, doncs se que està fort, mentre jo puc comptar amb els dits de la ma els cops k he agafat la bici aquest any. De totes formes em poso davant, doncs desprès ve un camí pedregós on es difícil avançar. Donen la sortida amb un coet dels que peten fort, i avant. Al 1er km per asfalt sóc avançat per diversos ciclistes, i no es fins les rampes dures, on a base de patir vaig recuperant alguna posició, en algun tram patint per no posar el peu a terra, i competint contra el meu jo del 2007 on vaig fer 47' i poc, aquest any si ve he sortit més fort, he anat perdent i estic uns 300m per darrera, recuperant al tram fina. Arribant el 20è i fent 48' i mig.
Felicitar els OBRIDORS Miquel (78) que ha fet bona cursa, fent 47' i especialment, a la Núria (79) d'Alcover que ha quedat molt a prop del podi. A la combinada, el Joan Carles 1er,i jo 4rt. Samarreta, esmorzar i cafè.















26/06/10 Cursa nocturna de les Borges.

Arribo i abans de recollir el dorsal ja em trobo amb el Joan F. 4rt a la general i al Jordi del Costa Daurada, i 6è també trobo al Jordi Pàmies i Xavi Prim del Borges Trail, després veig al Nuno 5è i es que ens coneixem tots. També trobo al Joan de Sta Coloma de Queralt que està molt fort. De Obrint Traça avui serem 3, la Mar que no se'n perd ni una, i el Xavi Soler que ve a passar l'estona, corrent i força.
Donen la sortida puntuals, surten un grupet de 10 al davant i jo vinc pel darrera, que no vull cremar-me abans de les pujades. Al davant tinc el Jf i el Nuno. El JF es despenja a les primeres pujades i m'atrapa el Jordi ,però un cop arribem a la zona dels senderons costeruts, l'avanço a ell i al portuguès, i desprès d'una baixada tècnica molt forta, veig que ve un grapat de metres per darrera meu un del Costa Daurada. Crec que es el JF, avui em tocarà patir, sort que tornen pujades i allí em distancio, per mantenir-me a la segona meitat de cursa a la zona de pistes. Arribo i em diuen que sóc 6e, el 1er s'ha perdut arribant a poble i això ens ha permès guanyar una posició i ser 1er de cat i copa. Desprès bona dutxa i refrigeri. Felicitar a la Mar que va ser 4rta de la general i tb recollia copa. Salut. [by Pere]


2 comentaris:

JOAN ha dit...

Pere felicitats. Tu si que estàs fort i no els de la conca.

Dubtes:
Desprès de la pujada a Miramar, suposo que torneu a Valls amb autocar, oi?

A la nocturna, vau anar tan ràpid per evitar obrir els frontals o al final els vau utilitzar?

Pere ha dit...

Hola Joan,
tant en la pujada en BTT com corrent, es torna amb els medis propis, bici o algu que et pugui portar.

A vegades si van més d'un pugen amb els 2 cotxes i es baixa amb un a la sortida.

A la nocturna, jo vaig arribar sense frontal, però ja n'hi havien d'encesos i molta gent arribava de nit.