Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.

dilluns, 2 de març del 2009

TRANSGRANCANARIA [123KM +-4800M nonstop]

Finalment la expedició OBRINT TRAÇA salta cap a l'illa de Gran Canaria, arribem a las Palmas i estem fent una mica de menjar (ejem, ejem) . Bé a les 12 de la nit sortiem de Maspalomas, al sur de l'illa i ràpidament anavem tots per la platja corrent, em deixo caure una mica del grup per anar lent i al sortir de la platja la Txell m'atrapa, va a bon ritmet corrent aixi que estic tota una hora corrent amb ella, ja em va bé per no pringar després penso... al finalitzar la riera i començar un barranquet ja em despedeixo i aumento la cadència sempre amb pas curt, primera pujada, on poso el pilot automàtic i començo a adelantar, vaig parlant amb coneguts i agafant a grupets, passo la presa de Ayagaures, ara ve un pujadon, pujadon però em noto bé i tiro amb forces, fins arribar a una pista que fa lleuguera pujada, aqui vaig caminant ràpid pero em venen atacs de son, sencillament increible, sort que ara ve un senderó de baixada tècnic i em fa despertarme!!! Finalment ve la baixada a Tunte, on agafo l'Isma que va tocat, em diu que no es troba bé, l'intento animar i l'estiro fins el poble, aqui el faig menjar i pendre algo calentet, però no es reanima i li dic que es tumbi una mica per veure si es recupera, però després m'entero que va deixar la cursa aqui, anims campió que et volem veure grimpant per les millors muntanyes!!!
Ara mes puja que puja i després una vall impressionant amb l'embalsament de Chira, espectacular, m'ensenyan que el Roque Nublo es al fons a la dreta, però abans anem al fons a l'esquerra a fer tots els pics, començo a veure que no sé on m'he fotut, ai, ai, ai...
Em noto bé i vaig tirant i menjant (potser poc), i fem i fem toquen 50 km fins al pròxim avituallament, tela, al final arribem a pujar el Roque Nublo, molt maco pero quina pujadeta... pujem al Roque i es veu que no feia falta i ara torna a baixar per pujar al Pico las Nieves, o la bola del mundo o los Pechos com ho diuen els canaris. Total 3 pujadons de nassos, al primer el passo i el segon em deixa ko, quan veig la tercera em visita l'home del mall i em toca ben tocat, total que m'asento i menjo una mitja hora. On perdo el grupet amb el Paco i Isidro dos lugarenyus que s'ho coneixen a la meravella, em recupero i enfilo la ultima rampa i tiro avall fins a Garañon, aqui em foto dos plats de pasta mentres parlo amb un noi de León i em diu que no menji tant, li dic que si, que si, i surto del avituallament recuperat i començo a correr, em noto bé, massa bé, corro a les pujades i a les baixades a sac, agafo l'Isidro que l'animo, va tocat d'una cama per una lesió de fa 2 messos força seria, però ell és un màquina, es un veterano de +60 (però en els seus temps 2:18 a la marató ahi keda eso barbero), total que em diu que tiri, vaig fort i tiro, agafo per enessim cop a la Marta i Josep Artigas, que també em diuen que tiri també, arribo a Teror, i menjo, aqui m'agafa l'isidro i m'ajunto amb ell, a part es entrenador de l'escola espanyola d'atletisme i em va explicant coses savies... A 10 km de meta em noto malament d'un besó de la cama esquerra i li dic a ell que tiri que pot fer sub 18h, jo m'adono conmpte que corrent em fa força mal i com que vull acabar però no vull fotre una lesió seria decideixo fer-ho caminant, a unes canalitzacions xungues agafo l'Olga que s'ho està passant malament i es que el recorregut per aqui es una mica xungu pel vertig. L'animo una mica i cap a meta al final amb 19h17 minuts i FINISHER del al TRANSGRANCANARIA, tot un carrerón !!! [Xavi Solé]

Anònim ha dit...

Fantàstica crònica. Agafen ganes d’anar-hi.
El dia que pengem les bambes farem un llibre amb totes les cròniques i explicarem les batallitas al casal de jubilats.

Si senyor, sou unes maquines de la resistència.

Molt bona la crònica, ara a recuperar-se i a preparar la següent crònica...
... a veure per quins paratges feu cap!

Salut als ultres,
Pere

Anònim ha dit...

Felicitats XAVI...Ja se de que parles... Aquest tal Paco es de Tenerife, hem sembla que es el que hem va deixar reflex pel quadriceps any passat al ROQUE NUBLO...Ara a recuperar-se i SANT TORNEMI....