Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




divendres, 6 d’agost del 2010

CURSA DE L'ESPLUGA [15KM EN RUTA]


En Pere ens realta la seva cursa, però no ens diu el secret per baixar de l'hora:
Era l'any 1991 quan desprès d'un dinar copiós de festa major, un cosí 2on em diu k si vull, em pot aconseguir dorsal x córrer, i no se si pels efectes del vi i del cava, dic q si, k em fa il-lusió, llavors em veig a la sortida, amb uns pantalons de córrer k m'havien deixat, no sé quina samarreta i començava el calvari de la que seria la primera cursa atlètica seria de la meva vida.
Sé que pujant vaig parar molts cops a caminar una mica, amb el cap k se me n'anava i una mica marejat. Fins q a la meva alçada es va posar un corredor de 50 i pico anys, i em va dir, “noi ànims, enganxat a mi”, i em va ensenyar a respirar per recuperar, deixar caure els braços i vet aki k no em vaig aturar més. Ell m'animava dient “Men sana corpore sano”, k ell havia superat un càncer, i desprès de tenir bons temps allí, estava feliç pel simple fet de ser-hi. Vaig arribar fos, però molt feliç per acabar-la.
Això va ser el principi d'una relació amb la cursa k dura 20 anys o curses, on he batallat per baixar de l'hora, aconseguint-ho uns anys si i altres no. Amb molts records de patiments, i amb alguns anys de calor insuportable, on queien els minuts com lloses.
L'any passat, en plena preparació per la marató, vaig fer el 2on millor temps i aquest any vaig posar el track al forerunner, i amb il•lusió, desprès de saludar 2 OTs, em vaig veure de nou a la línia de sortida. Desprès de la sortida. salutacions a la famili, i al km 2, el meu competidor virtual (lo forerunner), ja em portava 150m. Uff, k no anem bé, a partir d’aquí hi va haver moments en que augmentava i disminuïa la distancia, fins al girar al km 8.7,on es comença a baixar, amb 200m xl darrera, i decideixo baixar com pugui, estic a menys de 20" del Biel i Pàmies del Borges. Baixant vaig atrapar el Jordi al km 14 i tb al Sergi Cases k ha anat 8e fins dalt, però s'ha deixat a la baixada. Arribo en 58'17",en la posició 53 i feliç. Ens tornarem a trobar, la cursa, l'Espluga i jo. [by Pere]

Classificacions
Fotos1
Fotos2