Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




dimecres, 26 de novembre del 2008

XI MARATÓ PIC ESPADÁN


El 14 de Desembre es celebra aquesta marató que ja fa un parell d'anys que tinc al cap, qui vulgui qui pugui ja sap perque venia.


Trobareu tota la informació a :

MARATÓ PIC ESPADÁN

A veure si hi ha una bona participació.

Hi ha classificació per clubs, em de posar el pavelló ben alt!!!

5 comentaris:

Joan Boqué ha dit...

Eiiiiii jo hi vull anar-hi. He de cremar l'últim cartutxo de l'any. Hi ha gent que es guarda aquest cartutxo pel Trail-Blanc. Aquí no es guarda res, que a l’armari les coses caduquen.
Farem pasta-party a la furgo?

Anònim ha dit...

HOLA COMPIS,
JO AL TRAIL BLANC, JA ESTIC APUNTADA A FER A LA DE 24 KM. QUE PER SER EL PRIMERA VEGADA JA EN TINC PROU!! JE JE.
I RESPECTE A LA MARATÓ DEL PIC ESPADAN TAMBE HI ANIRÈ, A VEURE COM EM VA!!

Anònim ha dit...

RESPECTE AL COMENTARI D'ABANS L'HE FET JO... JIJIJI

Unknown ha dit...

Ja estic inscrit, furgo i festival !!!
Serà el retorn a les andades !!!

Joan Boqué ha dit...

Ja estic inscrit !!!!!!!! s'acabat lo dormir. Ja tinc lo gusano a l'estomac.
Llista provisional de malalts obridors a la conquesta de l'Espadan:
- Isma
- Xavi
- Marc
- Joan
- Txell?
- Buqueras?