Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




diumenge, 9 de novembre del 2008

CAP DE SETMANA A CORNUDELLA

NOTICIA!!! JA S'HA ESTRENAT OFICIALMENT OBRINT TRAÇA AMB EL DEBUT DE TRES EQUIPASUS!!! RAID MÉS DUATLÓ!
PODEU VEURE EL MATERIAL GRÀFIC AL PICASA!!!!!

2 comentaris:

Joan Boqué ha dit...

Per fi ja no estic sol !!! A poc a poc anem obrint traça a la xarxa. Al raid m'ho vaig passar pipa. Ja m'estic fent la idea de fer l'any que ve tots els open raids. Em falta trobar parella de ball, però entre vosaltres no em resultarà difícil, només cal dir que és molt xungu, i la gent surt de sota les pedres. Adjunto un resum de fotos que he trobat del raid. Si en trobeu més aviseu.

Salut, km i participació a la web.

http://picasaweb.google.com/jboque074/RAIDCORNUDELLA2008?authkey=h8hUEMQTPeg#

Anònim ha dit...

En XAVI i jo el MARC, vam optenir la 1ª i 2ª posició de la suma de punts RAID DISSABTE + DUATLÓ DIUMENGE.........La sang ultra va sortir a flor de pell.........Ho vam passar PIPA !