Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




dimarts, 12 de març del 2013

MITJA I 10 KMS DE CAMBRILS (3 de març)



Crònica del Pere

Desprès de la cursa de 10 Kms a la MCD de Tarragona, on algun quilo de més i el vent del dia i la no millor forma em van fer acabar content però amb un temps llunya dels meus millors.
Així doncs, em presentava a la linia de sortida de la Mitja de Cambrils, cursa que ja ve sent una habitual, i on si no bufa el vent es pot correr molt al ser molt plana.
La mitja marató , consta de 2 voltes (els de la curta, fan una volta de 10kms).
Abans de la sortida ens trobem uns quants OTs, entre ells La Rosa i el Dani de Sallent, La Imma, l'Enric i la Montse L'Ester i El Miguel,l'Ernest i altres que no estan a la foto però que acabarien corrent com l'Ivan, Riudecanyenc (llebre oficial 1h50') ,Carles, Angel i el Albert Buira i segur que m'hen deixo alguns.

Vage que Cambrils aquell dia era verd.

A la sortida, em trobo a l'Albert i altres coneguts, com el Carlos Soriano, amb qui haviem quedat d'anar a ritme de 1h22' fins el pas del km10 i desprès qeu fos el que tingues que ser.
Però esta superrefredat i ja es veu que no podrà seguir, haurà de ser un altre dia. Sortim tots embalats, i el primer km, en baixada, cau en 3'30'', mare de deu!!!

Els següents kms es fan a ritmes propers a 3'43'', i així, anant passant kms, arribem al primer gir de Vilafortuny, km 5 aprox, i no vaig tant lluny de l'Albert que fa la de 10, i li dic, espavila que vinc :-P. Se que no serà així, però que nassos. Jo penso que és ell que no va tot lo ràpid que pot.
I no, sóc jo que vaig més ràpid del que em podia haver plantejat inicialment. Van passant kms i m'ajunto amb un noi de Viladecavalls que farà la mitjas igual que jo.
Ajuden molt els anims dels corredors, OTs, companys de feina, coneguts, que et vas creuant. Als kms 9 i 10 afluixem una mica, però sobretot pensant en el que queda i perquè el km10 és en pujada des del mar fins l'ajuntament.
Passo el km 10, en 36'57'' (increible, amb això ja em dono per satisfet), però seguim per Bingo

El km 11, reprenem ritme de creuer, aprofitant que fa baixada, i al km12 inclús li dic que no es desenganxi, em recupera i es posa ell a tirar, ens ajuntem en un grupet bó, de 5 o 6 persones. Aquest seria el bó...si no fos perquè entre el km15 i el 16, em ve una petita crisis i em desenganxo.
Abans però ja ens hem creuat amb el 1er i..el 2on virtual, el Miguel Caballero, que sense dorsal per inscripció de darrera hora, ha vingut a fer gana per una calçotada i s'ha currat una mitja de 1h11'11'', increible, crack a la Muntanya...
... i a l'Asfalt!!!!

No m'importa més que
fer un bon temps, no faig calculs de temps final perque no m'interessa, ja pateixo prou, i pel que em paguen :-P-... total que reben els anims al pas del avituallament del km16 em marco la fita de no passar cap km de 4'/km, i si bé al km 18 ho aconsegueixo just (3'58''), al km19  torno al 3'53'' i allí...
... apareix el diable amb forma d'Albert. A patir!!!!!!!!!!!!!!! Que ja me'l conec jo a aquest: T'espera amb una rialla i tu li dius... "no se si m'alegro de veure't" i ell et diu "No xerris i corre", "no et vull sentir plorar", "Enganxet", "No afluixis", "Vinga, no em siguis....", "apreta qeu queda poc", "Va que ja esta","vas millor que jo
 quan pasava per aquí al km 9", i no se quantes frases més. La qüestió que et fa patir, però vam acabar els 2 darrers kms en 3'49'' i 3'31''.
Enfilo l'arribada, sols li pregunto on esta la Marta i em diu que a l'arribada, allí estan ella  i el Roger animantme,...aixeco el braços, i victoria, he tornat a estar ràpid, amb poc volum de kms, però aprimant i fent alguns kms ràpits.

Molt content!!!

Posteriorment arriben la resta d'OTs, cadascú amb el seu exit personal, i d'entre els que corrien aquell dia, se que l'Angel va fer marca personal, aconseguint derrotar la barrera de 1h30'. Felicitats a ell i a la resta!!!

Desprès una estona xerrant amb uns, amb altres i molt més que voldries. Per allí, vaig veure també al Toni Guindilla, que aquest any l'ha començat sabàtic, però ja veurem com l'acabarà :-P (fare jo de dimoni).

Tenim més fotos que no públiquem doncs no les tenim ara a la bustia del club.
Si us plau, feu-les arribar, així com una mini crònica.


Aquest cap de setmana, hem tingut la Portella, i tenim una crònica avispada al forn, però esta en cocció.



Classificacions OTs:
19    1291    Albert Buira Alzuria    15-SRM    00:36:24    00:36:22    OBRINT TRAÇA 
291    1461    Ernest Feliu Pàmies    178-SRM    00:48:31    00:47:55    OBRINT TRAÇA - ARÍTJOL  302    1551    Daniel Galera Lopez    74-M40    00:48:44    00:47:12    OBRINT TRAÇA 
684    2071    Montse Gómez Zamora    106-SRF    00:57:28    00:56:34    OBRINT TRAÇA 
756    2172    Rosa Pujol Torres    136-SRF    00:59:47    00:59:09    OBRINT TRAÇA   
                      Imma                    FINISHER      
                      Esther                   FINISHER
                      Ivan                      FINISHER (llebre d'un amic)

Mitja:
2on Virtual     Miguel Caballero                01:11:11 (com entrenament, sense agafar aigua ni res)
22    7    Pere Rodríguez Sabaté    15-SRM    01:19:13    01:19:11    OBRINT TRAÇA 
194   672    Angel Ramon Ribé    116-SRM    01:29:48    01:29:32    OBRINT TRAÇA    
308   564    Carlos Carull Velasco    182-SRM    01:34:11    01:33:57    OBRINT TRAÇA    
310   699    Enric Terricabras Martí    183-SRM    01:34:14    01:33:20    OBRINT TRAÇA - ARÍTJOL   
Riudecanyenc - Jordi Merino - Llebre oficial, que va complir perfectament amb la seva missió

Recomanacions:
Crònica Miguel
Classificació i fotos

1 comentari:

Director Tècnic d'OT ha dit...

Per la nostra part queda palès que el PERE ha d’apretar en els entrenaments si vol entrar en el top ten/quinze, però sobretot mentalitzar-se que ho pot fer i ser més ambiciós a les curses.