Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




dijous, 7 de juliol del 2011

NURIA-QUERALT [92KM D+5000m D-6000m] "CRÒNIQUES"

CRÒNICA DE L'ENRIC

ACCÉS AL SEU BLOG












CRÒNICA DEL MARC
 2 JULIOL DEL 2011
ULTRA TRAIL NURIA-QUERALT
92Km 5000D+ 6000D-  9ºCLAS. 13H58’
Una més per a contar.
Després d’una setmaneta anterior mogudeta acavada amb l’ultra de Sobarbe, tancant amb 150km setmanals de run, entrava en la setmana de màxim volum, sempre i quan no hi agés cap molestia que ho limites, la intenció era aquesta.
Després d’un diumenge de descans, dilluns tarda ja vaig cascar-li 21 de run amb un Reus, collet de Sant Joan allargat cap al coll de la Batalla, dimarts van ser 25 fent un Reus, Aleixar, batalla, coll Sant joan per darrera, Almoster, Reus.
Dimecres, etapa reina, amb una matinal de 25 sent Reus, Selva, Batalla per ctra, Picarany, Reus. I una tarda amb els del Trote a Vilaplana, sortint 17 mes amb pujada tota a trote per tosques i baixada tranquila per Garrigots.
Be doncs, dijous 80 de bici amb mar i divendres descanso...
Divendres pujo amb la furgo tot sol cap a Berga, sopo llanties amb arros hi cap a la piltra.
Dissabte 7:00am al bus fins al cremallera de Nuria, Cremallera hi ha 11:00am amb un sol d’escàndol arranquem del Santuari de Nuria cap a Queralps 400 personetes.
Com sempre, el personal sembla que perdi el tren, o que li hagin fotut la cartera...Mare meva quin foc d’artifici es preveia...”LOTERIA !!!”
Jo, ben carregadet de bon principi, vaig posar ritme conservador per anar-lo controlant...
Be la ruta no la detallo...Pujadetes de 1000d+ seguidets no aptes per a principiants al mon ultra...
A la primera baixada m’atrapa la primera dona “JUDITH CASES” poca broma...Hem pregunta que faig tan enrrera hi anavem dels 20 primers, quin desespero!!!...Li comento que vaig servidet....Ella hem diu que tmb....Hem comenta d’anar junts, ok li dic, hi comença a baixar com una loca i jo tm bloco darrera seu, en paralel, brutalllllll, en aquella baixada vam passar a 5 corredors....No era dia de ritme pero ja anavem dels 15 primers...
Km i mes Km, calor i mes calor....Pasem al “RICARDINYO (RICARD VERGE)” (6h i algo en 100km pista, un puto crak ke patia del calor).

 ESQUERRA RICARDINYO                 DRETA JORDI ARMENGAU (BERGA)
 També passem en “TONI CALDERON” (hem comenta que patia de caderes i iskios) la duresa passava factura....
Per allà al 50 en una pujada la Judith para i bomita, hem paro amb ella, diu que tot va be, la deixo i segueixo sol...M’ajunto amb en “JORDI ARMENGAU” natiu de Berga i fet a estes muntanyes, ja vam compartir tota la meitat de l’ultra d’Andorra al 2009 fent 7º i 8º, vam anar força estona junts recuperant posicions fins que en un tramb que jo vaig fer per cami i ell ctra. Hem va deixar...
 DE CAÇA I CAPTURA AMB JOAN OLIVA
Tirant, tirant hem vaig ajuntar amb en “JOAN OLIVA” d’Alcanar fins que vam atrapar als 4 primers, l’Oliva, suposo que mes fresc de la setmana que jo, es va poder enganxar, jo coneixedor del que tocava avui, hem vaig soltar i seguir la meva carrera. En ultima pujada vaig trovar a “ADOLF AGUILO” d’Alcanar sentat en una pedra amb un pal a la ma, semblava NOSTRE SENYOR, estava “KO”(setmana anterior havia fet 100km Picos Europa), es va repetir el mateix que el km100 de l’EUNMILAK-2010 on vaig fer 4º.

 ADOLF AGUILO
Llastima que en els últims 18km vaig acavar pagant la fatiga acumulada, com era d’esperar hi el que m’empipa mes es que hem va quedar tocat el quadricep dret havent de fer 1000d- negatiu caminant, llastima, de la resta vaig anar perfecte...Faré el possible per veyre si en 15 dies hem recupero per ANDORRA AL 100%, on l’any passat en 112Km va acabar un 25% i aquest any n’han fotut 170Km i simplement el fet d’acavar tal proesa seria un èxit .  [by Marc]

+ FOTOS

4 comentaris:

JoanBq ha dit...

Marc, felicitats un gran resultat, sobretot sabent el volum que portes a les cames. Aquest any a Andorra faràs dos tombs com a mínim...jejeje.
No sabia que l'home del mall també visita al "tete de la curse", em pensava que repartia a tort i a dret només al peloton. No sou tan extraterrestres com em pensava...jajaja

Pere ha dit...

Osti el Joan com fot canya!!!
Felicitats Marc!
I ara a recuperarse i cuidar-se bé per Andorra que hi hauràn molts malls per esquivar!!!
Veure les victimes dona una idea del nivelazo (Ricardinho, que a part de 100kms, fa maratons poc per sobre de 2h30' com a xurros, Toni Calderon,etc...)

AlbertB ha dit...

Enhorabona! Molt bona crònica i encara millor classificació!! Ara a recuperar-se per Andorra, que com diu el Pere hi hauran molts malls per esquivar! També em pogut veure la creme de la creme de l'ultra!! A recuperase i anims!

Toni ha dit...

Quins entrenos que fots Marc i després a les curses reculls el que sembres.

Cuida't la cama que la setmana vinent les necessitaras totes dues ben a punt per Andorra.

Felicitats!!!