Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




diumenge, 21 de març del 2010

Cursa i Caminada de Brafim 2010

Aquest matí s'ha fet la caminada i cursa de Brafim amb un bona representació de OTs.













A espera de classificacions i fotos oficials de la cursa, annexo 2 fotos que hem fet amb la camara de l'Esio.

I que comencin les cròniques!!!

Pere diu:
7:15 AM, 2 croissants, preparme i disfresar-me de corredor i cap a buscar el Toni, per acabar arribant a les 9AM a Brafim, on aparquem on Jesucrist va perdre l'espardenya, i sort que la cursa es retrasa, que sino hauriem corregut amb les botelles de vi a la xepa!!!

A falta de pocs minuts per les 10, ens dessitjem sort i donen la sortida. Surto conservador, però poc a poc vaig guanyant posicions, sempre veient molt de lluny als primers que han sortit amb el cohet al cul, en un segon grup va l'Ivan, que ja va situant-se en el que seria una molt meritoria 9ena posició, i 1er de categoria amb una copa ben merescuda.

En la meva batalla particular, entre el km3 i 4, veig que les cames avui són de cartro, i que aniré perdent posicions de les que havia anat guanyant, i dit i fet, així serà fins que arriba la 1era de lespujades fortes del dia, on hi ha corredors que caminen i jo aprofito, per amb el meu ritmet non stop, pasar-ne algun, que un cop afluxa la pendent, tornarà a pasar-me i així fins que a un parell de km abans de la 2ona pujada i la més forta a la torre del moro, m'atrapa el Joan Carles, un amic que ens hem trobat en moltes batalles com la d'avui, que m'anima a seguir-lo, i ho faig 1km, però desprès no puc i el deixo escapar, arribem a la 2ona pujada forta i començo a recuperar distància i corredors, i en la baixada forta-tecnica n'avanço algun més, i atrapo ja a la pista al JC, i anem junts bona estona, inclòs el pas per dintre del riu, deixant les bambes amb un xop-xop important, fins a falta de 1km, on un cop ens atrapa un atleta de Tgn em diu que tiri, així ho faig, deixant el Tarragoní enrera, i així quan arribem a la darrera rampa, "la dolorosa", em trobo amb el bonic panorama de estar prou lluny tant del corredor que va davant, com dels que venen darrera, això em permet pujar-la amb patiment, però serenitat. Arribó en 17è lloc, repeteixo respecte 2009, i son el 2on ala dutxa,jejeje. Desprès entrepà,vi, cocacola,postres i tallat. Vage un complert!

Toni diu:
La sortida s'endarrereix i de conya perquè arribavem el Pere i jo justets de temps (m'havia deixat la inscripció d'Armobal a casa i hem fet mitja volta) a l'anar a buscar el dorsal no tenia money ni el dni per la fiança del xip, sort que no m'ha passat res més com a La Portella.
Al començament de la cursa he vist uns quants dels meus "rivals" que m'avançaven, però com jo no estava molt finet aquesta setmana he sortit al ralentí i a meitat de cursa tot havia tornat a la normalitat, fins i tot li he fet la pell a un corredor que al 2008 m'havia deixat enrere en totes les curses que haviem coincidit, jeje.A la pujada a la Torre del Moro he vist que he d'entrenar més muntanya i deixar per un temps l'asfalt pels cotxes, però als trams amb menys desnivell no em puc queixar de les cames, això si la rampa final és criminal i allà m'he enganxat a l'Akane que aquestes pareds li van de conya per Zegama ;-) Que per cert surts a la classificació dels homes veig que no ens tens prou amb les dones i vols més canya.L'Ivan ha rascat i mai millor dit un altre copa i tanca un cap de setmana triomfal per OT.

La Mar ens relata:
Ring ring ring 7:00h tots amunt!!!! Esmorzar un iogurt i cap a Bràfim, cadascú amb un cotxe ja que el Marc després de fer-me de llebre vol fer un altre tomb al circuit i jo, he d’anar a guanyar dinerons!!
Primer sortiran els andarins i després les noies que correm i al cap de 15min els nois. Preparats, llestos i JA!!! Surto amb l’Akane, una mica massa fortetes, anem avançant als andarins demanant pas, em comença agafar “flato” l’Akane m’aconsella que m’apreti on em fa mal i respiri ben fort, ho faig varies vegades i el dolor disminueix, necessito aigua i la meva llebre no hi és!! Ande està?? No ho sé….…al cap de 4 km apareix pel darrera, es que abans de sortir havia anat a fer un tomet i se li ha fet tard, ens dona aigua a les dues i ens acompanya fins que l’Akane es queda enrera jo també estic fosa però intento aguantar com puc, fins que atrapo a la Pilar que va pel meu davant i anem el 3 junts, on arribem a un riuet i tenim 2 opcions passar per damunt d’unes pedres llefiscoses i perilloses o passar pel mig, i el Marc diu: a tutti pleni pel mig!!!!, buffff!!!! Aigua fins casi a la cintura i després fanguet, que divertit!!!! Pensant que ja era tot planet……a l’últim km….. una dura pujada d’asfalt on m’avança una noia que puja com una bala, no la puc atrapar…..Arribo a la meta amb un temps 1h27min quedant la 8 noia i la tercera de la meva categoria. Sinó m’arriba avançar a l´última pujada tinc premi per la segona de la meva categoria ja que la primera estava dins de les 5 primeres que tenien trofeu!!! Bé arribo a la meta…. i a buscar el cotxe a uns 2 km de l’arribada. Em canvio i torno a tirar amunt amb cotxe, on menjo un entrepà SENSE tomàquet i 4 gots de cola-loca hi ha un munt de gent en total 900 participants, fem petar la xerrada i seguidament entrega de premis. on l’IVAN queda primer de la seva categ. Li donen un trofeu molt bonic, per cert, li deixo la meva jaqueta de O.T li queda una mica senyideta però el color verd s’ha de lluir com sigui, contentíssim agafa el trofeu i així acaba l’historia d’avui, per cert, la llebre encara tomba per Bràfim!!!!! Si és que la malaltia…..Felicitar també a la Montse de l’Armobal que ha quedat primera de la seva categ. FELICITATS A TOTS ELS QUE HEM ACABAT!!!! I ALS QUI NO TAMBÉ, ALMENYS PER INTENTAR-HO!!!! LA SETMANA QUE BÉ LA SELVA, aixxxxxx!!!!!!! [by Mar]

3 comentaris:

IVÁN SANZ BENITO ha dit...

Si que he sortit als homes! jajjajaja! Vaig enviar ahir un correu a la organització i m'han respost dient: Akane és nom de noi o de noia? jajajajajja

Sort que no vaig guanyar, que si no igual em cabrejo, jajajjaja!

IVÁN SANZ BENITO ha dit...

Vaja, i ara signo com a Ivan! jajajjaj! Clarament vull ser un home. :D

JAN-LEE ha dit...

Aquest cap de setmana, entre les batalles del nord i el sud, podríem dir que hem conquerit el Camp de Tarragona. Ara ens falta les Terres de l’Ebre, però per vencé als bous Ebrencs, necessitarem el séptimo de caballería.

Felicitats a tots, a los del nord i a los del sud.