Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




dilluns, 15 de març del 2010

CURSA DE LA PORTELLA 07/03/2010

Amb una mica de retard, la Mar ens relata la cursa de portella realitzada el passat diumenge 07 de març a l’Hospitalet de l’Infant.

A les 6:00 sona el despertador el Marc ja feia estona que anava en dansa ja que tenia la Marató de Bcn i estava una miqueta nerviós, jo feia el ronso fins les 6:30, hem llevo menjo un plàtan i cap a Riudoms a buscar a la mami, avui serà el meu suport moral.
Arribem a Hospitalet i no hi ha ningú ja que és un pèl aviat a mesura que passa el temps arriben els corredors entre ells el Pere i el Toni, comentem que fa un fred que pela i el Pere m’ofereix una samarreta llarga que al final no hem fico, crec que ell i jo érem els únics que anàvem amb tirants, tret de sortida i en busca de la Punta de la portella (567m) de pujada un cop arribats a dalt unes vistes INCREÏBLES baixada per senderonet, novament una altre pujada una mica més llarga i baixada fins a meta per un sender amb moltíssimes pedres i molts arbustos, seguidament planejant fins la meta!!!!
Els primers hem diu m’ha mare que han arribat tots ensangrentats de les cames, i ella pateix per mi, però jo arribo sense cap senyal de batalla ja que baixant anava amb compte. Al final han sortit 18.5km en 2h12min.
En arribar ens ofereixen les instal.lacions de les piscines municipals, tot nou, i molt apanyat, després d’una merescuda dutxa un bon entrepà de pernil salat que se’l menja a mama ja que porta tomàquet sucat i no m’agrada, però jo em bec la cervesa…..entrega de trofeus…i cap a Reus falta gent!!!! [by Mar]

Classificacions

Fotos OT

Resultats O-T:
Homes:
1.- Josep Mª Pijoan
2.- Miguel Angel Duplas
3.- Jordi Barrancos
.
12.- PERE
.
52.- TONI

Dones:
1.- Teresa Forn
2.- Paquita Gimenez
3.- Beatriz Cano
.
4.- MAR

5 comentaris:

Joan ha dit...

Felicitats Mar pels resultats. Sort tenim els nois del Marc que ens suma molts punts, sinó las xicas OT ens farien la pell!!!!

Lola Steiner ha dit...

Mar, ets una campiona!!!

kings ha dit...

Eiiiii... Mar, últimament no pares de pujar al podium, si entrenessis més no m' ho vull ni imaginar... enhorabona i a per la propera.

Toni ha dit...

1ª edicio de la cursa de La Portella i OT ja ha deixat la seva emprenta i que duri per molts anys!!!

Una abraçada molt forta per la Mar que no hi ha qui la pari, ets la REINA DE COPES!!!

Toni ha dit...

1ª edició de la cursa de La Portella i OT ja ha deixat la seva empremta i que duri per molts anys!!!

Una abraçada molt forta per la Mar que no hi ha qui la pari, ets la REINA DE COPES!!!