Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.

dimecres, 8 de juliol del 2009

ANDORRA ULTRA TRAIL (La crònica del Marc)

ULTRA TRAIL ANDORRA 85Km +5500.
Divendres 3 de Juliol a Andorra.
Una cursa quasi perfecte, però sempre millorable, tot gracies al treball del dia a dia recolzat per una persona indispensable per a que es facin possible aquests bons resultats; la meva futura dona “LA MAR” que em recolza i m’alimenta com cal, hem deixa fer, quedant-se molts cops sola, ja que sap, que es la millor forma de fer-me feliç. Ara però, ha descobert, que corrent també disfruta.
També gracies a ma germana “L’ANNA” i mon cunyat el “FELIP” que ho donen tot com assistència, basic quan vas al límit.
Havent fet aquest inicis vital per l’èxit, ara parlem de la cursa:

- Aquest cop, tenia el dubte d’anar una mica passat de forma, ja que després del repte de L’IRONCAT al 16-17 maig, només he baixat el ritme d’entreno entre setmana amb piscina i bici per recuperar....., ja que els caps de setmana no he parat.....24 maig PAULS.......5 juny FREDES-PAULS.......7 juny REUS-PRADES (caminant)......20 juny OLLA DE NURIA sortint-arribant a Queralbs.......21juny COMAPEDROSA ......27-28 juny CARROS DE FOC (caminant).

- Finalment però, va sonar la flauta i l’estat de forma va ser el correcte, sortint a les 12h de la nit, amb molt de respecte a la cursa des de el mig del pelotón i anant passant gent de principi a fi, tal com acostumo a fer sempre i hem funciona.... A finals de la primera ascensió “PIC CLOT”+800 vaig ajuntar-me amb en Jordi Armengau, de Berga.

- A la segona pujada “COMAPEDROSA” +800 es va entretenir una mica al control i jo vaig tirar, sota la pluja cada cop mes intensa, llamps i trons. Hem tapo i segueixo, al coll para i hem trec paravent per afrontar baixada fins al Refugi de Comapedrosa on sello, una magdalena i fruits secs i cap amunt al “COLL SANFONS” +400.

- Baixem fins “COLL DE LA BOTELLA” hem paren 10’ fins a les 6h de la matinada, portava una quinzena de persones davant. Pugem per les pistes d’esquí de Pal, i baixem fortament fins a la vall d’Andorra, que la passem per un vial lateral d’asfalt i formigó d’uns 6Km, aquí m’atrapa de nou en Jordi Armengau que hem passa....Jo vaig a hores baixes però m’enganxo darrera com una lapa fins que hem recupero....Pel vial passem a tres persones que m’havien adelantat com a fletxes a la baixada....En aquesta també hem van passar la Judit Casas amb un company del seu equip (15 dies abans va fer Cavalls del Vent en 14h20’).
- Arribem al Pont de la Margineda, dosis de caldo i puré de patata i sense perdre temps arranco amunt sol 8h +1100....En Jordi es queda a canviar-se de roba. A mida que vaig pujant hem trobo millor, fins que atrapo a la Judit Casas i el seu company que l’estirava, els passo i els deixo, hem sentia realment be, eren les 9h i el sol ja picava.
- ”REFUGI PRAT PRIMER” una vall maquíssima, amb senderons corredors que donen energia només de veure’ls. Sello i avall fins quasi Escaldes, on comencem a remuntar de nou pel lateral del Riu Madriu +600. Sellar i menjar.
- Avall per sendera fins a retrobar pista corredora que va pujant i baixant....M’atrapa de nou en Jordi i anem junts fins al final. Arribem a Canillo, on recarreguem cola als bidons i amunt cap al “COLL D’ORDINO” +600.
- Tram de carretera i avall fins a ORDINO.
- FINISHER amb 12h 26’ i 7º posició.....Molt bones sensacions i millor sabor de boca, que poc a poc, em va apropant a les posicions davanteres.[by Marc].

Pere ha dit...

Simplement... IMPRESSIONANT!!!

Malfieten ha dit...

Moltes felicitats !
Impresionant...7è.... només acabar una "bestiesa" com aquesta ja es tot una proesa i més amb el temps que va fer...

Armen ha dit...

Ei Marc, sembla que juguéssim a atrapar!!!!!!! i per acabar un bon jacussi. Un luxe que gairebé mai es pot fer. Una salutació!!!!