Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




dimecres, 15 de setembre del 2010

11 DE SETEMBRE, UNA DIADA PLENA DE CURSES.......

IV CURSA DE MUNTANYA DE FALSET [22km D+1.000m]
En Xavi Aguiló ens relata:

Dissabte 11-S, Diada nacional, em llevo a ¾ de 7, esmorzo lo de costum i a ¾ de 8 surto cap a Falset, ½ horeta de camí, aparco bé i vaig a buscar el dorsal. Escalfo bé per que la cursa és corredora i xerrant amb un i altre es fan les 9, sortida. Les sensacions no son bones per que fa dies que tinc el cap en un altre lloc, però penso que córrer és precisament el que fa que em senti millor, i així és per que arribo al primer avituallament gairebé sense adonar-me’n. Comprovo que porto un ritme bastant baix, el cos em demana més i poso la marxeta de carrera, de sobte ja només penso en el camí i els quilòmetres que em queden per davant, com m’agrada!!!
La cursa, per qui no la conegui, és un pujar i baixar per corriols i pistes bastant corredores excepte una petita baixada mig tècnica i la pujada final al Grau de les torres curta però matadora pel desnivell (cal ajudar-se de la corda) i per que està a 3,5 km de l’arribada. Enguany tenia 1 km més que l’edició 2009. Havia llegit la crònica de l’any passat del Marc i anava guardant alguna “bala” però hagués necessitat tot el carregador per que em vaig quedar clavat, just al canviar a la baixada per la pista de ciment em van pujar els bessons, després una altra rampeta fins al coll de Falset i baixada fins a meta. Tècnicament, la cursa no té més història, ara bé, a mi em va servir per retrobar-me amb les bones sensacions i per a contestar una altra vegada a la pregunta que sovint ens fan als corredors (per què corres?) doncs jo responc “fes la cursa de Falset, per exemple, i ho sabràs”.
La organització, increïble, jo no sé que els hi donen amb aquests del Circuit de l’Ebre però cada cursa que faig és millor...de vegades penso que massa bé i tot. [by Xavi Aguiló]

Classificacions i web cursa

1er. Toni Arbonès (no necessita presentació) 1:53:50
2on. Ramón Curto 1:55:50
3er. Toni Calderón Guillén 1:58:10
......
51è. Xavi Aguiló (O.T.) 2:29:07


ALTRES NOTÍCIES
IRONTERRA
Dissabte 11, el nostre company Marc va quedar 6è en la combinada i 2on a la cursa a peu de la Triplex Ironterra de La Ràpita.


MARATHON DU MEDOC
En Xavi, Esio i Lourdes van participar també el dissabte dia 11, a la Maratho du Medoc (sud-oest de França). Aquesta marató té la particularitat que els avituallaments són a base de vi, i l’objectiu no és la marca, sinó aconseguir arribar a l'avituallament del km40 per poder tastar les famoses ostres de la comarca.

2 comentaris:

Pere ha dit...

Moltes Felicitats a tots!
Uns per gaudir a la cursa de Falset!
Altres per dominar el triatló.
I finalment i especialment, als que dominen la vida amb vinillo i ostres. Aquests han estat los putos amos del cap de setmana!!!

Toni ha dit...

Això vinillo, ostres i tot el que caigui a la panxeta serà benvingut.

Visca els mosqueters!!!