Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




dimecres, 18 de juliol del 2012

DOBLE KV COLLARADA BY XAVI.A


Hola companys,

El divendres em vaig liar la "manta a la cabeza" i me'n vaig anar al Villanúa, més amunt de Jaca, amb la família a passar el cap de setmana i a fer el doble quilòmetre vertical. Com el seu nom indica son 2.000 positius en 8,5 km i lo mateix cap a avall, és cronometra tant l'ascens com el descens.
La cursa és espectacular, molt dura per a mi que com a molt estic acostumat a fer 1000 positius i patint, doncs aquí 2000 i amb uns 600 finals per una tartera amb desnivells del 30-40%, zones molt tècniques i zones corredores. Vam tenir un temps esplèndid i vaig gaudir de l'entorn, una organització perfecta i al final la família esperant a la meta. Us recomano que llegiu la crònicadel Monrasín, us deixo unes fotos baixades del seu blog.

Salutacions

Xavi A. 







1 comentari:

Pere ha dit...

Osti Xavi 2000 + 2000 de cop, deu n'hi do. Ha de ser dura de collons.

Fa temps que no et veiem, a veure si vens a un entrenament, que darrerament sóm forces i ens ho passem molt bé, i ens emportem records a casa....