Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




dimecres, 21 de desembre del 2011

BON NADALI FELIÇ ANY NOU

Us dessitgem un bon Nadal i un molt bon any nou, amb salut i molts quilòmetres de diversió.
Inclús el nostre tió és finisher...jejejeje


El nou obridor EDURARD, ens ha fet arribar aquestes 4 ratlles d’agraïment i ens ha demanat, que si ho veiem oportú, ho publiquéssim. Doncs i tant que ho veiem oportú, és un clar testimoni de l’objectiu d’Obrint Traça, i testimonis com ell, ens fan seguir endavant amb la tasca de divulgació de l’esport i la muntanya. Gràcies a tu Eduard.

Un 2011 intens i tres mesos amb Obrint Traça.

No fa més de tres mesos que formo part de Obrint Traça i em sento molt a gust.
Tot va començar a la cursa de muntanya de l'Alforja, quan vaig veure una obridora davant meu durant tota la cursa. El nom del grup s'em va quedar gravat.
Al arribar a casa, vaig buscar per Sant Google i vaig trobar el blog, vaig estar xafardejant i vaig decidir enviar un mail per saber que es necessitava per formar part del grup. Una vegada rebut l'email de contestació per part del presi, explicant-me que l'únic que feia falta era comunicar-ho i comprar la roba del club a l'Armobal, i així ho he fet.
Em vaig apuntar per primera vegada a un entreno, allà vaig conèixer a la Rosa i l'AlbertB, i així, de mica en mica, entre entrenos i curses he anat coneixent obridors i obridores.
Doncs bé, des de les hores, i amb els consells de molts de vosaltres, però molt especialment del Jaba-lee (que em fot unes bones pallisses per muntanya i quant toca per asfalt), he trobat gran millora, ara entreno, abans sortia a córrer.
Ara tot just farà un any que vaig fer la meva primera cursa, la San Silvestre de Reus, no havia participat mai en cap i com em va agradar vaig anar fent curses de 10 Qms sempre que la feina m'ho a permès. Em vaig inscriure també a la cursa de muntanya de l'Alforja, la qual també em va agradar, i em vaig fer dues més des de llavors com OT, i he acabat l'any en dues mitges, que si m' ho diuen a primers d'any no m'ho crec!.
Acabo ja amb la parrafada agraint-vos a tots i totes l'acollida que heu tingut amb mi i aprofitant les dates us desitjo bones festes i molta salut per fer molts quilòmetres. [by EduardS]

6 comentaris:

EduardS ha dit...

Bon Nadal a tots i bones festes.
Salut

EVA ha dit...

Bones festes a tots els OT i al seguidors també!!!!

Joan per l'edició del Karrasclet '12 hauràs de portar al tió al coll jajaja

JOAN ha dit...

Bones festes obridors.

Gràcies Eduard, gent com tu i com l'Albert i la Rosa ens fan contuinuar amb el ptrojecte OT endevandant. Amb les recents incorporacions de la MONICA i la MIRIAM el club va creixent. No és un projecte mort, SEGUIM OBRINT TRACES.

AlbertB ha dit...

Molt bon escrit Eduard! Jo, com tú soc també relativament nou en el grup i penso el mateix, desde que estic amb OT he aprés moltíssim, he disfrutat encara més i he conegut gent maravellosa!! Un grup molt maco, senzill i molt acollidor!! I el més bo és que encara ens queda corda per continuar així durant molt de temps! Bon Nadal i feliç any nou!!

MAR ha dit...

BONES FESTES A TOTSSSS!!!!! eL JOAN EL TIÓ I TU EVA EL CAMELBACK PLE DE VINATXUUUUU!!! :_))

Pere ha dit...

Bon Nadal i Bones Festes!!!
El fet que el club no pari de creixer, és bo, molt bó per la salut del club!!!
Aquest any han estat uns quants, amb incorporacions també de darrera hora com RicardMTE i les altres que heu comentat.
Trobo a faltar gent dels inicis, que per A o per B estan liats i han deixat una mica de banda el tema de correr.

Salut per tothom!!!