Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




dilluns, 21 de març del 2011

ULTRA TRAIL DE LES FONTS 2011 [105KM D+5.000m]

La Ultra-Txell ens relata els seus 3 dies de batalla:
Tot comença el Divendres a les 6 per la tarda on en venen a recollir a Reus les meves compis, el viatge cap a Xerta es fa ràpid ja que no vam parat de xerrar i riure en tot el moment.
Quan arribem anem al pavelló a buscar els dorsals. Allí ens retrobem amb algun conegut, però ràpidament marxem i ens anem a instal•lar a una casa que li havien deixat uns amics de Lourdes, (quina sort que vam tenir!!).

La Primera etapa 24 KM (la nocturneta): Va començar a les 9 de la nit, on allí ja vaig descobrir que les persones que hi havia eren màquines i estaven molt fortes, i que jo intentaria fer el que pogués.
Va sonar el xiulet i tothom va començar a córrer com un desesperat, jo també !! però em volia reservar pels dos dies que em quedaven, corria a les baixades i en algun pla, ja que tenia que espavilar per poder arribar abans de la una. Al final ho faig fer en 3.18 minuts. La txell LL va quedar quarta ,la Lourdes es va retirar per que li feia mal el turmell hi ha l’Enric li va anar perfectament.
El dissabte sona el despertador a les 5 del matí, uff!!, ens costa aixecar però era normal nomes havíem dormit 4 hores!!! I ens esperaven un quans kilòmetres per endavant.

La Segona etapa 55KM (TRAIL): A les 6 del mati encara era de nit i vam haver de posar-nos el frontal, tothom va començar a corre una altra vegada, es que ja ho deia jo.....on m’he posat!!!, ràpidament em vaig posar de les últimes i al cap d’uns 5 km em trobo a la Montse..... quina sort!!! Vam fer tot el Trail juntes, va ser una experiència molt gratificant per a les dues, ja ens anàvem motivant mútuament, per poder acabar. Als ser les ultimes del Trail vam conèixer a tots els escombres i a totes les persones que estaven als controls, ja que ens esperaven a nosaltres!! en cap moment anàvem fora d’horari, si no que la gent va anar molt ràpid o s’anaven retirant. Ah!! També anàvem rescatant amb algun que s’havia perdut.... je je je je. (es el té ser les últimes). El recorregut es molt xulo i el paisatge es impressionant, sort que va ploure els dies anteriors i el terreny estava humit, si no haguéssim tingut molta calor.
Vam tenir moments de tot, per al final ho vam acabar 13.18 hores, com unes campiones i amb un somriure d’orella a orella. Gracies Montse!!
La Txell LL va acabar la 4 una altra vegada i a l’Enric va patir dels genolls una mica però ho va acabar com un Súper Heroi.
De fons sento que sona alguna cosa................. Ostres que es el despertador........ que avui he fer la cursa..... m’aixeco del llit i em noto les cames carregades, però nomes tenia al cap en poder acabar i ser una finisher, tot i això no estic massa entrenada però ho he de fer com sigui, motivació que no falti!!!



La tercera etapa 27 km (cursa de les fonts): Quan arribem al pavelló, veig que hi ha molta gent nova, ja que aquesta cursa puntuava al circuit de les terres de l’Ebre, sento algú que diu que som 300..... ufff, (dintre meu penso espero no ser la última) je je je.
A les 8 comencem i efectivament al cap 1 km em quedo sola amb dos noies més, la Mireia i la Magda, elles també havien fet el mateix que jo, i portàvem la mateixa filosofia que jo.... ACABAR. Ens va costar una mica ja que feia mes calor que el dia anterior, i quan hi havia una pujada reduíem marxa, els controls tancaven quan nosaltres passàvem, semblava que fóssim de la família...je je je. Al km 19, hi havia un control, i un home ens va dir que espaviléssim que amb una hora i poc tindríem que estar al poble, i efectivament...... com ens va mosquejar, vam posar el turbo, i amb 6 hores i 4 minuts ho vam acabar........... Va costar però ho vam fer!!! Oe oe oe oe.
La Lourdes també va fer la cursa ja que es trobava millor i li va anar de fabula, la Txell LL, va quedar 3ª de Ultra trail, i l’Enric també li va anar molt be i va ser FINISHER de l’ultra Trail com jo!!!.

Gracies a tots que m’heu animat i a la meva family.

[BY TXELL M.]

+info

5 comentaris:

Enric Terri ha dit...

Bona crònica Txell! i enhorabona tens una voluntat fèrrea, ets una dona de ferro. A tope!! A sumar quilòmetres per la Transalpine que la cosa s'apropa. Ens veiem a Riudoms- La Mola

Lola Steiner ha dit...

Enhorabona, Txell! Quina crònica més xula!
I enhorabona a l'Enric i la Montse, i la Txell Ll! Sou tots unes màquines!!!

Què guai!!

Davidph ha dit...

Enhorabuea Txell, Montse y Enríc!!!!

JoanB ha dit...

Bravo Txell. Fantàstica i ràpida crònica. Com es nota que tens experiènica. Sabent que no tenies l'estat de forma vas jugar amb el crono i el reglament aconseguint l'objectiu de tots, ser FINISHER.

Salut i cames

Toni ha dit...

"Super Txell Ultra" és nota llegint la crònica que tu vas passar pipa. Ets molt gran Txell!!!