Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




dijous, 3 de febrer del 2011

19-FEBRER: TOTS A FER LA RUTA DEL CARRASCLET!!!!

Obrint Traça juntament amb els companys del Trote Extrem, hem preparat un sortida d'entrenament pel dia 19 de febrer, en la que hi esteu convidats.

Es tracta de fer la ruta del Carrasclet, des de Capçanes fins a Reus, tot seguint el PR-C 88.

Aquesta ruta va néixer l’any 1988 gràcies als camps de treball que sobre la persona, el medi i les rutes del guerriller Pere Joan Barceló, “Carrasclet”, va organitzar l’Institut Català de Serveis a la Joventut, intentant realitzar un itinerari tot seguint els camins utilitzats per en Carrasclet, els llocs on va viure i on passaren els episodis més importants. Per tot això, aquest sender no té tan sols un indubtable interès geogràfic o paisatgístic, sinó que aporta també un recorregut per la història i per la tradició protagonitzades per en Carrasclet. Seguir la seva ruta és endinsar-se per unes terres i per uns fets que han ajudat a configurar aquest país.

La ruta del Carrasclet és: Capçanes -- Llaberia -- Colldejou – Castell d’Escornalbou -- Argentera – Ermita Puigcerver -- Alforja -- Arbolí -- la Febró -- la Mussara -- Vilaplana -- l'Aleixar -- Maspujols -- Reus [76km D+2400m].

La nostra intenció, és anar a trote suau tots en grup, i fer una parada cada tres horetes i cada sis fer un bocata o similar a un bar, com és natural, la ruta no està prèviament preparada, pel que no hi hauran, ni avituallaments, ni marques (tret de les pròpies del PR), això vol dir que haurem de portar cadascú lo seu. Hem previst fer-ho en 12 hores, per tant, calculeu les vostres forces en proves similars, marxa de la Selva, etc.... 

Nosaltres sortirem des de Reus amb tren vers Capçanes, ja que així tindrem el cotxe a l'arribada. El tren surt de l’estació de França de Barcelona, per tant, podeu agafar-lo en punt més pròxim de casa vostra.


Si les forces us fallen, hi ha la possibilitat de retirada de l’atac les tropes felipistes, agafant el tren a l’estació de l’Argentera Km 25 de la ruta i Alforja km 42, però l’estació d’Alforja està a les Borges, 7 km riera avall.

  • Horari de sortida: a les 7:45 a l’estació de Reus. El tren surt a les 7:54 en punt. No us adormiu.
  • Horari de sortida de Capçanes: 9:00 sota del monument al Carrasclet
  • Horari aproximat d’arribada: 21:00 a les portes de la fira de Reus (darrera estació) 
  • Material: Paravent, menjar, aigua, FRONTAL i tot lo que necessiteu per fer 76kM.
Espero que tot aquest rotllo us hagi convençut i us apunteu a venir amb nosaltres, encara que sigui un bocinet. Feu pública aquesta notícia a tothom que creieu pugui interessar. Per saber qui serem, apunteu-vos aquí als comentaris o bé al blog del TROTE EXTREM. Us esperem a tots amb lo trabuco carregat.

Qui ho sap? Potser aquesta és la primera pedra d'una futura marxa del Carrasclet.

Salut i cames [by guerriller Joan]

17 comentaris:

JaumeG ha dit...

Com t'ho curres Joan, T'haurem d'adoptar.

JoanBq ha dit...

Ahir a Vilaplana ja em vau acabar d'engrescar amb lo projecte. Segons m'han dit, els mansos de la UEC TORTOSA també s'apunten al festival. Diversió assegurada.
LOTERIA!!!!

JOSEP Mª ROMERO ha dit...

Bones , si acepteu a gent de Les Garrigues ( Arbeca- Lleida ) , m'apunto a aquesta sortideta que feu , ........ Salutacions

Riudecanyenc ha dit...

Ei Fenomenus que jo tmb vindre, com un clau a les 09:00h als peus del carrasclet. Ja vaig comentar-li que em reservava la cita del dia19. Tinc un parell de companys que igual tmb s'apunten... ja us informo si venen,

un saludu

visiteu'me que sóc novell!!!

By Riudecanyenc

Joan Perales ha dit...

Ei!! Joan, de mansos a la UEC res. De manso no més en hi ha un i ben gros, els demés som molt matxos i per aixo vindrem acompanyarvos amb aquesta nova aventura, al menys jo i el MANSO

Allí estarem!!!

JoanBq ha dit...

Demano mil disculpes als uequerus, efectivament mansos no sona bé, i de manso només n'hi ha un. Volia dir BOUS o com diu el Perales matxos. La vostra presencia ja ens espanta i l'expressió "trote-suau" em comença a plantejar dubtes.

Salut

JaumeG ha dit...

Joan he fet una copia de la teva noticia en el meu blog, suposo que no et sap greu, com que estava tant ben feta, m'he aprofitat i així m'estalviu pensar.
Gràcies.

JoanBq ha dit...

JaumeG cap problema, encara que ho signis tu..jejeje.
Si em voleu al trote us puc fer: actualitzar el blog, buscar esponsors, fer el logo, organitzar sopars, fer camisetes, etc... Si t'interessa, parla amb el meu representant Jaba-lee, al juny finalitza el meu contracte amb el Obridors. Salut i cames

JaumeG ha dit...

Em sembla que no farem negocis, m'han dit que tens la clausula de rescició molt alta.

JoanBq ha dit...

Llista provisional:
- Joan
- Romero (Arbeca)
- Riudecanyenc
- Manso
- Joan Perales
- Marc
- Txell
- Gent del Trote Extrem
A l'espera de nous guerrillers arribats del facebook.

AlbertB ha dit...

Hola companys!! En principi si m'accepteu jo us acompanyaré un bocinet, sortiré amb vosaltres de Reus i després ja tornaré amb tren a la primera o segona parada. No vull que un ferit us faci perdre temps!jejeje ja que mai he fet tanta distancia i la setmna seguent hi ha la mitja de cambrils! ens veiem el dia 19!

Antonio ha dit...

Això pinta molt be. Jo ja tinc la barretina color lilar com la del Carresclet. Ens veiem a l'estació de Reus el dia 19.

Pere ha dit...

Llastima, no podré venir,estic de guardia i no puc estar a llocs tant llunys de transport.
Guardeu el track i el recorregut a la memoria, que si a algú li va bé, hi anire a fer trams altres dies.
Salut i molt bona sortida!!!

MARC BALAÑA ha dit...

NO US DEIXEU L'EXTINTOR PER SI HI HA ALGUN INCENDI !!! E PRESI... VINGA QUE HO PASSAREM FANTÀSTIC, TENIM MOLTES COSES DE QUE PARLAR...
ENS RETROBEM A L'ESTACIO DE REUS.

Josep Maria D. ha dit...

Si hi ha lloc m'agradaria acompanyar-vos fins a l'ermita del Puigcerver.
Si algú més no és veu amb forces per fer la ruta sencera i vol tornar cap a Reus des de Riudecols, que m'ho digui que jo hauré deixat el cotxe a Riudecols el dia abans.
Josep Maria D.

JOAN BOQUÉ ha dit...

Josep Maria:
I tant que pots venir. Dios los crea y ellos se juntan....jejejeje
Ens anirà molt bé tenir un cotxe a la meitat. Si pots, deixa'l a Alforja que és on volem dinar i així dines amb nosaltres. El problema és que segurament ompliràs el cotxe. Després de la copa i el puro, la gent no està pel trote.

Fins dissabte.

Riudecanyenc ha dit...

Hola karrasclet-adictes, jo vaig confirmar assistència fa uns dies però desafortunadament un esguinç de turmell m'inpedirà venir, tenia moltes ganes de fer aquesta ruta però no podrà ser.... em sap greu, passeu-ho be!!
PD: si algun dia feu una altre sortida d'aquestes dieu-me algun cosa please!!