Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




dimecres, 3 de novembre del 2010

CRÒNICA MITJA MARATÓ DE REUS

Els 8 primers calssificats de la mitja marató

El Pere ens relata la seva experiència:
Reus, 24 d’octubre de 2010;
Desprès d'una setmana amb series de 2km, i un dissabte on em vaig llevar amb mal de gola i mal de cap, em vaig prendre durant el dia un parell de ibuprofenos i un gelocatil abans d'anar a dormir.
Dia de la cursa, em llevo, vaig a buscar i menjo 2 croissants i mig, i anem amb Ricard (OT), que ve de Montbrió cap a Reus que esta a prop i farà la de 10km.
Avui també corren per OT, Jordi Correig i Xavi Aguilo, fent tots ells un bon paper.
Arribem i ja sabem, dorsals, imperdibles, etc. Casi sense escalfar, donen la sortida, on surto a segona fila, però força ràpid, pensant k amb el refredat ja em vindria el "bajon", i passo el km5 en 18'50".I m'ajunto en un grupet que serem 4, i aguanto al grup, fins al km 10, on al passar pel primer tomb sols quedem 2.
La cursa es estranya, doncs em sortit del pavelló olímpic, que es tot un encert, per infraestructura, arribada interior, coberts si plou, grades per public, etc...
El que no es bonic es el recorregut entre Misericòrdia i cinturó, direcció rotonda de Riudoms, amb lleugera pujada on noto un punt de debilitat en el company de batalla, però un cop baixem per camí del Roquis, em deixa, i m'agafa un bon grapat de metres que ja no podré reduir. Baixant Països Catalans el mantinc, però lo important ara ja es el temps, doncs pinta bona marca, i dit i fet, arribo amb temps rellotge 1h19'16", marca personal per un segon, o 1h18'59" segons temps oficial.
En 8ena posició, i amb copa i tot!!!.
Un èxit, i amb les condicions que venia més. Un bon test per la pròxima marató de San Sebastián.
La llàstima, es que a divendres de la setmana següent, no he entrenat, per una passa i que per agafar-la, segur que també ha influït la debilitat post cursa.
Ara toca gaudir de l'estat de forma, que aquest any ha anat in crescendo mentres ha anat avançant el circuit Baix Camp.
Sols falta fer la marató i seguir gaudint la vida.

Salut i gràcies per la feina Joan, [by Pere]

Fotos i classificacions

Classificació general mitja marató:
1.- Pedro Ortega ..... 1:11:20
2.- Juan Carlos Xifre ..... 01:12:12
3.- Sergi Casas ..... 1:12:36
....
8.- Pere Rodríguez (OT)...... 1:18:59
.....
105.- Jordi Correig (OT)..... 1:35:17

Classificació general 10 km:
1.- Sergi Hidalgo ..... 00:33:41
2.- Oscar Alberich ..... 00:33:46
3.- Victor Gonzalez ......00:33:51
....
139.- Ricard Martínez (OT) ..... 00:49:17

NOTA DE L'EDITOR: Llistat d’obridors segons cerca realitzada a la classificació. Sé que hi ha més obridors, però com que no estan com a OBRINT TRAÇA no els he posat, no em puc dedicar a llegir tota la classificació a buscar els incògnits.

3 comentaris:

Lola Steiner ha dit...

Pere, enhorabona!!! Vaja temporadeta que portes, noi! Hauras d'ampliar el menjador per posar les copes! jajajjaja!

Pere ha dit...

Pobre Joan, li donem una feina que no dona avast amb tantes croniques!
I moltes que no feu!
I clar, aquest cop, a més no li vaig buscar la foto i m'ha calcificat (mirar comentari foto 8 1ers) jajaja
Un dia ens crucificarà a tots!
I Lola, no són tantes les copes, aixó els que van fer els 3 primers, que aquests si que no fallen cursa = copa.
La resta sóm mortals populars al seu costat :-P

JOAN ha dit...

Ostres Pere no ho he fet expressament, però ja que has tret el tema, així ho deixaré. Sou tots uns calcificats....jajajaja

Per les copes no pateixis, amb la nova casa que s'estan mirant la Lola and co. podrem fer un museu OT de 5.000m2 com a mínim, i si cal delegacions territorials als 5 camins i a Castellvell 01 i 02.

Salut i visca la vida rural.