Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.

dimecres, 21 d’abril del 2010

ALMOSTREK [15,3KM D+632m]

Aquest diumenge s'ha disputat la segona edició d'questa cursa i caminata a la població d'Almoster. La cursa ens descobreix uns fantàstics racons a tocar de casa, el Puig en Cama, el Mas de Borbo, lo Salt, etc.....
Circuit de poc més de 15km, molt trencador de cames i ràpid, amb unes fantàstiques vistes, divertida arriba pels carrers del poble i unes instal.lacions noves de trinca.
Molt bons resultats dels nostres obridors, aconseguint algún pòdium en la classificació per categories.

CLASSIFICACIÓ (184 participants)

+INFO

FOTOS D'OBRIDORS

El Toni ens relata:
Diumenge al matí a Almoster trobo una bona representació OT (Joan, Mar, Marc, Pere) i creia que també hi serien l'Albert i l'Inma que espero estiguin bé.

A l'ordre de sortida tots arrenquem i enfilem la pujada més llarga de la cursa fins al coll de Sant Joan, en aquestos primers quilòmetres vaig tirant sense apretar al màxim, sé el que el circuit és un trenkakames i vull tenir la destral ben esmolada per quan a la resta li comencin a fer figa les cames.
Un cop coronem el coll de Sant Joan, no m'avançarà ningú més en tota la cursa, baixem cap al barranc de l'aigua Sana que pel bé de tots han netejat d’esbarzers i enfilem una petita pujada i agafem el camí de Prades per encarar una costa cap un turonet després del qual em llenço a sac per un tallafocs on avanço a uns deu corredors (ja serà menys) i continuo baixant fins a la riera del Salt en aquest punt ens trobem l'última "rampeta maca" del circuit i em noto les cames una mica buides i em toca fer la pujada sobretot tirant de coco.
Quan apareixo al Picarany sé que ja he de donar tot el que em quedar i encara dono un parell d'atxassos més, a 200 mts de l'arribada no sé trobar el camí perquè portava el pilot automàtic dels entrenos i he de preguntar a un parell de corredors que em fan fer més tros i després m'esprinten per sort no perdo cap posició.

Després d'haver fet el circuit de la cursa més vegades que el quico em refermo en la meva idea que l'han deixat molt guapo i ja només en queda recordar-me de tots els amics amb els que vaig compartir cursa i esmorzar (OT's, Lluis, Xavi, Pinel, Francisco...) i fins la propera a tots. [by Toni]

El Pere ens relata:
Començo el dia amb 2 croissants i cap a Almoster on arribo a les 9 pensant que la cursa és a les 9:30,error i a correr.Donen la sortida a les 9:20h, on surto entre el grup capdavanter i un 2on grup, i abans d'atrapar al grup capdavanter les cames comencen a dir miau,em pasa el Ronald i m'anima a seguirlo, però avui les cames semblen no anar, el deixo anar a buscar un grup de 3 corredors que se que podrà agafat.Així que m'atrapa algú més i és cap al km 4, on m'agafa un noi que vam anar molt iguals a la Portella, avançant-lo en el sendero final.Avui és diferent, em costa seguir-lo pujant, però se que estem a punt d'arribar al coll de Sant Joan i despres toca recuperar, fem el 1er avançament junts i m'animo i recupero en la baixada, on encara que ell baixa força bé, li he posat el llaç i no el deixo escapar, així fins la pujada al turonet, on accelero el motor i veig que es queda uns pocs metres.Al tallafocs, baixo com pocs cops he fet, a casí tope, que no m'atrapi, a la baixada al Salt ja vaig sol, i és en el sendero de pujada forta posterior on veig el grupet de 4, quants km sense veure'ls i ara esta a l'abast, doncs caminen a estona, i jo no, jo amb la reductora corredora non-stop, els atrapo i al sendero de baixada de la casa caiguda foto un canvi de ritme a trencar, i quedem un gruper de 3 i un de 2 on hi va el Ronald a uns 30 metres. En la curta pujada per creuar Castellmoster m'agafa un d'ells uns pocs metres que recupero en el sendero de baixada, i en la pista trec la velocitat asfaltera, i aconsegueixo despenjar als 2 perseguidors, que arribaràn a uns 14 i 21 segons de mi a l'arribada, desprès d'un ziga-zaga de vertigen pels carrers d'Almoster. A l'arribada llonganissada i traguet de vi. Molt content amb el 6è lloc que em dona bons puntets per la general i amb una copa cap a casa. El 2on lloc de l'any passat aquest any ja era inabarcable per la presencia de figures del Trail Borges i d'altres indrets. A destacar la participaci´´o de la resta OT, amb un altra copa per la Mar, i amb molts bons llocs per la resta.[by Pere]

JOAN ha dit...

Crònica d’Almoster

Aquesta setmana entre la prova d’esforç i la cursa he après que em falta molta, però molta velocitat. Sort que a les curses llargues aquest factor no és tan important.

1) En la prova d’esforç, el doctor em diu: “si m’has dit que ja no podies seguir amb la prova parlant, és que no estaves al límit”. I li vaig dir: “de pulsacions encara m’en quedaven un grapat però si que estava al límit de velocitat de cames, ja no les controlava i per això he aturat la prova”. Li vaig suggerir per la pròxima prova, que si em vol veure a tope de pulsacions que posi la cinta amb pendent o que vingui a entrenar a la Mussara.

2) A la cursa, curta i ràpida.
Dissabte abans d’anar a dormir miro l’hora de sortida per si de cas 9:30. Arribo a les 9:05 i el Pere que ja sortia preparat del cotxe em diu: “que fas tan tard, que la sortida és a les 9:15”. Justificant (mireu “hora de sortida“ de la següent taula; ho poso per ensenyar-vos que no m’invento les coses, no com a crítica de l’organització, ja que desprès he vist que l’hora estava a la portada de la web). Corrents em vesteixo vaig cap a l’arc de sortida i entre els nombroses companys que et retrobes no puc gairebé ni escalfar. Ens trobem els OT’s Pere, Toni, Mar, Marc i Mioses.
A les curses curtes, ja s’ha de sortir suat, i avui no era el cas, així que començo suau i vaig incrementant el ritme poc a poc. Durant tota la cursa una lluita constant, pujades a bon ritme i esgarrapant algunes posicions i baixades amb els ulls tancats per no desmoralitzar-me de la quantitat de posicions que perdia. Només he disfrutat a la baixada abans del salt, zona molt tècnica, on he pogut fer una mica la cabra i avançar un parell de nyus. Com totes les curses curtes, acabo una mica desmoralitzat. Espero que en els pròxims reptes amb més km em faran creuar l’arc amb més emoció.

Nota: Felicitar a l’organització i col•laboradors, per les instal.lacions, per l’esmorzar, pel circuit i per la neteja de camins que han realitzat darrera del coll de Sant Joan. El pas per l’interior de la població també ha estat molt encertat, acostant els corredors als habitants.

jabalee ha dit...

Moltes felicitats a tots, esteu imparables, ara ja em de començar a pensar en el bon temps! i nocturnes, Joan cambia les piles al frontal!