Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




dijous, 10 de setembre del 2009

5a MILLA URBANA D'ALCOVER

L'editor s'en va de vacances i el blog queda desert, i això que hi ha uns quants editors a l’ombra. Per actualitzar-lo una mica us adjunto una crònica que he trobat al calaix referent a la milla urbana d'Alcover celebrada el passat diumenge dia 23 d’agost. Aquesta cursa ha estat especial per nosaltres, ja que hi hem participat i hem col•laborat amb l’organització, on la Núria d’O-T n’és un dels membres.

Aquest cap de setmana us esperem a la Cursa de Falset.

El Pere ens relata:
Per dinar.... pasta. Anem amb Toni i arribem per ajudar a l'organització a les 16:30h, alli erem uns quants obrint traça, i d'altres voluntaris d'Alcover. Uns repartint dorsals, altres preparant trofeus, etc. Un cop tothom ha recollit els dorsals, comencen les curses. Fins que a Veterans I(35-45 anys) participo jo, i hi havia algun màquina que vaig pensar, aisss peresito donde te metes. Jo havia entrenat el dissabte 25km, amb un 3*7km (3’59’’/km, 4’13’’/km i 4’07’’/km de mitja).
La milla eren 3 tombs, cadascun dels quals amb 3 girs (2 de valla 180º). Total que surto pel mig dels 20 que erem, progresso i em poso 1er, i passo al final del 1er tomb el 1er per davant dels meus colegues. A la meitat del 2on tomb em passa el q guanyaria finalment com si de cop li haguessin posat una guindilla al cul amb una mica de sal i llimona!!! Total que se’n va fletxat, i a ¾ parts de volta em passen 2 més i passo a ser 4rt, er passar el 2on tomb enganxat al 2on i 3er. Al 3er tomb aguanto darrera seu fins la meitat, i a la ¾ part de volta em passa el 4rt en plan fletxat, i se’n va a ples del davant, acabant finalment 3er. Jo vaig acabar 5è, amb una marca de 5’19’’, amb un marcatge de 1,650metres, i fent el 1er km en 3’10’’ i els darrers 650 metres a ritme de 3’20’’.
Cal tenir en compte q es perd temps amb els 9 girs del recorregut (3x3).
Despres es va correr la categoria Veterans II amb un bon paper del Antonio d'Obrint Traça

Fotos O-T

2 comentaris:

Rastrejador ha dit...

La foto4 del Pere cridant al Marc que està sobre el pòdium i passa de tot, és molt bona. Per ser, que vau posar la bandera Amèrica al pòdium?

L'ANFIBI ha dit...

Vaig flipar amb la cantitat de categoris que tenen aquests esfaltros, per fer 1600m, nosaltres aixo o fotem 100 vegades seguides per tan sols un xaleco !!!