Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




diumenge, 26 d’abril del 2009

CURSA DE LES FONTS - XERTA [26 KM D+1.650m]

El Marc ens relata:
26-4-2009 CURSA DE LES FONTS (XERTA) 26Km +1650m.
ASSISTENTS:
INMA
MIQUEL
MARC
Sota un dia de llamps i trons, en Miquel em passa a recollir puntualment a les 7:15am per davant de casa.....Sorpresa, al cotxe faltava L'ESTER TERRICABRES, que diu que havia d’acabar unes memòries, ehem.....Seguidament passem per l'estació on ens esperava la INMA, que la carreguem al vehicle motoritzat. Arribem a Xerta i encara goteja, però sembla que sortirà el sol. Pistoletazo de sortida i arranquem amunt, davant, som un grupet d'uns 20 corredors,entre ells en MIQUEL i JO, en MIQUEL al meu davant se’l veu bé i no el passo fins al Km3....El tema ja s'ha estirat amb els galgos d'alt caballatge al davant i dec anar el 20. Segueixo sense perdre el ritme i vaig atrapant algun que altre corredor ofegadillo, pujant, baixant i tornant a pujar fins al Km16, on corona la cursa a 900m, hem diuen que vaig el 15 i molt animat, content i sencer, avall!!! Baixant però, el turmell hem traeix i la lesió quasi eliminada torna a ressorgiren una rebrincada, paro completament..... Sembla que el dolor insuportable em farà plegar, no meu crec.... Camino..... Em passen els últims 3 que havia passat afinals de la pujada (un d'ells ARTURO SANZ, d'Alcanar, que sempre hem guanya). Començo a trotar molt emprenyat, portava molt bon ritme i anava a pels del davant meu.... Sembla que el dolor va esfumant-se i començo a córrer, ara amb més cura i per tant, més lent.... Al següent repetxó atrapo amb un dels tres que m'havia passat, i de la ràbia l'avanço i el deixo sense que es pugui posar a roda...... Arribada i parada de crono. El MIQUEL arriba 6 minuts darrera meu, felicitats, si em descuido m'atropella i tot !!! Està fort.
La INMA arriba una mica mes tard, també cansada, però més contenta que mai de la gesta.
NOTA: un bonic i exigent traçat, amb una dutxa d'aigua freda i entrepà de botifarra amb la cerveseta a l'arribada, encara millor, ens ha fet gaudir plegats d'una jornada mes, inoblidable.

Salut i kms.

Nota de l'edito: "El Marc s'ha animat a escriure i pel mateix preu ens relata la següent aventura"

19-4-2009 CICLOESPORTIVA DE CERVERA 165km +/-2500m.
ASSISTENTS:
MARC BALAÑÁ PRATS.
Com a preparació de la IRONCAT del 17 de maig vaig decidir fer aquesta marxa ciclista, tot i anar-hi sol, allí ja vaig trobar-me amb el Jaume Terés, corredor de curses de llarga distància a peu i veterà tritleta. Així com altres coneguts corredors de l'AC77 de Reus, etc.... La jornada va ser divertidota, era el primer cop que debutava en una distància tan llarga i la veritat que molt content..... Conservador, com sempre, al final encara vaig estar tirant i tot del grupet que anàvem. Amb una pedregada i una mica de pluja inclosa en un tramp d'uns 5Km, vaig acabar amb un temps de 6h. En acabar, sense deixar refredar les cames.... Vaig guardar la bici al cotxe, em vaig canviar de mono de faena i amb una pera a les mans, vaig sortir sota la pluja fina a pels 10Km de carrera a peu extres que m'havia inventat, mentre la resta ja es fotia l'atracón dins el pavelló, però jo, a lo mio (quien no siembra no recoge o per lluir s'ha de patir, digueu-ho com vulguis). Acabant tot el tema sense sobrecàrregues, sigue i suma, anant omplint la guardiola de Km cap a la IRONCAT. Dinar, recollir licres suades i cap a casa a posar la rentadora.

Salut i kms. [by Marc]

1 comentari:

JOAN BOQUÉ ha dit...

HO HAVEU VIST !!! El Miquels a 6 minuts del Marc. Ostres Miquel que ens ho tenies amagat això. A partir d’ara haurem d'obrir els colzes per no deixar-te passar...jejeje Inma si trobes una foto teva fes-me-la arribar. Jo avui test de 20 km per pla i bones sensacions amb el genoll. Aviat començaré a treure el cap pels entrenus.
FELICITATS A TOTS
SALUT