Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




dijous, 15 de gener del 2009

EXPEDICIÓ TRAIL BLANCH

Em d'organitzar-nos per anar al Trail Blanch, que ´som molts!!!! Pasem-ho tot per comentaris.
La llista:

Oscar i Merçè (my brother)
Raul
Mioses
Antonio
Txell
Isma
Enric
Joan
Marc
Xavi
Albert i Marina

Els cotxes:
Xavi (4 places)

Qui més posa cotxe? vinga

Proposo hora de sortida divendres a les 19:00 a la gasolinera Campsa de Reus de la carretera de Montblanc.
Ho veig tot blanc !!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Joan diu:
Ja casi podem llogar un BUS!. A la llista falta l'amic de l'Anton, Gabriel. Ells 2 pujaran dissabte. Jo puc agafar cotxe però no tinc cadenes i no sé si és un risc. Tothom té CAMISETES? Hem d'omplir de color taronja la neu. Apali que amb 30 minuts al Decathlon de tgna et fan la camiseta. No hi ha escusa per no anar uniformat.

Anònim ha dit...

Vinga, jo tinc la samarreta i els calçotets!!!